שנהיה לראש: 5 כללים להתחיל את השנה. tumblr

שנהיה לראש: 5 כללים להתחיל את השנה

יש לנו עוד כמה חודשי קיץ מלאים באנרגיות לנצל וזה בדיוק הזמן הנכון ליישם את ההתחלות והמטרות החדשות לקראת השנה החדשה. אז רגע לפני שמגיעה תחושת העצלנות בחורף - קבלו את חמש הדרכים הרעננות להתחיל את שנת תשע"ו

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

באופן אישי, הביטוי "החלטות לשנה החדשה" הוא סוג של קלישאה. רובנו חושבים שהתקופה לקראת סיום הקיץ ובעיקר, תקופת החגים עצמה הם הזמנים הטובים, אפילו סוג של תקופה מושלמת כזו ליישם תכניות כדי להשיג את המטרות שלנו לקראת השנה הקרבה אם זה מבחינה לימודית, חברתית ובין-אישית. 

למה? כי לרוב קיימת אצלנו אנרגיה חיובית יותר, מרוממת יותר בקיץ, ואם אתם מרגישים טוב, אתם נוטים לעשות טוב יותר בעצמכם. טכנית, יש עוד כמה חודשים ספורים (ומלאי אנרגיות?) לפני שהקיץ נעלם אז ככה שיש לכם עוד זמן מצויין ליישם את כל הדרכים להתחלות החדשות לקראת תקופת הלימודים המתישה שאיתה יגיע גם בלוז החורף שגורם לכולנו לעצלנות מסויימת. 

הנה לכם חמש התחלות חדשות ומרעננות שיוחיכו לכם שהתקופה הקרבה לקראת הלימודים זה הזמן המושלם להתחיל שינוי וגם יעזור לכם להתמודד מחדש עם מסגרת:

1. שינוי החדר משפר את הביטחון העצמי

העיצוב של החדר שלכם יכול לשקף את האישיות שלכם, להרשים את החברים שלכם ולתת לכם משהו מנחם ויפה לחזור אליו כל יום אחרי יום לימודים ארוך. שינוי כזה מוכח כמה שיכול אפילו לרפא בעיות חרדה ולעזור לנו להרגיש רגועים. 

יהיה לכם יותר ביטחון ויותר מוטיבציה להשקיע בעצמכם כי ברגע ששינוי באורח חיים הוא השולט, זה יכול ליצור השפעה של שינויים חיוביים שיקרו במהלך השנה. מי יודע, ייתכן אפילו שזה יעזור לכם לרדת במשקל או לפגוש מישהו, לדוגמא.

© tumblr

2. יש לכם את התירוץ המושלם כדי להיות בכושר

אנחנו באופן טבעי יותר פעילים בקיץ. כשמזג האוויר יפה, אנחנו אוהבים להיות בחוץ, הולכים לטיולים ואיך נשכח כמובן את כמות הפעמים שאנו מבקרים בבריכה. בנוסף על השחייה, יש לנו גם יותר מוטיבציה לבקר את חדר הכושר ולהחליף בבגדי הים את בגדי הספורט.

כושר הוא בהחלט מטרת קיץ נהדרת כי מה לעשות, אי אפשר יותר להסתתר מאחורי סוודר ענק ורחב כש-40 מעלות בחוץ. מה שטוב בקיץ הוא שאנחנו יותר משתוקקים לפירות, סלטים ומיצים מאשר קערות חמות של פסטה. השנה הזו חשוב להתעסק בבריאות ולא במשקל, אז כשחושבים על זה, באופן טבעי כולנו "בריאים" יותר בקיץ אבל הקיץ צריך להיות קרש קפיצה לשינוי עצמי באורח החיים וכן, גם למשך חודשי הסתיו והחורף. 

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

3. תנו הזדמנויות לאנשים חדשים

חלקכם הולכים לבית ספר חדש ועם ההתרגשות יש גם המון סימני שאלה. הם קורים בגלל שאנחנו לעתים קרובות נוחים ופתוחים יותר בקיץ. עם החזרה לשנה החדשה לעיתים אנו מרגישים משותקים מכיוון שבקיץ אנו עמוסים באירועים, מסיבות ומפגשים שאיתם באה ההזדמנות לפגוש כל מיני אנשים חדשים שאולי מתוכם תמצאו אהבה.

אולי זה קצת ישמע קיטשי, אבל לפעמים, מה שנראה כמו כלום בסופו של דבר הופך להיות אהבה אמיתית. לכן, כשאתם מכירים אנשים, אל תקבעו את עצמכם על הגדרות, רעיונות וזמנים של מציאת אהבה, בני זוג זה לא רק לחורף, תכירו, תאהבו ואל תניחו לאף אחד להתערב לכם.

© tumblr

4. שמרו על קשרים

אם כבר מדברים על מפגש עם אנשים חדשים, בקיץ, אנו מוצאים שיש יותר הזדמנויות להכיר חברים מבדרך כלל. הסיבות לכך הם עלייה במספר האירועים החברתיים ומזג האוויר המושלם של השנה למפגשים שכאלו.

במיוחד לקראת החג, נצלו כל הזדמנות שמגיעה בדרך. שמרו על קשרים מהקיץ, תמיד תחייכו כאשר פוגשים אנשים חדשים, תנו להם לראות את האנשים המדהימים שאתם והאנשים הבלתי נשכחים שתהיו מבחינתם. אתם אף פעם לא יודעים מתי הקשרים האלו יכולים להיות שימושיים לחיים שלכם.

© צילום מסך מהאינסטגרם

5. למדו לנצל את הזמן בחוכמה

ידוע שעונת הקיץ לעתים קרובות הולכת יד ביד עם זמן חופשה וכמובן, הקיץ מספק לנו יותר שעות ביום. התשמשו בתוספת הזמן הזו בחוכמה, ראש השנה הוא תקופה מצויינת כדי להתחיל ביישום התוכניות שלכם לקראת השנה והשגת מטרות. לא רק שעדיין יש לכם שעות נוספות ביום, אתם גם תרגישו נהדר לשלב ים, למידה ותחביבים. זו הסיבה שהחלק היצירתי שלכם יבוא לידי ביטוי בתקופה הזו יותר מאשר בחורף, נצלו זאת!

 

© tumblr
תגובות