הדייטים הכי שווים שכדאי לנסות הסתיו . צילום מסך מטאמבלר

הדייטים הכי שווים שכדאי לנסות הסתיו

הסתיו כבר כאן, השמש מסתתרת, הרוח נושבת ולפעמים יורד גשם. לזוגות שבנינו שעדיין רוצים לבלות בדייטים ולא פחות מהקיץ החולף - הרעיונות לדייטים הכי שווים לעונת הסתיו

Movie Time

כשהרוח נושבת ואין כל כך חשק להסתובב בחוץ, אין דבר יותר מהנה מלהתכרבל יחד על הספה או בבית קולנוע ולצפות ביחד בסרט אימה. הפסקת חשמל פתאומית תשתלב יפה עם אווירת הסרט, ובטוח תוסיף צבע לזוגיות שלכם.

© צילום מסך מטאמבלר

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

טיול בשלכת

טיול בשלכת זה הדייט שהכי מסמל את בוא הסתיו. אתם יכולים ללכת ולטייל לכם ביחד אחר הצהריים, ליהנות מהאוויר הקריר, להסתכל על הנוף היפהפה, לקפוץ בערמת עלים שנערמת לה בשדרה ופשוט לעשות כיף.

© צילום מסך מטאמבלר

טיול לאורך החוף 

חוף הים הוא המקום הכי רומנטי בעולם. עכשיו כשכבר סתיו זו גם העונה המושלמת לדייט על חוף הים קצת אחר - טיילו לכם לאורך החוף ותהנו יחד מהשקיעה.

© אינסטגרם

פיקניק 

אם בא לכם גם לאכול וגם ליהנות מהמזג אוויר הנפלא בחוץ אתם יכולים לצאת לפיקניק. קחו אתכם קצת נשנושים, כריכים, שתייה ואיזו שמיכה פשוטה וצאו לכם לדייט קליל ונפלא.

© צילום מסך מטאמבלר

לצאת לקמפינג

להרפתקניים שבנינו אנחנו מציעים לצאת לקמפינג משותף. תקימו אוהל, תעשו מדורה תאכלו מרשמלו ואם יהיה לכם כוח תישארו לצפות בכוכבים כל הלילה - אין יותר רומנטי מזה.

© צילום מסך מטאמבלר

שייט לאורך האגם

אין דבר יותר רומנטי משייט משותף בסירה. עכשיו כשכבר מזג האוויר נעים יותר אתם יכולים לצאת לשייט בנהר הירקון או בכל אגם קטן אחר וליהנות מהחוויה.

© צילום מסך מטאמבלר

זמן למתוק

מי מאיתנו לא אוהב אוכל מתוק ובטח כשמזג האוויר מתקרר שם בחוץ. מה יותר כיף מלהכין ביחד קאפקייקס מתוקים. תוכלו לקשט אותם ביחד אם תרצו באווירת העונה. לשאריות השוקולד תוכלו להוסיף קצת פירות ולהשמין ביחד.

© צילום מסך מטאמבלר

מתוק וחמים

אם אין לכם כוח להשקיע יותר מדי, הפתרון המושלם הוא שוקו. אתם יכולים לצאת לאיזה בית קפה או פשוט לשבת בבית ולשתות ביחד שוקו חם. זה כבר יחמם את האווירה.

©אינסטגרם
תגובות