מציאות נגד דמיון: גרסת האוהבים. צילום מסך מיוטיוב

מציאות נגד דמיון: גרסת האוהבים

כולנו חולמים בחיי היום יום כיצד הדייט הראשון שלנו יתרחש, איך תהיה הנשיקה הראשונה, וזה בעצם לא נגמר. אספנו לכם את מיטב היוטיוברים הנודעים שהפכו את כל התרחישים שבראשים שלנו למציאות

מי לא מפנטזת בחיי היום על הבחור הכי חתיך, על הבחורה הכי יפה בשכבה, על הדייט המושלם או על הנשיקה הראשונה. בדיוק בשביל זה אספנו לכם ממיטב היוטיוברים הנודעים את הטרנד הכי ענק ביוטיוב כרגע: סרטוני המציאות נגד דמיון. הקטגוריה שרבים מיוטיוברי העולם בוחרים בה היא אהבה, ומראים לנו בכל סרטון וסרטון מה אנחנו חולמים שיהיה - ומה למזלנו הרע, באמת מתרחש במציאות. קיטש אמריקאי זה דווקא ממש לא.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

דייט ראשון 

היוטיוברית טיאלה דון בת ה-19 מראה לנו את הדייט המושלם שלה: היא ובן זוגה ביריד שעשועים על חוף הים באור השקיעה, הוא מביא לה את הדובי הכי גדול שיוצא וביחד הם אוכלים גלידה, מתנשקים ודביקים במיוחד. במציאות בדייט ראשון הסרט הזה הוא אולי מעולה אבל כולנו יודעים שזה לא באמת קורה:

 

הזוגיות שתמיד עובדת?

היוטיוברית קנזי אליזבת' בת ה-19 גם היא מראה לנו כיצד היא מדמיינת את מערכת היחסים המושלמת שלה: שיחות הנפש עד השעות המאוחרות לאור הירח, מסורות זוגיות שלכאורה כל זוג מטפח, רגעים מושלמים ששייכים רק להם וזוגיות מושלמת שנראית לחלוטין מהסרטים. כמה חבל שהסרט הוא אינו בדיוק המציאות, ובמציאות זה הרבה פחות נוצץ ממה שזה נראה:

 

יום אהבה זוגי ודביק

היוטיובריות ניקי וגבי המוכרות לכולנו עשו סרטון על יום האהבה הפופולרי שחל פעם בשנה. אז אם כולנו חולמים על חדר ענק שמלא בקישוטי לבבות, ממתקים והפיכת הזוגיות לרשמית בצורה רומנטית במיוחד, אתם יכולים בשמחה לדמיין את זה, אבל זה לא בהכרח מה שקורה:

 

 

תגובות