שימו את הדיכאון בצד: איך להתמודד עם 'לא'?. צילום מסך מהיוטיוב

שימו את הדיכאון בצד: איך להתמודד עם 'לא'?

לא תמיד הכל הולך כמו שאנחנו רוצים, גם כשאומרים את שלוש המילים, ולפעמים הצד השני מסרב. זה לא אומר שלא כדאי להתאהב יותר ויש אפילו דרכי התמודדות • טור אישי

החור שיש לכם עכשיו בלב לא צריך להתמלא מחדש, החור הוא כמו פצע, הוא צריך להתאחות לבד, שאתם מתאהבים מחדש זה כאילו שאתם מקלפים את הפצע, ומסתכלים על מה שהיה מתחת. חכו, אני לא אומר לכם לא להתאהב יותר, אני רק אומר שתתנו לזה קצת זמן, ושהאהבה תגיע היא פשוט תגיע. האמת שגם אני, כמו כולם, קיבלתי את ה-'לא', אבל בזמן "ההחלמה", פיתחתי כמה טיפים שעזרו לי מאוד להתמודד. 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

קחו חופש

הכי חשוב הוא החופש אחרי הסירוב. תקחו לעצמכם יומיים חופש מהכול - מבית הספר, מהחברים ותנוחו. אל תפחדו להניח לרגע את החיים שלכם בצד בשביל להתאושש ממה שקרה, להבין מה קורה אתכם ולדעת איך אתם מרגישים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

תראו סדרה מהתחלה עד הסוף

תדליקו את הטלוויזיה, תפעילו VOD, עד שתמצאו סדרה שאתם אוהבים. חשוב שזו תהיה סדרה שלא ראיתם בכלל או לפחות לא בזמן האחרון. סדרות נוער או קומדיות מצבים הן הכי טובות למצב הזה.

אל תפחדו לשפוך הכל

תשפכו הכל למחברת או לדף ומה שתעבירו לשם ישאר שם לתמיד. נכון שאולי זה לא מה שבאמת יקרה, אבל תאמינו במה שכתבתם, גם אם אתם לא כל כך טובים בכתיבה ותרגישו חופשיים.

© צילום מסך מהיוטיוב

אל תחשבו יותר מידי

לא לחשוב ואפילו לא לרגע, על 'איפה הייתי לא בסדר?', או על 'מה לא בסדר בי?', במיוחד בתקופה ה"טרייה" הזו אסור לכם לחשוב על זה אף פעם. אני מציע שתחשבו על כל העניין רק אחרי שנרגעתם ורק כשאתם חושבים בהיגיון, אם תחשבו על זה בתקופה הזו הדרך לייסורים קצרה.

תעשו פעילות גופנית

ספורט, ספורט וספורט - אחרי היום שישבתם מול המסך טלוויזיה, אחרי שכתבתם מחברת שלמה, הגיע הזמן לספורט. קחו שעה-שעתיים ותלכו, אתם והשירים לבד. קצת חמצן למוח, לשאוב השראה מהעולם.

© shutterstock
תגובות