הרגעים הזכורים ביותר של אהבה בסדרות . צילום מסך מיוטיוב

הרגעים הזכורים ביותר של אהבה בסדרות

מי לא זוכר את הצעת הנישואין הכי מרגשת בשקרניות קטנות? או אולי את וידוי הרגשות הכי מקסים בסדרה אשר נהפכה ללהיט? אספנו לכם את מיטב רגעי האהבה הזכורים ביותר מסדרות הטלוויזיה הפופולריות

בכל סדרה אשר נהפכת ללהיט ישנם מספר רגעי אהבה אשר ייחרטו בלבבות הצופים לעד. אספנו לכם את מיטב רגעי הזוגיות והאהבה האהובים ביותר, ממיטב הסדרות הפופולריות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הצעת הנישואין של ליאם לאנני: 90210

לכל מכורי הסדרה "90210", זה בשבילכם: הרי מי לא זוכר את הצעת הנישואין המרגשת של ליאם לאנני בפרק החותם של העונה החמישית והאחרונה? אנני כמעט והמריאה לטיסה בפריז בדרכה להפוך לסופרת מצליחה, וליאם, שהבין סוף סוף שהספר אותו כתבה נכתב עליו, בא עד למטוס ועצר אותו לפני המראתו בשביל להציע לאהובתו נישואים. אין ספק שזו הצעת נישואים מהסרטים לחלוטין!

 

הזוגיות בין סאם לפרדי ב"Icarly" 

הייתם מצפים שנלך דווקא על הנשיקה האחרונה בין קרלי לפרדי אשר קרתה בפרק האחרון של העונה האחרונה נכון? תודו שהפתענו אתכם. זהו הזוג הביזארי והלא צפוי ביותר של Icarly, סדרת הלהיט של ניקאולודיון. דווקא הצמד שזכורים לנו כיריבים מושבעים מהעונה הראשונה, נהפכו לזוג בעונתה הרביעית של התוכנית, ואין ספק שהזוגיות בינהם וההתנהלות בה הייתה מעט מוזרה, אבל מיוחדת לגמרי.

 

הצעת הנישואין השניה של עזרא לאריה - שקרניות קטנות ויפות

כזכור, בעונתה השביעית של "שקרניות קטנות ויפות" עזרא ארגן הצעת נישואין רומנטית במיוחד לאריה אהובתו, רק שזו לא ידעה כל כך למה לצפות, הייתה די בהלם ובפעם הראשונה לא ממש אמרה לו כן. לאחר זמן מה היא חזרה אליו, הוא כרע את ברכו בשנית, והנשיקה שלה אליו לאחר מכן בישרה בעצם את התשובה שכל מעריצי התוכנית חיכו לה, היא הסכימה!

 

 הנשיקה הראשונה של סטפן וקרוליין: יומני הערפד

ממש בעונתה השישית של הסדרה "יומני הערפד", השניים התאהבו וסיפור האהבה שלהם היה איטי למדי. צופים רבים רק רצו שהזוג יהיה ביחד ונדרשה לכך כמעט עונה שלמה! סוף סוף, הגיע הרגע המיוחל, והנשיקה המרגשת (והאיטית במיוחד, כאופייני לזוג) הגיעה גם היא:

 

 ג'יין הבתולה: ג'יין ורפאל מתוודים על רגשותיהם

סיפורי האהבה בסדרת הלהיט "ג'יין הבתולה" שהתחילה את שידוריה ממש לא מזמן בארץ, כבשו את כולנו. סיפור האהבה החמוד והמקסים ביותר שקיים בסדרה בעינינו הוא סיפור האהבה בין רפאל לג'יין. ג'יין אומנם נפרדה ממי שהייתה אמורה להתחתן איתו, מייקל, אבל רק מפני שפיתחה רגשות לרפאל, בעל המלון החתיך בו עבדה, שהיה גם הבוס שלה, בסופו של דבר. אפילו שג'יין נטשה את אהובה בשביל בחור אחר, אנו מודים שהכימיה בין השניים נפלאה, והזוגיות שלהם על המסך פשוט גורמת לנו לחייך. מי לא ישכח את הסצנה המרגשת בה בפארק הציבורי הם לפתע, מתוודים על רגשותיהם לאחר הרבה זמן שהסתירו זאת:

 

 זואי 101: הנשיקה של זואי וצ'ייס

זואי 101 אומנם הסתיימה לפני כמה שנים טובות, אך כמו כל הסדרות הטובות, רבים עדיין צופים בשידורים החוזרים של פרקיה והיא אחת מהסדרות הידועות ביותר של ניקאולודיון. הצופים הנלהבים ביותר של הסדרה וודאי יודעים כי במהלך כל הסדרה, במשך 4 עונות, צ'ייס היה מאוהב נואשות בדמות הראשית - הלא היא זואי, וכולם ידעו זאת - חוץ ממנה. בעונה הרביעית כאשר ישנו איזשהו קצר בתקשורת ביניהם, והם סוף סוף נפגשים לאחר שזואי הבינה סוף סוף כי צ'ייס מאוהב בה, הם מתנשקים ואת הנשיקה היפה בין שניהם, אף צופה לא ישכח:

 

 

 

תגובות