באותה כיתה עם הקראש שלכם? הגיע הזמן להתמודד. Tumblr

באותה כיתה עם הקראש שלכם? הגיע הזמן להתמודד

לכל אחד יש קראש, נכון? הסיכויים למצוא אחד כזה הוא בדרך כלל בבית ספר - המקום שאנחנו מגיעים אליו מידי יום. כדי להימנע מטעויות מביכות אספנו את כל השיטות כדי לגרום לקראש להתחיל להתעניין בכם

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לכל אחד יש את הקראש שלו. האדם שהם פשוט לא עומדים בפניו, שמנסים להרשים אותו כל הזמן בתקווה שישים לב, יתאהב בחזרה, תחיו באושר ותעוררו קנאה בבית הספר. אבל מה קורה כשהקראש שלכם לומד איתכם באותה הכיתה ואתם רואים אותו כמעט כל יום? איך תתמודדו עם זה? התשובה לכך בכתבה הבאה.  

תמיד להראות במיטב

מכירים את זה שיש יום שיער רע ואתם מרגישים כל כך זוועה שפשוט לא בא לכם לצאת ככה מהמיטה? או שאתם כבר מוכנים לצאת אתם אומרים לעצמכם שלא תתקלו בשום בן-אדם חשוב ולא אכפת לכם? אבל בדיוק אז, אתם נזכרים שאתם הולכים לפגוש את הקראש שלכם שבמקרה לומד איתכם באותה הכיתה. עצה שלנו, אתם לא צריכים לדאוג בטוח שגם לקראש שלכם יש יום שיער רע.

© Tumblr

היי וביי ביי

הקראש שלכם סוף סוף יושב לידכם, פנה אליכם ואמר 'היי'. החלטתם שהפעם אתם עונים לו, אבל כל מה שהצלחתם לעשות היה לחייך חיוך מוזר ופשוט לבהות. קבלו אומץ ואמרו 'היי' בחזרה, זה יעזור לכם להתקרב ולפתח שיחה.

© Tumblr

לא לבהות בזמן השיעור

המורה מדבר וחופר בשיעור בלי הפסקה, אבל לכם זה בכלל לא מזיז לבהות בקראש. אבל מה יקרה פתאום אם המורה ישאל אתכם שאלה שלא תדעו לענות עליה? לא תרצו שהקראש שלכם יחד עם כל הכיתה יחשוב שאת חולמנים.

© Tumblr

עוברים במסדרון

אתם מדברים עם חברים ופתאום הקראש שלכם עובר במסדרון. נצלו את ההזדמנות לדבר איתו ומהרו לפני שמישהו אחר יגנוב לך את הצ'אנס או שהוא פשוט ימשיך בדרכו.

© Tumblr

עבודה בזוגות

כאשר יש עבודה בזוגות, ובמקרה לקראש שלך אין עם מי להיות התנדבו כמובן לעזור לו. הרי לא תוותרו על הזדמנות שכזו. רק אל תשכחו להסביר לחבר או לחברה שאיתם כבר קבעתם לעבוד ביחד, אנחנו בטוחים שהם יבינו ואולי אפילו יפרגנו. 

© Tumblr

לשבת לידם

כשיש מקום פנוי ליד הקראש שלכם תתפסו את המקום. אבל תהיו מוכנים עם תשובה טובה מדוע פתאום החלטתם לשבת שם. כמו למשל שמכאן קל יותר להתרכז אבל כשאתם באמת מתכוונים להתרכז בקראש שלכם.

© Tumblr

יש לך להלוות לי?

כשהקראש שואל אתכם אם יש לכם עט להלוות לו, תנו לו ישר ללא היסוס על מנת לפתח שיחה. לשם כך אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם תמיד עט נוסף בקלמר.

© Tumblr

 

תגובות