המדריך לדייט המושלם: מה מתאים ומה לא?. צילום: gettyimages

המדריך לדייט המושלם: מה מתאים ומה לא?

מהי המוזיקה המושלמת לדייט, מהו המקום, הפעילות? אנחנו פה עם המדריך השלם

בעבר במהלך הקיץ, עשינו לכם פינה קבועה שנקראה 'יצאתי נדלקתי', במהלכה כל שבוע הייתם מקבלים מאיתנו רעיון למקום לדייט מושלם. אבל רגע, חוץ ממקום, יש בדייט עוד מספר דברים! מה עם מוזיקה, לבוש, אווירה, ומאפייני המקום? בדיוק בשביל זה בנינו לכם את התדריך המושלם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

מיקום הדייט

כדי לקבל רעיונות למקומות ספציפיים אתם יכולים לבקר בפינה "יצאתי נדלקתי" אבל מעבר, אם אתם שואלים אותנו, המקום לדייט צריך להיות מקום די פרטי, לא מקום שתמצאו את עצמכם בודדים בו לגמרי (אלא אם כן זה ממש לא דייט ראשון ואתם יוצאים כבר זמן רב) ומקום שיש בו שקט. אולי אפילו משהו בטבע, שם אתם באמת לבד ויש לכם נופים יפים מסביבכם. העיקר שחשוב זה שתהיו במקום פרטי ושקט, שתוכלו להנות מזמן איכות לבד.

המוזיקה המושלמת

אלא אם כן אתם יוצאים למסיבת ריקודים סוערת, בדייט שמלווה אותו מוזיקה אין שום סיבה שהמוזיקה תהיה רועשת ומעצבנת, כזו שמפריעה לכם לדבר ולשבת ברוגע. המוזיקה שצריכה ללוות את שניכם היא מוזיקה רגועה, אולי אפילו משהו שלא יהיה באמת שיר, ביוטיוב יש מגוון פלייליסטים של דברים כמו ים, גשם, מוסיקה מרגיעה שהיא לא בהכרח איזשהו שיר רועש, שיכניסו אתכם למוד מושלם במיוחד, רומנטי ורגוע.

© צילום: gettyimages

לבוש ואיפור

לבנות שמאיתנו, אל תעמיסו. תתלבשו הכי פשוט, ממש לא צריך ללכת עכשיו על לוק עמוס ו'פנסי' שכולל עקבים או ג'ינס צמוד צמוד. חשוב שתרגישו הכי נוחות והכי קלילות, וכדי להשיג תחושה זו אתן גם יכולות להתלבש באותה צורה. לגבי איפור, גם שם אתן לא חייבות להעמיס, הרי אתן רוצות להיראות עצמכן בסופו של היום. לכו על משהו פשוט, אולי קצת מסקרה וליפגלוס ורדרד, אבל אין מה לשים יותר, סמכו עלינו. 

הפרטנר 

אם מישהו שאתם מכירים מציע לכם לצאת, קחו זמן לחשוב עם עצמכם על התשובה, אל תמהרו לומר "כן" כי הוא כל כך שווה, הוא כי כל כך יפה. חבל לכם לבזבז ערב שלם עם בנאדם שלא תיהנו איתו. כאשר אנחנו יוצאים לדייט אנחנו לרוב מנסים להשיג משהו ממנו - מערכת יחסים, זוגיות. חבל לכם לצאת עם מישהו שברור מאליו שזה לא יימשך. חשבו פעמיים לפעמים שאתם עונים.

 

 

תגובות