סרטוני האהבה הכי מתוקים שיש, שעשו לנו חשק לאהוב. צילום: shutterstock

סרטוני האהבה הכי מתוקים שיש, שעשו לנו חשק לאהוב

הרשת מלאה בפוסטים, תמונות וסרטונים על דייטינג, מערכות יחסים ובעיקר - אהבה. שלחנו את פנינה גליקסמן, כתבת הדיגיטל שלנו, לחפש לנו את סרטוני האהבה הכי אהובים ברשת, ובעיקר מלאים במתיקות. צפו

סיפור האהבה של קולין בלינג'ר וג'וש אוונס

קולין בלינג'ר הידועה בתור דמות היוטיוב הפופולרית "מירנדה סינגס" הכירה את ג'וש אוונס בשנת 2009 כשג'וש שלח לה הודעה בפייסבוק לאחר שצפה בסרטונים של מירנדה. משם העניינים התחילו להתגלגל ובתוך זמן קצר הם התחילו את אחת ממערכות היחסים הכי אהובות ומתוקות ביוטיוב:

סיפור אהבה מהסרטים
 

למקרה שתהיתם מה עלה בגורלם של הזוג, באפריל 2014 הציע ג'וש לקולין נישואין וביולי 2015 נישאו השניים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

איזה זוג אתם?

 למרות שלפעמים אפשר להבחין בדפוסים זהים שקיימים במערכות יחסים, כל מערכת יחסים שונה מאחרת ויש בה משהו שמייחד אותה, ולפעמים שני בני הזוג הם משהו מסוים. היוטיוברית הידועה ר'ייצל לוין שמוכרת לכולנו מהערוץ Rclbeauty101 עשתה סרטון בדיוק על זה: עשרת סוגי הזוגות שכולנו נתקלים בהם, מהזוג המעודד, או הזוג המכור לספורט - יש הכל מהכל:

 

נדלקתי עליו

כחלק מסדרת "איך לשרוד את התיכון" של היוטיוברית המצליחה MyLifeAsEva, עשתה אווה סרטון על התמודדות עם הקראש. לכולנו זה קרה, הקראש הראשון שלנו, הבחור שהוא תמיד הכי חמוד וחכם ולגמרי האביר על הסוס הלבן. הסרטון הבא מציג את סיפור "הקראש הראשון" בצורה הטובה ביותר, ואיך מתמודדים איתו:

 

 

סיפור האהבה של היוטיובר ג'ואי גריספה

לאחר תקופה ארוכה שבה צצו שמועות ועלו השערות לגבי מערכת היחסים של היוטיובר האמריקאי ג'ואי גריספה, הוא התיישב עם בן זוגו דניאל פראדה והשניים סיפרו בביישנות את הסיפור שלהם, שלגמרי עשה לנו חשק לחבר משל עצמנו:

 

אז מה נעשה היום?

חוץ מהפינה השבועית בערוץ "יצאתי נדלקתי", שנותנת לכם בכל שבוע רעיונות מגניבים לפעילויות או מקומות לדייט מושלם, הסרטון הבא ייתן לכם שלושה רעינות מגניבים ורומנטים לדייטים כיפים וחמודים, שכולכם תרצו לעשות:

 

4 דקות של חיבוק

מספר זוגות שונים התבקשו להתחבק עם בני זוגם במשך 4 דקות. התוצאה המרגשת לפניכם:

 

 

תגובות