יצאתי, נדלקתי: המקומות המושלמים לדייט מושלם. shutterstock

יצאתי, נדלקתי: המקומות המושלמים לדייט מושלם

קבעתם דייט, לאן יוצאים? בכל שבוע ניתן לכם רעיון אחר למקום מגניב אחר שאפשר ללכת אליו - פינה חדשה, וקיטשית במיוחד

אז קבעתם דייט עם הבחור\ה המושלמים עבורכם. על משימה אחת מתוך כמה אפשר לעשות וי. אבל - מה קורה עם המקום? בפינה חדשה בערוץ נציע לכם מדי שבוע רעיון אחר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

והשבוע: צאו לשחק יחדיו! 

לא, לא מדובר על בניית מגדלים בחול ביחד (למרות שאם זה מה שאתם אוהבים, לכו על זה) אלא מדובר על דייט קלאסי של פעילות נחמדה אולי אפילו מעט ספורטיבית עבורכם. רוצים לקבל רעיונות גם לזה? המשיכו לקרוא!

1. משחק באולינג משותף

מה יותר טוב מבאולינג? נכון, תהיה אווירה מעט תחרותית ביניכם, אבל זה שווה לגמרי. קחו את בן הזוג או בת הזוג, נעלו את נעלי הבאולינג המיוחדות שהמתחם נותן, ותהנו! 

© shutterstock

2. צאו ליריד

בסרטים תמיד ניתן לראות איך ישנו יריד מסוים עם מלא תחנות בהם משתתפים וזוכים בפרסים, והבחורות שבינינו בוודאי יסיימו את הדייט עם המון בובות ביד, לבבות בעיניים ובעיקר הרבה חיוכים. ניתן למצוא מספר ירידים כאלה בערבים במקומות כמו לונה פארק לדוגמא, וההנאה מובטחת!

© shutterstock

3. פארק שעשועים גדול

לא, אנחנו לא מדברים על פארק עם מגלשות ומתח וכיוצא בזה קטן חמוד ליד הבית, אלא למשל על לונהפארק וכיוצא בזה. מי לא מכיר? תוכלו לעלות יחדיו למתקנים, וזה בכלל לא משנה אם אתם בני 12, 5, או 20. לונהפארק מתאים לכל גיל. האדרנלין יעוף, ומצפה לכם דייט סוער ומהנה במיוחד.

 

 

תגובות