בא לנו גם: הזוגות מהספרים שאנחנו כל כך מקנאים בהם. Tumblr

בא לנו גם: הזוגות מהספרים שאנחנו כל כך מקנאים בהם

יש זוגות שכאנחנו רואים אותם, אנחנו לא מסוגלים להוריד מהם את העיניים. החלטנו לשתף אתכם בשלושת הזוגות שעשו לנו את זה בספרים השונים

אתם פותחים ספר, קוראים על רומנטיקה בין שתי דמויות ובא לכם שזה כל כך יצליח. אנחנו רוצים להציג בפניכם את שלושת הזוגות שפשוט אין סיבה שלא נהיה כמוהם. האומנם, בכתבה הבאה אנחנו נדבר על עולם הספרים, אך חשוב לזכור שזה יכול לקרות במציאות במהירות רבה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

פיטה מאוהב בקטניס - "משחקי הרעב"

טוב, זה לא שקר שזה יהיה הראשון שאבחר. במשחקי הרעב אפשר לראות מההתחלה שפיטה פשוט לא יכול להוריד מקטניס את העיניים. אני חושב שאם מישהו מחפש מערכת יחסים טובה – צריך לקחת טיפים מפיטה איך לאהוב נכון. סבבה, זה שקטניס לא עפה על זה בהתחלה זאת בעיה אחרת, אבל כל אחד חייב שיהיה לו לפחות פיטה אחד!

בשביל להמחיש את זה, מי מאיתנו לא זוכר את הריאיון של סיזר עם פיטה בספר הראשון. סיזר שואל את פיטה על אם יש מישהי מיוחדת. פיטה עונה שיש מישהי מיוחדת ואומר שאפילו ניצחון במשחקים לא יעזור לו. למה? אתם בטח שואלים. "פיטה מסמיק עמוקות ומגמגם. 'כי... כי... היא הגיעה איתי לכאן'."

© Tumblr

מגנוס מאוהב באלק - "עיר של עצמות"

הספר הבא שאנחנו מדברים עליו הוא "בני הנפילים". לוקח יחסית הרבה זמן עד שאלק עוזר את האומץ בשביל לצאת מהארון, אך זה קורה יחד עם הגילוי שמגנוס והוא מאוהבים. מגנוס, הקוסם המיוחד שיכול לעשות די הרבה גם בלי אלק, עושה למען הקבוצה הקטנה רק כי אלק נמצא שם. אפשר לראות בספר איך מגנוס מאוהב באלק ולא אכפת לו להפגין זאת.

האומנם אלק מאוהב תקופה ארוכה בחבר הכי טוב שלו (כמעט אחיו) - ג'ייס, אבל בסוף הוא התחיל לנהל מערכת יחסים עם מגנוס. הם קנו אותי.

© Tumblr

אליזבת' מאוהבת בסטיבן - "בלתי נראה"

אז בספר שלא כל כך מוכר להרבה מאיתנו, "בלתי נראה", אנחנו רואים את הזוג הבא - סטיבן הוא נער שנולד בלתי נראה, אליזבת' מבין כל האנשים בעולם יכולה לראות אותו. היא היחידה שיכולה לעשות את זה.  למרות שזה אומר שאח שלה בחיים לא יוכל לראות את החבר שלה, היא מסכימה לעשות את זה.

"אנחנו נוגעים, ואני מתרכז. אנחנו מתנשקים, ואני מתרכז. אנחנו הזמן. אנחנו הנשימה. אנחנו הנשימה", זה סתם ציטוט שמראה איך האהבה שלהם תהדוף כל דבר שיגיע לעברם. אני חושב שלכל אחד מגיע לזכות באליזבת' אחת שתאהב אותו בלי שום תנאים.

© Tumblr
תגובות