טו מאץ': הסדרות שעוסקות בזוגיות קצת יותר מדי. צילום מסך מיוטיוב

טו מאץ': הסדרות שעוסקות בזוגיות קצת יותר מדי

בכל סדרת טלוויזיה קיימות מערכות יחסים, זו עובדה, אך יש סדרות שלקחו את מערכות היחסים בין הדמויות, מרחו אותן והתעסקו בהם קצת יותר מדי. הכירו אותן

ממש לא מזמן עשינו לכם כתבת אבולוציה על מהפכת סדרות הטלוויזיה הישראליות במדור בידור באתר, ובה דובר בין היתר על כך שמערכות יחסים מצאו את מקומן בטלויזיה הישראלית לפני כעשור, ומאז העלילה לא סובבת סביב הזוגיות ומערכות היחסים אלא סביב דברים אחרים.

חלק מהסדרות בחו"ל ובארץ לא שינו את הפרט הזה, ואנחנו פה להכיר לכן את מיטב הסדרות שעוסקות (ואפילו יש לומר באובססיביות) בצורך בחבר, מערכות יחסים, ונוסחת ה"כולם היו עם כולם" היא חלק קבוע בכל עלילה. הכירו אותן.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

90210

סדרת הלהיט "90210" אומנם סיימה את שידוריה לפני כ-3 שנים, אך מעריציה עדיין עושים מרתונים חוזרים והיא עדיין אחת מסדרות הנוער הכי מדוברות בעולם. אחד המאפיינים הכי גדולים של הסדרה הזו, היא ההתעסקות החוזרת ונשנית בזוגות, ולעיתים נראה כי בזה מתעסקת כל הסדרה. אם נעשה חישוב לאחר 5 עונות וסיומה של הסדרה, כאשר הדמויות הבולטות הן אנני, דיקסון, ליאם, נעמי, אדריאנה, סילבר אייבי וטדי נגלה כי בעצם רוב הדמויות היו עם יותר מדמות אחת במהלך הסדרה: ליאם היה גם עם אנני, נעמי, וסילבר, סילבר הספיקה להיות גם נאביד, ליאם ודיקסון (ועוד כמה דמויות משניות) אדריאנה הספיקה להיות עם דיקסון, נאביד, וכן עוד המון דמויות משניות ואל לשכוח שגם באמצע העונה ה-3, אדריאנה גילתה (לזמן קצר יש לציין) שהיא נמשכת גם לנשים. אייבי חברתה לעומתה, הספיקה להיות 'רק' עם דיקסון וליאם ועם עוד כמה דמויות משניות, ואילו לשאר דמויות הסדרה היו אלפי סיפורי אהבה עם כל דמות אפשרית שלא שיחקה בסדרה למשך זמן רב. זו אומנם אחת מסדרות הנוער הפופולריות בעולם, אבל אם אתם שואלים אותנו, ההתעסקות בזוגות ובמערכות יחסים שם (שגם ככה מהר מאד מסתבכות ולא מחזיקות מעמד זמן רב) הוא גדול מדי.

© צילום: יחסי ציבור

דגראסי - הדור הבא

את הלהיט הטלוויזיוני משנות ה-80 - "דגראסי", כולנו זוכרים, ובשנות האלפיים יצא לו גם חידוש שבעינינו היה אף יותר טוב מהמקורי שהחזיק מעמד על המסכים שלנו למשך לא פחות מ14 שנה (!) עם 14 עונות סך הכל. מתחילת שידוריה על המסך שמנו לב שההתעסקות בזוגות ובמערכות יחסים בה היא גדולה בהחלט, ושם בניגוד ל-"90210" הדמויות לא מנהלות מערכת יחסים עם כל דמות אפשרית, אבל שיחות היום שלהן במהלך השיחה עוסקות לרוב בדייטינג, יחסי מין, זוגיות שצולחת או לא צולחת והמון המון אהבה. יש לציין שאת כל האקטים הרומנטיים המתנהלים בזוגיות (דייטינג, נשיקות, יחסי מין וכדומה) הדמויות עושות בגילאים מאד מאד צעירים, בסביבות גילאי 12-13, מה שנראה לנו מעט טו מאץ' ומוגזם לגילן.

מתעסקים בזה מוקדם מדי ויותר מדי
מתעסקים בזה מוקדם מדי ויותר מדי © צילום מסך מיוטיוב

 אקוורד

הסדרה "אוקוורד" או "מביך" בעברית, הינה סדרה מבית "MTV" שסיימה את שידורי העונה החמישית שלה ממש לא מזמן, גם מככבת בכתבה שלנו היום. למה? כי גם שם ההתעסקות בזוגיות, יחסי מין, וכל הקשור לנושא היא עצומה למדיי. הדמויות הראשיות ג'נה, מאטי, תמרה, ג'ייק, ליסה וסיידי עברו מאחד לשני קצת יותר מדי, ובכל זאת מערכות היחסים ביניהן ממש לא שעממו אותנו. 

© צילום מסך מיוטיוב

 10 דברים שאני שונאת אצלך

לא, לא מדובר על הסרט משנת 1999, אלא על סדרה חמודה מבית ABC family שהייתה אמורה להיות איזשהו ספין אוף של הסרט, ואף על פי שהייתה פופולרית מאד, בוטלה אחרי עונה אחת בלבד. הסדרה מספרת את סיפורן של שתי אחיות ומראה את את ההתנהלות של כל אחת מהן בבית הספר. במהלך כל הסדרה רואים כיצד לכל אחת משתי האחיות יש איזה בחורים (ולאחת מהן יש אפילו כמה בחורים) שמחזרים אחריהן, והסדרה לעיתים יותר מתקמדת במערכות היחסים ובריבים אותן מנהלות האחיות עם בני הזוג, ושוכחת שישנם דברים אחרים.

 

תאג"ד

 שלא תבינו לא נכון, אנחנו מתים על תאג"ד, ממש ממש מתים עליה, אבל לפעמים, נדמה כי במקום להתרכז בחבישה, הצלת פצועים, ומי יודע מה שקשור בצה"ל, הדמויות יותר מתרכזות במערכות היחסים שלהן. גם שם לכל שחקן ישנה זוגיות, ממש לא תמצאו שם מישהו שהוא לבדו או שהוא לא מעוניין במישהי/ו, ובעינינו, זה קצת טו מאץ'. עלילתה הראשית של הסדרה עוסקת בצבא, ולנסות להביא את הזוגיות בצבא כעלילה ראשית גם כן נראה לנו עמוס מדי. 

תאג"ד © צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות