הדייטים הגרועים ביותר שידעה ההיסטוריה . צילום: shutterstock

הדייטים הגרועים ביותר שידעה ההיסטוריה

בואו נודה בזה, כולנו יוצאים לדייטים במהלך חיינו, ולא תמיד הם המוצלחים ביותר, ולעיתים אפילו לחלקנו ממש טראומתיים. אספנו בשבילכם את הסיפורים של מיטב היוטיוברים הנודעים ששיתפו אותנו מה קרה בדייט שלהם, או יותר נכון בסיוט שלהם

דייטינג הוא תחום מעט משונה, אתם יכולים במקרה ליפול על הבנאדם המושלם ואתם יכולים גם להסתבך ולמצוא את עצמכם כלואים באיזה סיוט שאתם לא ממש יודעים איך לצאת ממנו.

בדיוק בגלל העובדה הזו אספנו בשבילכם את מיטב הדייטים הגרועים שיוטיוב ידע למצוא לנו, שגם בין היתר בטח יקרעו אתכם מצחוק.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

חשבה שמחכה לה ארוחה נעימה - אז חשבה

היוטיוברית heyitsmorgan בת ה-20 משיקגו שבארצות הברית שיתפה את המוני צופיה בדייט מאד נחמד שהיה לה (או בקיצור, סיוט שלא ברא השטן):

היא בסך הכל רצתה לצאת לארוחה שלווה עם בחור חמוד (שהתגלה כפחות חמוד בהמשך) במסעדה, וערב שהיה אמור להיות מהנה נהפך לערב של צרחות מהצד שלו על המלצרית, טלפון שצץ יותר מדי בזמן הארוחה והלם מצידה של מורגן. היכונו להלם מהזוועה!

 

 הדייט שלו או הבנק שלו?

לינה לורן מארצות הברית הייתה בזוגיות בזמנו עם מי שהיה החבר הנוכחי שלה. לאחר כמה דייטים הזויים בהם הוא גורר אותה למקומות שאינה רוצה להיות בהם ומכריח אותה לשלם, לינה כבר השתגעה, ונפרדה ממנו. בינינו, אנחנו ממש לא מאשימים אותה לאור האימה שהיא מספרת.

כותרת הסרטון היא אומנם "הפרידה המוזרה שלי" אבל ברובו הוא בכלל לא מדבר על הפרידה אלא על מספר דייטים ממש הזויים שהיא והוא הלכו אליהם. זה רק נעשה גרוע מדייט לדייט, סמכו עלינו.

 

 הדייט שהצחיק אותי

לסיום לצעירים שבינינו בחרנו להביא לכם דייט בסגנון אחר. הפעם ילדה חמודה בשם ניקול בחרה להראות לצופים שלה מהו עבורה הדייט הגרוע ביותר שיש, ושיחקה אותו באופן מצוין. דייט גרוע שבהחלט תסיימו את הצפייה בו בחיוך.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות