תפסי מרחק: סימני האזהרה בתחילתה של מערכת יחסים. צילום: shutterstock

תפסי מרחק: סימני האזהרה בתחילתה של מערכת יחסים

הוא מלכלך על הרבה בנות ולא מציג אותך לחברים? כל אלו ועוד שלגמרי יזהירו אותך מהבחור איתו את יוצאת בתחילתה של מערכת יחסים

לפני שאת צועדת בשמחה ובששון למערכת יחסים חדשה עם הבחור שנראה לך שהוא הבחור המושלם, הנה סימני האזהרה שבזכותם תדעי לקפוץ מהר מחוץ למערכת היחסים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הוא לא מציג אותך לחברים

הוא פגש את הבסטיז הטובות שלך, ובערך את כל העולם ואשתו שקשור אלייך, אבל את לא פגשת ולו את אחד החברים (הלא קרובים) שלו? הוא חמוש תמיד עם תירוץ כאשר את שואלת? הפיד שלו באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות מלא בתמונות של עצמו או שלו וחברים? משהו מסריח פה. לא משנה מה הסיבה שהוא שומר אותך בסתר, זה לא לעניין, והיינו מציעים לשוחח עמו על כך, ולא לשמור בבטן.

הוא צמוד לטלפון, במיוחד לידך

אנשים שמכורים לטלפון ולא ממש מרימים את הראש שלהם כשהם איתך (אפילו בשיחה הכי קרובה ואינטימית) זה כבר דבר שאיננו נחמד כל כך לצאת מנקודת ההתחלה איתו, אבל אם זה קורה כשאת והוא בדייט? וואו, ממש ממש לא! אם אתם נמצאים בזמן שהוא ממש אחד על אחד יחדיו, אין שום סיבה שהבחור יבלה עם הטלפון שלו יותר משיבלה איתך, וצריך להבהיר לו זאת.

© צילום: shutterstock

חופר על האקסיות 'המשוגעות' שלו

כשהבחור בעצם יושב איתך ומלכלך על כל הבחורות המגעילות והמעצבנות שאי פעם יצא איתן (וחשבי שבזמן בו יצא איתן הן כן היו אדם מאד חשוב בחייו) זהו כבר משהו שצריך להדליק לך איזו נורת אזהרה בראש. לא שכך אנחנו מקווים (ממש לא) אבל תארי לעצמך שיום אחד שניכם תיפרדו, ואת עלולה למצוא את עצמך באותה 'רשימה שחורה' ביחד עם כל אוסף הבנות שאיתן הוא יצא בעבר. זה ממש לא מגיע לך, את נהדרת, ויכול להיות לך מישהו הרבה יותר טוב מאחד כזה.

לא יודע להחליט החלטות

החלטות זה לא דבר שפשוט לעשות, בוודאי לא החלטות קשות ומשנות גורל (למזלנו אין הרבה כאלה) אבל עם הבחור לא יכול להחליט ולו את ההחלטה הכי פשוטה וקטנה לבדו, ועל כל החלטה מטופשת כזו מתקשר לחבריו או אפילו להוריו (שלא לדבר על זה שאולי יווצר מצב שאיתך הוא בכלל לא יתייעץ) כנראה שהוא גם אינו בוגר מספיק ואת ממש לא צריכה אחד שבנוסף לכך לא ידבר איתך וישתף.

© צילום: shutterstock

הוא מבקר אותך יותר משמחמיא לך

אם לאחר מספר חודשים בהם יצאתם, ואת רואה שהוא עדיין לחלוטין מבקר אותך על כל דבר שאת עושה או אומרת - הבחור הזה ממש לא בשבילך, ולא מגיע לך אחד כזה. יכול להיות שהוא אדם מעט ביקורתי ושופט, זה בסדר, בכולנו יש צד כזה למען האמת, אבל הוא חבר שלך, הוא יכול להיות מבקר מבלי להיות פוגע, ואם הוא כבר כזה, שלא יעשה את זה כל הזמן כי בכנות, זה עולה על העצבים. אם התעצבנת, אנחנו לגמרי מבינים אותך.

לא מספר לך פרטים על העבר שלו

אפשר לחשוב שהבן אדם הוא איזה סוכן כפול או עובד עם המשטרה (הצחקנו את עצמנו) כי הוא לא מספר לך כלום? עזבי את הבחור ותזרקי אותו לפני שתיפגעי מחוסר השיתוף ומערכת היחסים החד צדדית שתיווצר יותר ויותר. אם הוא רק מבקר אותך בקביעות ללא מחמאות, המחמאות גם לא יגיעו לעולם. אם כל כמה שזה קשה להגיד, כנראה שאם תיפרדו זה לטובה.

פרידה
© צילום: shutterstock

הוא מעדיף להצטלם ולפרסם תמונות לבד

משפט מוכר בנוגע למערכות יחסים הוא לא לצאת עם מישהו שמסתכל במראה יותר משהוא מסתכל עליך. המשפט הזה בקלות יכול להתחלף ל: 'לא לצאת בן אדם שמצלם את עצמו יותר מאיתך, או מבלה איתך'. זו פעולה מאד מוזרה לעשות, מראה שהאדם איתו את יוצאת מעט שחצן, ומבחורים כאלה - פשוט עדיף לך להתרחק.

הוא ממשיך ומתבלבל בפרטים פשוטים עלייך

 אם השאלה הקבועה שלו כשהוא מגיע אלייך היא "תזכירי לי, שכחתי, איך קוראים לאמא/אבא שלך או אפילו לכלב?" כנראה שעצוב לומר זאת, אבל לבחור שלך פשוט לא אכפת! לא ממך, או אפילו מדבר. אלו פרטים ממש ממש פשוטים שקל מאד לזכור, וזוהי 'בקשה' בסיסית לזכור אותם בתחילתה של כל מערכת יחסים. אם הוא אינו זוכר, עזבי אותך ממנו, ולכי חפשי לך אחד אכפתי ושווה ממנו הרבה יותר.

תגובות