הזדמנות שנייה: סימנים שאתם צריכים לחזור. צילום מסך מהאינסטגרם

הזדמנות שנייה: סימנים שאתם צריכים לחזור

לפעמים, פרידה נגרמת גם בנסיבות שלא מצריכות אותה. שניכם שוקלים לתת עוד צ'אנס? כל הסימנים שיגלו לכם האם שווה לכם לחזור

לאחר סיום מערכת יחסים עם בן זוג מגיע השלב שבו אנו שואלים את עצמנו האם היה שווה להיפרד? לפעמים, קורה שהפרידה הגיעה בפתאומיות וקרתה בגלל דבר קטן ושולי שלא באמת היה שווה לפרק זוגיות בשבילו. כדי לדעת האם אתם צריכים לחזור להיות ביחד, אספנו לכם את הסימנים שיוכיחו לכם ששווה לתת הזדמנות אחרונה לקשר.

הכל בגלל ויכוח מטופש

נפרדתם בגלל ויכוח מטופש שיצא לגמרי שליטה ועכשיו אתם מצטערים על זה שנפרדתם. אם אתם חושבים שהויכוח לא היה שווה את זה נסו את הקשר מחדש והשתדלו הפעם לא לריב על כל שטות קטנה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

חושב עלייך כל הזמן

אתם חושבים אחד על השנייה כל הזמן, נסו לרגע לחשוב מה היה קורה אילו לא הייתם נפרדים, האם היה אפשר להמשיך? האם עדיין הייתם חשים רגשות זה לזו? אם התשובה היא חיובית - כנראה שאתם צריכים לנסות לחזור להיות ביחד.

© צילום מסך מהטמבלר

לומדים מטעויות

נדמה לכם שהאקס התבגר מעט והראה נוכחות לחזור לקשר? כנראה שהוא למד מטעויות העבר. אם אתם עדיין חושבים שיש סיכוי שתחזרו להיות ביחד זה הזמן.

רוצה אותך שוב

אם כשמנסים לשדך לכם מישהו אתם מחפשים תירוץ למה זה לא מתאים לכם כרגע או אם אתם מוודאים שהאקס עדיין לא מצא מישהו חדש - זה סימן שעדיין אכפת לכם ממנו ולכן כדאי שתנסו את הקשר שוב פעם.

© צילום מסך מהטמבלר

אמא תמיד צודקת

אם אמא שלכם חושבת שאתם צריכים לנסות לחזור להיות ביחד, כדאי שתקשיבו לה. הורים תמיד רוצים בטובת הילד כך שאם אמא שלכם חושבת שמגיע לכם הזדמנות חוזרת כנראה שהיא פשוט צודקת.

סיבוב שני

האקס שלכם מציע לכם לחזור להיות ביחד? קודם כל שימו את הרגשות בצד וחשבו - האם אתם באמת רוצים לחזור להיות ביחד? אם החלטתם שאתם רוצים לנסות שוב ולראות מה התפספס לכו על זה.

© צילום מסך מהטמבלר

החברים רוצים שתחזרו

אם החברים שלכם כל הזמן אומרים לכם שהייתם כל כך מתאימים זה לזו ולא מעודדים אתכם למצוא מישהו טוב יותר סימן שאתם צריכים להקשיב להם ולנסות מחדש. החברים בדרך כלל אומרים את מה שהם באמת חושבים והם הרי אלו שמכירים אתכם הכי טוב.

תגובות