הזוגות שעשו לנו את 2015. צילום מסך מהפייסבוק

הזוגות שעשו לנו את 2015

פרוגי שוב מסכם שנה מופלאה, אז רגע לפני שאתם מחליטים להצביע - קבלו את מצעד 5 הזוגות שהפכו את השנה למלאה באהבה

כדי להפוך לכם את הבחירה ב"נבחרי פרוגי" בקטגוריית "זוג השנה" ליותר קלה נספר לכם קצת על כל הזוגות הנבחרים של 2015, הנה 5 הזוגות שעשו לנו את השנה. אתם כבר הצבעתם?

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

החמודים: מור סילבר וואדים צ'יבוטר

מור סילבר מלכת האינסטגרם ואושיית אופנה, התחתנה ממש לא מזמן עם בחיר ליבה ואדים צ'יבוטר. מראיון שנערך בפרוגי עם מור סילבר, הצלחנו להכיר קצת יותר מקרוב את הזוג המדהים הזה, למדנו שהיא קוראת לו "וידוש" והוא קורא לה "היפופוטם". לדעתנו הם מתאימים להיות "זוג השנה" כי הם כל כך מתאימים להיות ביחד, והם ממש חמודים. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

היפים: בר רפאלי ועדי עזרא

תסכימו איתנו שהם מושלמים ביחד - בר רפאלי היא הדוגמנית מספר 1 של ישראל ועדי עזרא הוא יו"ר קבוצת המזון נטו. לפי דעתנו הם מתאימים להיות "זוג השנה" כי הזוגיות שלהם היא הכי מדוברת בישראל, והיא עדיין מדוברת. חוץ מזה, הם גם הזוג הכי יפה שיש.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

המאוהבים: מאור זגורי וחן אמסלם

מאור זגורי היוצר של הסדרה "זגורי אימפריה" וחן אמסלם שחקנית ב"זגורי אימפריה" הכירו על הסט. בהתחלה הם שמרו על הזוגיות בסוד, אבל היא הפכה לרצינית. הם טסו ביחד לשבוע חופשה בספרד, ומאור אפילו ערך לחן מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה. לפי דעתנו הם מתאימים להיות "זוג השנה" כי הם מוכיחים שאהבה רצינית היא האהבה המנצחת

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

הפוטוגניים: יהודה לוי ושלומית מלכה

השחקן והדוגמן הישראלי, יהודה לוי, הוא בן זוגה של שלומית מלכה, הדוגמנית המדהימה (שגם מועמדת לפריצת השנה בפרוגי). לאחרונה, האיש החשוב מאוד והדוגמנית אמצו כלבה העונה לשם פלאיה. לדעתנו הם מתאימים להיות "זוג השנה" כי הם הזוג הכי פוטוגני בביצה ובנוסף על כך מוכיחים שלמרות פער הגילאים - זה לא הגיל, זה התרגיל.

 

© צילום מסך מהפייסבוק

 

המתחזקים: לי בירן ודר זוזובסקי

לי בירן ודר זוזובסקי הם כוכבי הילדים שאנחנו מכירים אותם מ"החממה" וכבר שם הם נראו לנו כל כך מתאימים. מערכת היחסים שלהם קשה לתחזוק, כי שניהם עסוקים בקריירה המצליחה שלהם. למרות זאת, הם בחרו לאחרונה לגור תחת קורת גג משותפת בתל אביב. אנחנו מקווים שבין דוגמנות ל"סקופ" לבין צילומי "החממה" השניים מצליחים לתחזק זוגיות בצורה מושלמת. לפי דעתנו הם מתאימים להיות "זוג השנה" כי הם הזוג שהכי היינו רוצים לראות עוד ועוד, אנחנו מחכים עדיין לחתונה.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 השתכנעתם? הצביעו עכשיו!

 

 

תגובות