5 דברים בזוגיות שצריך לזרוק למדורת ל"ג בעומר. צילום מסך מהאינסטגרם

5 דברים בזוגיות שצריך לזרוק למדורת ל"ג בעומר

אהבה, עם כמה שהיא נהדרת, לעיתים מגיעה גם עם מטענים לא רצויים. ל"ג בעומר זו הזדמנות מעולה להשליך אותם למדורה. אספנו בשבילכם 5 דברים שכדאי לכם להעיף בזוגיות - ומה אתם תזרקו למדורה בל"ג בעומר?

1. קנאה

קנאה במובן הרומנטי בין בני הזוג הוא משהו שדווקא אולי צריך לשמר, ובהיעדר קנאה במערכת היחסים ביניכם אולי צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. קנאה זהו רגש טבעי במערכת יחסים המבוססת על אהבה ובהיעדרה כנראה שאתם נמצאים בזוגיות עם בן אדם מלא ביטחון, או שמערכת היחסים שלכם הגיעה לסופה כי אתם מצויים עמוק בשלב האדישות. אבל אנחנו מדברים על קנאה מסוג אחר - במדורה הקרובה זרקו את המפלצת עם העיניים הירוקות הרחק מכם. קנאה גורמת לחוסר אמון בין בני הזוג, וכמובן גורמת גם לחוסר פרגון, חוסר אהדה, ושמחה לאיד מיותרת. מערכת יחסים בריאה הינה מערכת יחסים בה אתה שמח בהצלחתו של בין הזוג שלך, וגם יודע לפרגן, ללא צביעות.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:


2. סודות

כן, כן, Nobody loves secrets, כמו שהמשפט אומר. מערכת יחסים שלמה יכולה להיבנות מכנות, וכמובן גם להיהרס ממנה. מערכת יחסים בריאה מבוססת על אמון הדדי, כזה שלוקח הרבה זמן כדי לבסס אבל מעט מאוד כדי לערער. מערכת יחסים שיש בה כנות ואמינות היא מערכת יחסים טובה, לכן אנו ממליצים לכם לגלות פתיחות כלפי בן\בת הזוג, ולשלוח את כל הסודות ישר למדורה.

עדיף לגלות פתיחות כלפי בן\בת הזוג © צילום מסך מהיוטיוב

3. תחרותיות

תחרותיות היא דבר מצוין, היא גורמת לך להילחם, לעבוד קשה, להיות שאפתן וכו'. אבל- היזהרו שהיא לא תופיע ביניכם ובין בני הזוג. במקרים רבים מוצאים עצמם בני זוג רבים ומתווכחים מכיוון שיש תחושת תחרותיות ביניהם, היוצרת חוסר שוויון. תחרותיות גורמת לשחיקה, העדר גבולות, תסכול, כאב, הגנתיות והסתגרות אשר בסופו של דבר יגרמו ליותר נזק מתועלת. אם יש בינך ובין בן\בת הזוג שלך תחרותיות, וודאי תהיו עסוקים בלהילחם על כל דבר קטן, ולרצות בכישלונו של האחר, וכך זה לא צריך להיות. אנו ממליצים לכם לזרוק את התחרותיות מהר למדורה בלג בעומר הקרוב.

4. חוסר כבוד

איזו מערכת יחסים היא מערכת יחסים תקינה וטובה כאשר שניכם מזלזלים האחד בשני, יורדים האחד על השני, מדברים לא יפה, מתנהגים בגסות לבן הזוג כאשר אתם ליד חברים, ואחרת לבד, מנצלים, פוגעים, משפילים, "יורקים בפרצוף" ופשוט מתייחסים לאחר כאל חפץ או זבל? נצלו את לג בעומר הקרוב כדי לעבוד על עצמכם ולהעיף את התכונה הזו מכם, כי היא הולכת להרוס לכם את מערכת היחסים, אם לא כבר הרסה.

האם אתם מתייחסים אליו כאל חפץ או זבל? © shutterstock

5. שתלטנות

אתה רוצה לצאת לפה, והיא רוצה לשם, אתה רוצה לצאת ב-22, והיא בכלל ב-18. הוחלט לעשות או מה שהוא רוצה, או מה שהיא רוצה? לא לא ולא! בלג בעומר הקרב ובא העיפו את השתלטנות מכם! תלמדו לקבל החלטות יחדיו, ואם במקרה מחליטים לעשות מה שהשני רוצה, אל תרגישו שוויתרתם והפסדתם לחינם. תלמדו למצוא את האיזון במערכת יחסים, לשלב ביציאה בין הדברים שאת רוצה לבין השעה שהוא רוצה, ולהיפך. אם בדייט אחד עושים לחלוטין מה שהיא רוצה, בפעם אחרת עשו הפוך. כך תרגישו מרוצים ותיווצר תחושת שיתוף ושוויון.

תגובות