is it too late now to say sorry? .  צילום מסך מיוטיוב

is it too late now to say sorry?

יום הכיפורים הגיע והוא כפי שכולנו יודעים הזמן המושלם לבקש סליחה, ולהתחרט. הנה כמה דרכים חדשניות לבקש סליחה מבן הזוג, זכרו שאף פעם לא מאוחר מדי להתנצל

יום הכיפורים הוא זמן של מחילה, חרטה והבעת חרטה כלפי מישהו אם פגעת בו. ריבים זה לא דבר כיף, ולדעת שפגעת ברגשותיו של אחר או גרמת לו למשהו, זה עוד יותר לא נעים ומשהו שיכול ללכת איתך ממש לכל החיים.

אם הסיטואציה הזו קרתה גם לכם, לבקש סליחה ממנו זה הפיתרון המתבקש, ואם אתם רוצים להיות מקוריים, מעולה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הנה מספר דרכים ופעולות לסליחה המתבקשת:

כתבו מכתב או חברו שיר

כולנו יכולים ללכת על הבייסיק ולגשת אל החבר ולהגיד לו אני מתנצל, אבל זו פעולה שרק נשמעת פשוטה ולא לכולם קל ללכת ישירות לבן אדם ולהגיד לו את זה, לכן כתיבת מכתב היא פיתרון מעולה. היינו מציעים לכם שהמכתב יהיה מושקע, לא קצר ולא אומר את מה שהצד השני רוצה לשמוע - אלא את מה שאתם רוצים לומר באמת, קשה ככל שיהיה או אמיתי ככל שיהיה. כשאדם קורא את מה שיש לכם לומר בשקט עם עצמו, זה נותן לו זמן לעכל את מה שאתם אומרים ולחשוב על כך יותר טוב. אפשר גם לקחת את זה לכיוון קליל יותר ולכתוב שיר מיוחד לבן אדם, שמדבר עליו ועל החרטה שלכם. זה יעשה את העבודה, סמכו עלינו.

© צילום: shutterstock

מתוק על גבי מתוק

אם מדובר במריבה עם בני הזוג, שוקולדים ופרחים, קיטש ככל שישמע, תמיד אלו יהיו שילוב מוצלח, ולא רק לבנות. אין אף אחד שלא אוהב פרחים, בטח לא אוהב מתוק, וכל מחווה קטנה כזו תעלה המון חיוכים ותהיה באמת השילוב המושלם. מעבר לשוקולדים אפשר לארגן לבן/בת הזוג מארז מתוקים, אתם מכירים אותו ויודעים מה הוא אוהב, ארגנו לו בפנים את כל המתוקים שהוא הכי אוהב, בין אם זה גומי או סוכריות, צרפו כרטיס מתנצל, וזהו, מי יכול להגיד לזה לא?

תנו לו את מה שהוא אוהב

השקיעו קצת כסף, וקנו לו את מתנת חלומותיו. זה יכול להיות כדורגל, בגד שהיא חולמת עליו חודשים או כל הבא ליד שאתם רוצים. נכון, כסף ומתנות לא קונה אנשים, אבל הוא בהחלט עוזר לרכך את האווירה ולטהר אותה באיזשהו אופן. השקיעו גם זמן בבחירת המתנה, אל תקנו בשביל לקנות. זו אומנם 'מתנת סליחה' ולא מתנת יומולדת, אבל אפשר לחשוב ברצינות ולעלות על הדבר שבן הזוג הכי רוצה, ולהפתיע אותו. האושר שלו, מובטח!

פתקי אהבה לא הרגו אף אחד

להפך, הם עשו אותנו מאושרים. פזרו פתקים ברחבי הבית, על כל פתק כתבו "אני אוהבת אותך" שוב ושוב ושוב, פזרו אותם ברחבי הבית, גם במקומות שלא תחשבו בכלל שהוא יתקרב אליהם, ככה שזה יפתיע אותו בכל מקום. אפשר בנוסף לפתקים האלו להוסיף פתקים שמסבירים למה אתם אוהבים אותם. לחילופין, אפשר גם לעשות את אותו הרעיון עם הפתקים אבל במקום לכתוב אני אוהב, כתבו "אני מתנצל שפגעתי באדם הכי" - השלימו אתם. זה יכול להיות הבן אדם הכי חמוד, הכי מתחשב, ובלבד שאלו יהיו תכונות טובות של הבן אדם, שידע עוד יותר למה אתם כל כך מתחרטים שפגעתם בו.

© צילום: shutterstock

ולסיום - פשוט תהיו אתם

בכל פעולה שבחרתם לעשות מבין הכתוב, אל תברברו, אם כתבתם מכתב, אל תמרחו אותו ואולי אפילו שזו סליחה, אל תתנו לבן אדם לשמוע את מה שהוא רוצה לשמוע. היו כנים, אמיתיים, ואל תסובבו בטעות את הסיטואציה אל האחר. זו לא באמת התנצלות וזו גם לא באמת לקיחת אחריות (שנחוצה) על המעשים שלכם. הביעו חרטה, קודם כל עם עצמכם, תבינו שעשיתם משהו לא בסדר, הגיעו להבנה שאתם צריכים להתנצל בעצמכם - ורק אחר כך התנצלו באמת כלפי בן הזוג.

 

 

 

 

תגובות