מתים לקרוא: ספרי הרומנטיקה המומלצים ביותר . צילום: gettyimages

מתים לקרוא: ספרי הרומנטיקה המומלצים ביותר

בואו נודה באמת, בכולנו יש קיטש מסוים, וכשרבים מאיתנו מחפשים ספר לקרוא, הם ישר הולכים לז'אנר הרומנטיקה. בדיוק בשביל זה אספנו לכם את ספרי הנוער הרומנטיים ביותר, שממש חייבים קריאה

מי מאיתנו שעדיין מקדיש זמן לקריאת ספר לפני השינה או סתם אוהב לקרוא, ומאד אוהב את הז'אנר הרומנטי, הכתבה הבאה - בשבילכם! הכנו לכם את ספרי הנוער הרומנטיים ביותר, רק הכינו את הממחטות בזמן הקריאה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

"אחרי ש..." / אנה טוד

"אחרי ש..." הוא ספר נוער מז'אנר הרומנטיקה שיצא ממש השנה בגרסה בעברית, יחד עם שלושה ספרים נוספים בסדרה. הספר בכלל התחיל כספר דיגיטלי באתר הספרים מבין הגדולים ביותר בארה"ב של סופרים אנוניימים שנקרא whatppad, ונכתב ע"י בחורה אנונימית בשם אנה טוד בת ה-20, ועד מהרה צבר מאות אלפי קוראים ויצא בצורה מודפסת ומהר מאד נעשה רב מכר. הסיפור מספר את סיפור האהבה הסוער ומלא התשוקה של טסה, סטודנטית בקולג', כבת 18, והרדין, ידיד של שותפתה לחדר שלומד איתה בכיתת הספרות. עד מהרה, למרות שטסה והרדין שונים להחריד, טסה מוצאת את עצמה נופלת לרגליו, כמו אלפי בנות אחרות, ומתחיל לו סיפור אהבה מיוחד המלא בתשוקה. הרדין הוא בחור מסתורי מאד, מלא בסודות וסיפורים, בתחילה נדמה כי כל מערכת היחסים ביניהם בנויה על אינטימיות, אבל עד מהרה השניים מתאהבים לגמרי, ומגלים דברים חדשים האחד על השנייה. סיפור אהבה סוער ומלא באדרנלין, שפשוט יגרום לכם לרצות לא להניח את הספר.

© צילום מסך, אתר "אינדיבוק"

"משהו פשוט מסובך" / דקלה קידר

ספר פחות חדש, ואולי גם פחות מוכר אבל לחלוטין שווה קריאה, מאת הסופרת דקלה קידר. הספר מספר את סיפורה של שלומצי, נערה בת 17 שחייה כנערה מתבגרת לא ממש פשוטים, לפחות בעיניה: הכל מסובך, עם הלימודים, בסביבת בית הספר, החברות וכמובן וחשוב מכל - עם הבנים. השנה הנוכחית של שלומצי היא שנה שמכילה הרבה שברונות לב, הרבה התאהבויות בנער לא צפוי שישגע את עולמה. ספר חובה לכל נערה מתבגרת המתאר סיפור אהבה סוחף מלא רגש ותשוקה לזוגיות קרובה ומיוחדת.

© צילום מסך, אתר "צומת ספרים"

"אשמת הכוכבים" / ג'ון גרין

אוקיי, תסלחו לנו, באמת שלא יכולנו שלא לשים את הספר הזה בכתבה הזו! לאלו מביניכם שהספיקו רק לראות את הסרט ללא קריאת הספר - אתם מפספסים בענק!. אשמת הכוכבים מספר את סיפורם של הייזל ואוגסטוס, נערים בני 17 ו-18 החולים בסרטן ונפגשים בקבוצת תמיכה למחלה. השניים, שמאד שונים אפילו שחולקים אהבה לכל מיני דברים בחייהם (כמו ספרים למשל) מתאהבים עד מהרה ומפתחים מערכת יחסים יפייפיה וכואבת כאחד שקשה היה גם לקרוא עליה וגם לראות אותה על המסך. השניים מוכיחים לנו שאהבה אמיתית ללא שום אינטרסים קיימת, ושבאמת יש אנשים שפשוט נועדו האחד לשנייה.

© צילום מסך, אתר "צומת ספרים"

"לפני שאפול" /  לורן אוליבר

לסמנתה קינגסטון בת ה-18 יש מה שלכאורה נראה הכל: חבר שווה ומושלם, חברות תומכות המקיפות אותה, משפחה אוהבת, בית ספר שהיא נהנית בו (עד כמה שאפשר ליהנות) מעמדה החברתי אפילו בשמיים ונראה כי דבר לא חסר לה. לפתע, את החיים המושלמים האלו, קוטעת תאונת דרכים איומה לאחר מסיבה, בה היא ושתי חברותיה שהיו איתה במסיבה אמורות להיהרג, מה שלא קורה. במקום זאת, סמנתה מקבלת שבע הזדמנויות, לחיות את אותו יום נורא - יום מותה, מחדש. ביום זה לאחר שבע פעמים היא כיביכול אמורה להבין כיצד ומה עליה לתקן בחייה. במהלך התיקונים, סמנתה מוצאת אהבה, שכל פעם לאחר שיום מותה מתחיל מחדש, היא נעלמת. מדובר רבות על מערכות יחסים בסיפור, סמנתה מתעסקת בהן המון, ועוסקים בספר המון בשאלה, מה תהיה מוכן לעשות למען אלו שאתה אוהב. ספר חובה עם מגוון לקחים ותובנות לקחת איתכם לאחר הקריאה, המלא באהבה.

© צילום מסך, אתר "סימניה"

"להתראות מחר" / אריק לינדסטרום

ספר שממש עכשיו יצא למדפים, וכבר נהיה רב מכר ואהוד. הספר מספר על נערה עיוורת כבת 16, פרקר גרנט, שחיה בעולם של חוקים. כל מי שמתקרב אליה, יוצר עמה איזשהו קשר, ולבסוף מתיידד איתה או יוצר עמה קשר של קרבה, חייב לדעת אותם. בגלל היותה עיוורת, היא נתקלת במכשולים רבים. בעברה, בחור אשר אהבה ולעולם לא הפסיקה לאהוב, עשה לה מעשה נורא אותו הקוראים לא יודעים עד שלב מאד מאוחר בסיפור, שמתקשר לעיוורונה. לאט לאט, הנער אשר כיום היא שונאת, ולעולם לא תשכח את מה שעשה (ולפי כך מממשת את עוד אחד מחוקיה: אדם שפגע בה, לא יוכל להתקרב אליה בשנית), חוזר לחייה בסערה, ומנסה להחזיר לחיים את מערכת היחסים הקסומה שהייתה ביניהם בעבר. הסיפור הוא אינו עוד סיפור אהבה רגיל, מספר על אהבה כנגד הרבה סיכויים, חרטה ורגש אמיתי, שפשוט חובה לקרוא אותו, מומלץ בחום.

© צילום מסך, אתר "סימניה"

 

תגובות