הכינו את הממחטות: השירים הכי רומנטיים שיש. צילום מסך מיוטיוב

הכינו את הממחטות: השירים הכי רומנטיים שיש

לא מזמן עשינו לכם כתבה על שירי פרידה, והפעם - לא עדיף משהו חיובי? אז קבלו את הפלייליסט המושלם שיחמם לכם את החורף מרוב אהבה

אהבה באה בשלל דרכים, וכמובן שגם במוזיקה. מיטב האומנים כותבים עליה שירים, על כמה שהיא נכזבת או לחילופין על כמה שהיא מדהימה ונהדרת. לא מזמן עשינו לכם כתבה על מיטב השירים שתוכלו לשמוע לאחר הפרידה הכואבת מבן הזוג בשיתוף עם ערוץ המוזיקה באתר, אבל רגע, לא הגיע הזמן למשהו מעט יותר חיובי ומשמח? קבלו את מיטב שירי האהבה העכשווים והיפים שיש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

How Deep Is Your Love?

כמה עמוקה האהבה שלך? שיר הפופ המצליח של קלווין האריס בכיכובה של האחת והיחידה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד בקליפ - נשמע לנו באמת השילוב המושלם. מדובר בשיר פופ קליט במיוחד ששומעים המון במסיבות שיצא בשנת 2015 ומאז מהדהד במוחינו ללא הפסקה. השיר מדבר על בחורה שרוצה להיות כל עולמה של מי שהיא אוהבת, רוצה לשמוע מבן זוגה מה היא עבורו, ושואלת את עצמה כמה האהבה של בן זוגה אליה חזקה. 

 

Justin Bieber - what do you mean?

אחד השירים המוכרים מאלבומו האחרון של ביבר, שנעשה ללהיט היסטרי מיד אחרי שחרורו. הזמר מדבר בשיר על כך שאינו מצליח להבין אותנו הבנות (יש צדק בדבריו, אנחנו עם קשה...) מכיוון שרגע אחד אנחנו אומרות משהו מסוים, ורגע אחר - משהו אחר. אנחנו מצהירות דברים ועושות דברים שאינו מצליח להבין, ובכל זאת צריך אותנו כל כך. הוא אינו רוצה להיפרד לכן הוא רוצה למצוא פיתרון לבילבול אותו הוא מרגיש. מישהו צריך להגיד לו, שאהבה אינה בדיוק קלה.

 

 As Long As You Love Me - Justin Bieber ft. Big sean

בכנות, ברור לכם שלא יכולנו להשלים כתבה זו ללא השיר הזה, הרי זוהי פשוט חובה!. עוד שיר מאת הבחור, מאלבומו Believe משנת 2012. רבות אוהבות את הקליפ של השיר מאשר השיר עצמו - כי הוא כל כך רומנטי! הזמר שר על הבחורה אותה הוא אוהב, ובקליפ רואים כיצד אביה אינו מרשה לשניים להיות ביחד. בקליפ הזמר עושה הכל, הכל (כולל ללכת מכות עם האב) בשביל לראות אותה ולו לדקה. לבסוף השניים בורחים יחדיו וממשיכים בקשר. לגמרי מסתורי ורומנטי.

 

Love Will Remember - Selena Gomez

שני האקסים המיתולוגיים מככבים אחד אחרי השני בכתבה, וכן גם השיר הזה נבחר בכוונה, כי בתחילתו יש איזה נאום של גבר, שרבים טענו כשהשיר יצא - שמדובר בקולו של ביבר. 

השיר הוא אינו עצוב, והוא אינו מדבר על פרידה, אך מדבר על אהבה שהייתה לזמרת ולעולם לא תישכח. אנחנו יכולים לטעון שמדובר בביבר, אבל העניין בזמנו לא נסגר. באהבה הזו היה כל כך הרבה דברים טובים שלא יצאו לפועל וגומז שרה על כך שבליבה הם לעולם לא ישארו מאחור. הכי מרגש ורומנטי בעינינו.

 

 Heart Attack - Demi Lovato

אנחנו לא יודעים אם מישהו מכם אי פעם הקשיב למילותיו של השיר הזה, אבל הן בהחלט שוות הקשבה, כי כשמקשיבים טוב טוב, כפי שמו - הוא רומנטי לגמרי, השיר הזה מאת דמי לובאטו, נכלל באלבומה Demi ומדבר על כך שלובאטו מעולם לא מצאה את האחד הנכון בשבילה, את ההוא שיהפוך את ליבה וימיס אותה לגמרי, לא מצאה את האחד שהיא תתוודה בפניו על רגשותיה - עד שבא בחור מסוים והפך את כל עולמה. היא לא הייתה שוטפת את השיער בשביל שריחו יישאר עליה, פניה היו זורחות בכל פעם שהשניים היו מתראים - והוא לחלוטין גרם לה להתקף לב - ללא החלק הקשה של העניין כמובן. תעשו לנו טובה, ופשוט תקשיבו למילים, ותזדהו עם כל מילה:

 

 Kissing U - Miranda cosgrove 

כוכבת הסדרה המצליחה "icarly", מירנדה קוסגרוב, היא אינה רק שחקנית מעולה, אלא גם זמרת. לקוסגרוב מספר אלבומים כאשר זה הוא שיר שלה שיש מי שמכירים ויש מי שלא, שיצא לפני כ-4 שנים. השיר מדבר על התחושה שהיא מרגישה כאשר היא מנשקת את מי שהיא אוהבת. כיצד האהבה והקרבה איתו גורמים לה לחוש מאושרת וכאילו חשמל עובר בכל גופה. כיצד בעת הנשיקה כל השאלות שיש בה מקבלות תשובה ואין מקום אחר שהיא רוצה להיות בו. שיר רומנטי למדי עם כל המילים הנכונות, והקצב הנכון. 

 

Never Forget You - Zarra Larsson ft. MNEK

הזמרת זארה לרסון, שפרצה לחיינו עם הלהיט "lush life" יצאה לא מזמן גם עם השיר הזה, שמדבר על אהבה שהייתה פעם שלה, ולעולם לא תישכח. בשיר זארה מספרת כי אהובה שעזב הוא הסיבה ללמה אינה מאושרת עוד, כיצד בכל פעם בליבה לא הייתה מסוגלת לתת לו ללכת, ואיך גם בעבר הוא היה עבורה הכל, וגם כשהלך רגשותיה נשארו זהים. בפזמון היא חוזרת רבות כי לעולם לא תשכח את אהובה - עד יום חייה האחרון. 

 

 

תגובות