סוף החופש: חוזרים ללימודים ואני בעננים. shutterstock

סוף החופש: חוזרים ללימודים ואני בעננים

לאחר חופש גדול ארוך אף אחד לא מתגעגע חופשי לבית הספר. שיעורי הבית, המבחנים הרבים והלו"ז הצפוף - סיוט. אבל למה כן אפשר להתגעגע? למי שאנחנו אוהבים וכנראה שלא ראינו כל הקיץ! קבלו את הטיפים לשיחה בינך ובינו ביום הראשון ללימודים

אז ממש עוד מעט החופש הגדול מסתיים וחוזרים ללימודים, ובניגוד לכולם שבטח מבואסים - אני בעננים! למה? אז לא, לא השתגעתי ובטוחה שלא התגעגענו לשיעורים, למבחנים או לקום בשבע בבוקר, אבל לדבר אחד כן התגעגעתנו וכך גם אני - לקראש שלנו!

לקראש שהעברנו חודשיים שלמים בלי לראות אותו, בלי לעקוב אחריו, בלי להריח אותו! טוב אולי קצת הגזמתי. בקיצור - לקראת היום המיוחד הזה בו נחזור לבית הספר ונפגוש אותו - הנה לכן שלוש עצות כיצד לפעול.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

© shutterstock

עצה ראשונה - תהיי מפוקסת

והנה מגיע היום ראשון ללימודים,  תזכרי שאת נראית מדהים, והנה הקראש שלך בא לכיוונך! קודם כל - תנשמי, הנה באה ההזדמנות שלך לדבר איתו.

חשוב לזכור: תמיד תהיי בפוקוס, תהיי ממוקדת, ואל תתחילי לדמיין דמיונות! דברי איתו ברור ואל תהססי לענות, והכי חשוב תשתדלי לפלוט כמה שפחות שטויות.

עצה שנייה - לא קרה כלום אם הוא לא התייחס אלייך עוד

 קרה והוד מעלתו פחות נחמד ולא התייחס אלייך עדיין? לא, אין לך מה לדאוג, הוא בטח לא ראה אותך.

אם ראה, אין מה לבכות או להתעצבן - תגרמי לו להיתקל בך! וכשאני אומרת להיתקל - אני מתכוונת למובן הפיזי של המילה. אז קחי כמה ספרים, לכי להנאתך במסדרון בית הספר, וממש כמו בסרטים כשהוא בא, תתנגשי בו (בעדינות כן?) , תפילי את הספרים, הוא ירים לך אותם, יתאהב בך ותחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה! (ועל הדרך תבחני כמה הוא ג'נטלמן) 

© shutterstock

עצה שלישית - תשדרי ביטחון 

 את הקשה ביותר לא עברת - אם קרה האסון ולא התעוררת בזמן, את מאחרת ליום הראשון ללימודים , לא הספקת להתארגן ואולי להתאפר, צמח לך איזה חבר על הפנים, והקשר בינך לבין המדהים, או שאולי לא הגעת וכרגע אין עוד קשר, ונדמה לך שאופס, דווקא היום, ביום שאת הכי לא מוכנה ונראית כאילו עכשיו העירו אותך מהשינה (מה שבינינו נכון) הוא בא ביוזמתו והתחיל שיחה איתך, לא משנה איזה סיוט את חושבת שעברת בבוקר - דברי איתו ותשדרי ביטחון בשמיים ואם זה לא הלך, אפשר להחליט שצריך לברוח כל עוד יש לך רגליים, אבל אפשר גם לא לוותר ולנסות שוב.

 

אז עכשיו - אם הקראש ניגש, אל חשש! את מוכנה, ויודעת איך לפעול. 'תשחקי' אותה, את מדהימה! רק תקפידי שדבר לא ישתבש, ובהצלחה! 

 

תגובות