היוטיוברית ג'יג'י גורג'ס מתוודה: "אני לסבית". ג'יג'י והחברה, צילום מסך מאינסטגרם

היוטיוברית ג'יג'י גורג'ס מתוודה: "אני לסבית"

היוטיוברית הידועה העלתה סרטון ממש לפני מספר ימים בו היא סיפרה כי היא יוצאת מהארון כלסבית. אף על פי שהיא התעקשה פעמים רבות שכך היא מגדירה את עצמה, היא סיפרה שהיא עושה כך רק כי כך מצופה ממנה, ובעיניה - הלוואי ותגיות לא היו קיימות

ג'יג'י גורג'ס, בת ה-24 מקנדה היא יוטיוברית בעלת ערוץ היוטיוב שמונה מעל לשני מיליון רשומים, גי'יג'י הייתה ידועה עד היום כטרנסג'נדרית כי נולדה כגבר בשם גרגורי, אך הפתיעה בימים האחרונים כשזו יצאה מהארון וסיפרה לעולם שהיא גם לסבית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

ג'יג'י מספרת כי מאז השינוי וחייה כאישה היא ניהלה מערכות יחסים רק עם גברים, וכי רק השנה הבינה שהיא נמשכת לנשים בלבד. לאחרונה העלתה ג'יג'י לכל הרשתות החברתיות סרטונים ותמונות שלה עם בחורה העונה לשם נטס וויליאמס כאשר השתיים מתנשקות ושלל תמונות אחרות, ובכמה סרטונים שלה ציינה ג'יג'י את העובדה ששתיהן מנהלות מערכת יחסים ותגובותיהן של הצופים לא איחרו להגיע: מה קורה פה? ג'יג'י ביסקסואלית? לסבית? היו גם שטענו שחברתה החדשה של ג'יג'י עשירה מאד ושהיוטיוברית נמצאת איתה רק בשביל הכסף.

ג'יג'י הייתה ערה לתגובות ולכן העלתה סרטון ובעזרתו הרגיעה את הרוחות, נתנה לצופים את התשובה לשאלה שהסעירה אותם כל כך ובו בעת דיברה על העובדה שהיא מתייגת את עצמה כלסבית רק כי העולם כופה עליך להיות מתויג, גם אם אינך רוצה בכך. בעיניה, אפשר להיות הכל.

צפו בסרטון:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות