לא כצפוי: ניסתה לארגן לעצמה דייט והופתעה. צילום: shutterstock

לא כצפוי: ניסתה לארגן לעצמה דייט והופתעה

קלי גרייס, בחורה בשנות ה-20 לחייה נדלקה על נהג המונית הצעיר שהסיע אותה, ניסתה לארגן לעצמה דייט עמו, והתוצאה לא הייתה כפי שתכננה. היכונו להיקרע!

למי מכם שלא מכיר את הטרנד החדש בארה"ב, נספר לכם: במקום חברת מוניות רגילה ממש לאחרונה יחסית החל טרנד בארה"ב שנקרא Uber - אנשים שיש להם הרבה זמן פנוי ומעוניינים להרוויח קצת כסף מהצד, נרשמים באפליקציה שנקראת על אותו שם וממש כמו באפליקציה, get taxi, אתם מזמינים אותם, והם במכוניתם שלהם, מסיעים אתכם ממקום למקום. קלי אמירה מארה"ב, בסך הכל נדלקה מעט על נהג המונית שלה, וממש לא דמיינה לעצמה שמלנסות להשיג דייט עמו היא תופתע כל כך.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

בשבת בערב, לקראת מסיבה עם חברים, קלי השתמשה ב-Uber כהרגלה, והיא מעידה כי נהג המונית שאסף אותה היה חתיך במיוחד. היא הייתה 'אמיצה' מצידה והזמינה אותו לדייט, והופתעה מהתוצאה, כפי שציינו. את כל החוויה, היא שיתפה בכלל ברשת החברתית טוויטר, במספר ציוצים קורעים במיוחד:

"הכל התחיל בשבת בערב, כאשר אני וחבריי עלינו על מונית למסיבה"

© צילום מסך מטוויטר

"הנהג התקשר להגיד לי שהוא מחכה בחוץ, ואני מצידי אמרתי שאנחנו מגיעים. מתעלמת מהעובדה שהיה לו קול מאד מושך"

© צילום מסך מטוויטר

"אז נכנסנו למכונית וגיליתי שלשמחתי, הקול תואם למראה שלו. היה לו זקן, היו לו משקפי שמש, הכל לטעמי"

© צילום מסך מטוויטר

"אז אנחנו מתחילים לדבר, ולאט לאט היעד שלשמו נסעתי מתקרב. אבל אני לא מוכנה לירות את שאלת המחץ שלי כלפיו עדיין"

© צילום מסך מטוויטר

"בינתיים, אני וחברתי שיושבת במושב הקדמי (ואני באחורי) מסתמסות. הייתי חייבת עזרה!"

© צילום מסך מטוויטר

"אז הגענו ליעד וממש לא ידעתי מה לעשות. אז בלהט הרגע 'בטעות בלי כוונה בכלל', השארתי את המטען שלי במושב האחורי. אופס, כנראה שאצטרך ליצור איתו קשר..."

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

"אז אני מחכה בסביבות החצי שעה לפני שאני יוצרת קשר עם הנהג לגבי ה'מטען האבוד'"

© צילום מסך מטוויטר

"אז אני מצלצלת. והטלפון מחייג, ומחייג, ואני עומדת באמצע המסיבה הזו בצד לבד. אחרי אלף צלצולים, אני מועברת לתא הקולי. לא נפגעתי כי השעה הייתה אחת בבוקר. השארתי הודעה ואמרתי לעצמי שאנסה מחר".

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

"היום עובר, ולמחרת אני לא שומעת ממנו דבר. כעסתי, הרי השארתי אצלו את המטען הטוב ביותר שלי, והטלפון שלי כבר נלחם על אחוזי הבטרייה האחרונים. שעת צהריים של אותו יום הגיעה, התקשרתי שוב, ושוב נשלחתי לתא הקולי. אז השארתי עוד הודעה אבל רק לא הפסקתי לחשוב כמה טיפשה הייתי. מה עם הבחור ההוא שומר את המטען שלי? למה לעשות את זה לקלי?"

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

היא מספרת כי עברו כמה ימים, והיא לא קיבלה תשובה. כשכבר נותרה כועסת, ועמדה לאבד תקווה, בעודה לומדת למבחן פתאום קיבלה הודעה מוזרה לטלפון שלה ממספר חסוי, שאומרת כך: "היי, סורי על האיחור. זה נהג המונית. אכן מצאתי מטען של אייפון במכונית, איפה ומתי תרצי להיפגש שאביא לך אותו? אולי מחר באמצע היום?"

© צילום מסך מטוויטר

 "אני מתרגשת. סוף סוף קיבלתי תגובה. אני הולכת לקבל את המטען שלי בחזרה. ועכשיו אוכל סוף סוף לקפוץ על ההזדמנות ולנסות להתחיל אותו!"

© צילום מסך מטוויטר

הסיפור המשיך והמשיך, והבחורה המסכנה נתקעה בכמה ימים של לימודים (כסטונדטית בקולג') והשניים לא הצליחו לתאם שעה של מפגש. לאחר כמה ימים אשר אותם היא מתארת כ'סיוט מוחלט' השניים מצאו את הזמן להיפגש 'לצורך הבאת מטען' והיא סוף סוף קפצה על ההזדמנות והציעה לו לצאת:

"אז אני אומרת לו: סליחה אם זה מאד מוקדם, אבל האם היית רוצה לצאת פעם לאנשהו? ואז הוא הסמיק, חייך ואמר לי לסמס לו".

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

קלי חזרה מאושרת לביתה, הגבר שכל כך חלמה להזמינו לדייט אמר לה כן! לאחר כל כך הרבה שעות של חיפושים אחריו ותהיות. כאשר חזרה הביתה ואכן סימסה לו לפי בקשתו, את ההודעה שחזרה ממנו לאחר הרבה תלאות בדרך, היא ממש אבל ממש לא ציפתה לקבל:

© צילום מסך מטוויטר

"אני נשוי" ההודעה אומרת. הוא הותיר את קלי לחלוטין בהלם, כאשר היא לא מבינה למה עברה את כל הסיוט הזה בשבילו, ולמה כאשר כבר הזמינה אותו לצאת לאחר כל הבלגן, הוא הוליך אותה שולל ולא יכל להגיד לה מראש. אכן, אהבה יכולה להפתיע לחלוטין...

זו קלי
זו קלי © צילום מסך מטוויטר

 

תגובות