בלתי נשכח: סיפורי האהבה המדהימים ביותר . צילום: gettyimages

בלתי נשכח: סיפורי האהבה המדהימים ביותר

מתחת לאף, יש סיפורי אהבה מדהימים ביותר, שלא תאמינו שקרו. היכרות הזויה, סיפור אהבה מרגש, הכל קיים. הכירו אותם

אהבה וסיפוריה יכולים להיות מדהימים, מרתקים, מזילי דמעות וקיטשיים ביותר. לאלו מכם שחובבים רומנטיקה, אספנו את סיפורי האהבה המופלאים ביותר עבורכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

התאהבו גם מחוץ לבמה:

קרול האריס כבת ה-78 שיחקה בכיתה ג' את היפייפיה הנרדמת בהצגת בית הספר, ומי ששיחק את הנסיך (וגם העניק להאריס את נשיקתו הראשונה) היה הילדון החמוד ג'ורג' ראיינס, שלטענתה "נתן לה נשיקה רטובה במיוחד - מרוב רוק". בשנות התיכון ג'ורג עבר לטורונטו שם התחתן וגידל את ילדיו. לאחר 61 שנות נישואין נפטרה אשתו, והוא החליט לחזור חזרה למקורות - למקום ממנו עבר, סיינט ג'ונס בארה"ב. בביקורו במקום מגוריו הישן נתקל בקרול, התפתחה לה חברות עמוקה שלאחר זמן לא רב נהפכה גם לזוגיות! לאחר זמן מה ג'ורג' הציע לקרול נישואים, השניים התחתנו, 75 שנה לאחר הנשיקה הראשונה ביניהם.

אולי הם לא שיחקו ובאמת היו מאוהבים?
אולי הם לא שיחקו ובאמת היו מאוהבים? © צילום: News Corp Australia

הדייט שלה נתרם לצדקה:

אביגייל ודון שופה בני ה-29 וה-33 נשואים כבר קרוב לשנה, והדרך בה הכירו הייתה הזויה למדי. בשנת 2010, אביגייל מספרת כי שלושת אחיותיה ואחיה עודדו אותה לנסות משהו חדש בנוגע לזוגיות. כפי שיש מכירות פובמיות, או תרומות לצדקה, כך היה גם בעירן באותה שנה, רק עם בחורים רווקים!. כל בחור אשר 'נמכר' לבחורה מסוימת, הכסף ששילמה הבחורה הלך לאגודה למלחמה בסרטן השד. בתחילה התנגדה לחלוטין לכל הרעיון, אבל עד מהרה ויתרה. כאשר הסתכלה בתמונות הבחורים, דון קרץ לה מיד. באירוע עצמו כאשר הוא עלה רשמית לבמה, אחותה שהייתה תחרותית מעט, הציעה עבורו סכום גבוה - כ-600 דולר, לכן הוא מיד נמכר.

השניים יצאו לדייט במסעדה אשר היה מאד מוצלח, והשאר - היסטוריה! היום הם כבר נשואים באושר כתשעה חודשים.

למצולמים אין קשר לנאמר
למצולמים אין קשר לנאמר © צילום: shutterstock

 הורשו להתחתן רק אחרי 61 שנה!

ג'ון מייס וריצ'רד דור נפגשו בשנת 1950 כשהיו תלמידים באוניברסיטת ג'וליארד, והאהבה שחלקו למוסיקה נהפכה עד מהרה לאהבה גם ביניהם. ג'ון היה נשוי בעברו וכן גידל ילד מנישואיו הקודמים, אז כאשר מייס ודור פיתחו מערכת יחסים יחדיו השניים גידלו יחד את ילדו, פול. לאחר 33 שנה פול מת מתאונת דרכים, והשניים חלקו יחדיו את הכאב.

לאורך שנים הזוג היה חייב להסתיר את רגשותיו והזוגיות שהתפתחה, לאור גילויי ההומופוביה שהיו בארצות הברית באותה התקופה. למרות כל זאת, הזוג נשאר יחד כנגד כל הסיכויים. בשנת 2011, התחתנו כאשר ניו יורק אישרה את חוק הנישואים המאפשרים נישואים בין גבר לגבר ואישה ואישה. כדי לחגוג את המאורע, השניים בילו עם משפחתם וחברים בדירתם במהלך סופ"ש שלם, וביצעו בעצמם שלל שירי אהבה מוכרים ויפים. אכן, מרגש.

לאחר מכן, 61 שנים לאחר שדרכיהן הצטלבו, השניים התחתנו בשנת 2011. 

 

 

תגובות