תמיד התאהבתי במי שהיא לא מודל היופי שלי. צילום מסך מהאינסטגרם

תמיד התאהבתי במי שהיא לא מודל היופי שלי

לכולנו יש בראש תמונה איך צריך להיות בן או בת הזוג העתידיים שלנו. ויקטור חסון מפנטז על בר רפאלי, אבל מעדיף את הבחורה החמודה עם העיינים החומות - "אף פעם אל תתביישו בגלל מה שאתם או בגלל מה שאתם אוהבים" • טור אישי

בר רפאלי, אסתי גינזבורג, גל גדות - רובכם מכירים אותן, וחלקכם אפילו יסכים איתי שהן יפות, אבל מה שמפריע לי בעניין הזה הוא שהרבה אנשים מסמנים אותן כמודל יופי של המין השני (אנחנו הבנים), מודל היופי של בן/בת הזוג. נקרא לזה מודל ה"מיועד".

ולמה בעצם אני מתכוון בזה? אני מתכוון שאתם מחליטים מראש איך יראה ה"מיועד" שלכם, איזה צבע שיער יהיה לו, איזה גובה הוא יהיה וכ'ו. לפעמים אתם רוצים שהוא יראה כמו דוגמן, קוביות בבטן ושרירי, וזו בעיה - ככה אתם פוסלים המון אנשים.

עוד טורים של ויקטור חסון בפרוגי:

נגיד שאתם רואים על ספסל ברחוב שתי בחורות ואחת מהן נראת כמעט כמו מודל המיועד שלכם, וכל פרט בה נמצא בדיוק במקום הנכון, ולידה יושבת מישהי שלא דומה למודל המיועד שלכם, אתם תיגשו אל הבחורה שנראית כמו מודל המיועד שלכם, ולא תיגשו לבחורה השנייה רק בגלל איך שהיא נראת. אני יודע שזה נשמע נורא, אבל ככה זה עובד, וזו הבעיה שאני מתכוון אליה.

© shutterstock

היום אנשים בוחרים יופי כבן זוג, ולא מוכנים להתפשר, יכול להיות שתמצאו את הבת זוג שתמיד חלמתם עליה - יפה מצחיקה, אבל עד שתמצאו אותה רובכם לא תהיו מוכנים להתפשר על היופי, אתם תפסלו המון אנשים רק בגלל איך שהם נראים.

עוד בעיה שחוזרת גם בנושאים אחרים היא לחץ חברתי, יכול להיות שכל החברים שלכם מעדיפים בחורות עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות, אבל לכם יש קראש על בחורה עם שיער שחור ועיניים חומות, אבל אתם תהיו "מוזרים" אם תצאו עם מישהי שלא נראת כמו הטעם של כל החברים שלכם, ואתם תעדיפו להדחיק את האהבה שלכם רק בגלל אחרים, וזו בעיה ענקית, אף פעם אל תתביישו בגלל מה שאתם או בגלל מה שאתם אוהבים.

אני לא אשקר לכם ואגיד שלי אין מודל מיועד, יש לי כמו שלכולם יש, אולי זה לא לפי מפורסם מסוים, אבל זה לפי קריטריונים מסוימים, אני מנסה כמה שיותר להקטין את הקריטריונים. את האמת יצא לי לא פעם להתאהב במישהי שבכלל לא הייתה דומה למודל המיועד שלי, אבל היה בה משהו מעבר, משהו באופי שלה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

ויכול להיות שאתם תמצאו מישהי שעונה על הקריטריונים שלכם, והיא הכי יפה בשבילכם, ואתם תהיו במערכת יחסים אבל אין את הקליק, הקליק נוצר רק מהאופי, הקליק הוא משהו מיוחד, זה מצב בו אתם לא צריכים אף אחד כדי שיהיה לכם כיף ביחד, אתם לא צריכים להיות במסעדות יוקרה, אתם לא צריכים להיות בסרט קורע לב, אלא להיות ביחד, אפילו על הדשא בפארק, וזה בכלל לא משנה איך היא נראת.

יכול להיות שאצלכם בכיתה או במקום עבודה יושבת מישהי שאם תדברו איתה יהיה בינכם קליק אבל אתם לא תפנו אליה רק בגלל שהיא לא בלונדינית או בגלל שיש לה משקפיים, אבל מתחת לכל החיצוניות יש מישהו מקסים ויכול להיות שאפילו יותר ממודל המיועד שלכם, אז בשבילכם פעם הבאה שאתם מחליטים שאתם מחפשים חברה אל תפסלו רק בגלל היופי.

תגובות