מכעיס: נערה טרנסג'נדרית נתבעת על ידי אמה . למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: gettyimages

מכעיס: נערה טרנסג'נדרית נתבעת על ידי אמה

לעיתים להורים רבים קשה מאד להתמודד עם היציאה של ילדיהם מהארון, ויש הורים שלוקחים את ההתמודדות הזו קצת רחוק מדי, במילים עדינות: נערה בארצות הברית נתבעת ע"י אמה בטענה ששינתה את מינה ללא אישור

יציאה מהארון היא אינה נושא פשוט להתמודד איתו, ולצערנו רבים ההורים אשר ילדיהם יוצאים מהארון בפניהם והם בתגובה אינם מקבלים אותם. כך קרה גם בסיפור הבא:

אנמרי קלגרו, נערה טרנסג'נדרית ממינסוטה שבארצות הברית נתבעת ע"י אמה בטענה כי שינתה את מינה לבת ללא אישור האם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

קלגרו מסתבר גרה בנפרד מאמה, ונחשף כי חוקי מינסוטה מאפשרים לכל קטין במדינה אשר גר לבדו ועצמאי כלכלית, לקבל כל טיפול רפואי שנדרש: טיפולי שיניים, טיפולים נפשיים (ייעוץ - פסיכולוג וכדומה) ובעצם כל שירותי הבריאות הקיימים, כאשר שינוי מין נכלל בהם. 

© צילום: shutterstock

חדשות NBC האמריקאיות מדווחות כי הנערה הגישה בקשה לאמנציפציה (שחרור - שזה למעשה כמעין גירושים מההורים) וקיבלה אותה בטענה שלא האמא ולא הנערה רוצות איזשהו קשר האחת עם השניה.

לאורך כל העימות בינהן, כאשר הבת והאמא הוכרחו לדבר, מסופר כי האמא פנתה אליה כאל בן, פנתה אליה בכינוי מגדר גבריים וסירבה להכיר בהיותה אישה.

אנמרי מקבלת הורמוניים נשיים כבר קרוב לשנה וחוגגת 18 ביולי הקרוב. עד אז העימות בין אמה והיא ממשיך ואנו מקווים שהכל יסתדר בקרוב. 

 

תגובות