will you marry me? ההצעות נישואין הכי מרגשות שיש. צילום מסך מיוטיוב

will you marry me? ההצעות נישואין הכי מרגשות שיש

מי מהבנות לא חולמת לקבל הצעת נישואין מפתיעה, מרגשת ומיוחדת? מי מהבנים לא חולם על כך שההצעה אותה תכנן ימים רבים תצא מושלמת, ושבת זוגו תגיד "כן" לשאלה המשנה חיים? הצעות נישואין תמיד מעלות חיוך אצל כל מי שצופה בהן, אז אתם יותר ממוזמנים לצפות בהצעות הנישואין המרגשות והמיוחדות הבאות, ובטוח לא תפסיקו לחייך

כולנו חולמים וחולמות על הצעת הנישואין המושלמת, בה הכל יצא מושלם וייראה כמעין סרט מהחלומות. בדיוק בשביל זה פנינו לחברינו הטוב יוטיוב, ובחרנו לכם את הצעות הנישואין הכי מרגשות ויפות שמצאנו. בטוחים שתימסו בעצמכם גם כן מול המסך.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

 הצעה מהאגדות

 בהצעה הזו, אשלי המקסימה מובאת אל תוך מקום בו מאפרים אותה, מסרקים אותה ומלבישים אותה בשמלה של בל, נסיכת דיסני הבלתי נשכחת. לאחר שמסתיימות ההכנות, אליסה מארץ הפלאות לוקחות אותה למסע בין הדמויות האהובות ביותר של דיסני, וכל דמות נותנת לאשלי קלף מגילה מהאגדות, ואף מראה לה סרטון בו קרוב משפחה או חבר\ה מספרים חלק מסיפור ההיכרות של הזוג. בסוף המסע, מגיע הנסיך על הסוס הלבן, תרתי משמע - הולט בן זוגה, נכנס על סוס, מציע לבת זוגתו לבלות איתו את שארית חייו וגורם לה ולנו להזיל דמעות!

 

הצעה ליום ההולדת 

 בסרטון אותו העלו קולין באלינג'ר וג'ושוע אוונס, היוטיוברים המפורסמים, מספרים השניים על ההצעה המיוחדת אותה קיבלה קולין, ביום הולדתו של ג'וש. ג'וש הקרין על מסך בתיאטרון סרטון בה הוא מדבר אליה מהלב, ומציג גם כמה מהאנשים הקרובים אליהם ביותר. בסוף הסרטון, ג'וש אוחז בידה של קולין הבוכייה, מוביל אותה לבמה, כורע ברך, ומשם השאר היסטוריה. לצערנו, בסוף ספטמבר האחרון ממש הודיעו בני הזוג - כל אחד בערוצו שלו, שהם מתגרשים, אבל נשארים חברים טובים ותמיד יאהבו האחד את השניה. לנו כצופים נותר כעת רק להתרגש מהעבר.

 

 הצעה מפילה במיוחד (וגם מבהילה)

 בסרטון הבא, קבוצת חברים עומדת על גג של בניין, וג'וש מכריז שיש לו שאלה חשובה לשאול את בת זוגתו, ברוק, איתה יצא 4 שנים. ג'וש מסמן לחברו שימסור לו את הטבעת, החבר זורק, מחטיא, וג'וש קופץ אחר הטבעת מהבניין. ברוק המבוהלת ניגשת להביט מה אירע לבן זוגה, ושמחה לגלות שהנפילה לא הייתה בדיוק מסוכנת, והצליחה לרגש אותה. צפו:

 

זו הייתה אמורה להיות הצעה רגילה, לילה לפני חג המולד...

נשמע כמו התחלה של סיפור אימה נכון? אז זהו, שלא בדיוק. זה נראה היה כמו צילום משפחתי רגיל לחלוטין, המשפחה מצטלמת מאחורי הזוג כאשר לכל בן ובת משפחה יש חולצה בעלת אות אחרת מהמשפט Merry X-mas, וכאשר הם בטוחים שהארוסה העתידית אינה מסתכלת, הם מתחלפים במקומות ויוצרים את המשפט Marry me. הצלם מצלם, וקורא לבת הזוג כי משהו השתבש במצלמה. הוא מבקש ממנה לקרוא את המשפט הכתוב בתמונה – והבחורה המופתעת מקריאה את המשפט בקול נרגש. היא מסתובבת ונלהבת לגלות את אהובה כורע על ברך מולה עם טבעת בידו, הצעה מאד חגיגית היינו אומרים.

 

  הצעה מהצב 

 אם הייתם בדיסנילנד, אתם וודאי מכירים את האולם בו אפשר לדבר עם הצב החמוד מנמו. הבחור שבסרטון הבא, ניצל את הרעיון על מנת להציע לאהובתו לחיות לצידו במשך שארית חייהם. הצב קורא לשניים לקדמת האולם, ומציע להם לשחק במחבואים. הוא מבקש מבת הזוג ומשאר הנוכחים באולם לעצום את עיניהם ולספור עד חמש, בזמן שהוא מתחבא. כל הנוכחים מבצעים את המבוקש – פרט לבחור שלנו, שכורע ברך מול בת זוגתו ומפתיע אותה כשהיא פותחת את עיניה. בסופו של דבר, הבחור מכריז לצב – "היא אמרה כן, גבר!" ומשאיר אותנו צוחקים. הכי חמוד שיש!

 

הצעה משוחזרת 

אתר החדשות האמריקאי "באזפיד" מעלה סרטונים רבים ליוטיוב, ולעיתים אף מבקש מאנשים רנדומליים או מעובדיהם להצטרף לסרטונים כדי לערוך אתגרים שונים, לנסות מוצרים חדשים ועוד. בסרטון הזה, זוג צעיר הוזמן לצייר את הזכרונות האהובים עליהם אחד עם השני כדי לבחון את עומק הקשר ביניהם, אבל עד מהרה הציור הופך למציאות: אחד המקומות מהזכרונות משחוזר בפני עיני הזוג, שניהם יושבים על ספסל בו חוו המון חוויות, וברגע אחד, במקום המושלם ביותר בן הזוג כורע ברך ומציע לבת זוגו נישואין:

 

שוברים את הקרח

 בסרטון, זוג צעיר שר את השיר "Love Is An Open Door" מהסרט "לשבור את הקרח" של דיסני. תחילה הכל נראה כשורה, אבל בסוף השיר, שנחתם במילים שאומר הנסיך האנס לנסיכה אנה: "התנשאי לי?" בן הזוג מתכוון לכך באופן מילולי ביותר, ושולף טבעת. הכי מרגש:

 

דמי לובאטו מציעה

 זו נראית כמו עוד הופעה שגרתית של דמי לובאטו, עד שהיא מזמינה בחורה בשמלה כחולה לעלות אליה לבמה. בזמן שדמי והבחורה המאושרת מחכות להגעתו של המיקרופון, דמי שואלת אותה לשמה, ועם מי היא הגיעה להופעה. הבחורה מספרת לה כי היא הגיעה עם בן זוגה, רק שהוא די נטש אותה על מנת ללכת לשירותים. לאחר שדמי מתנהגת בצורה מאוד אלימה למיקרופון החדש, היא מכריזה בפני הבחורה שבן זוגה לא בשירותים, ומיד מגיח הבחור ממאחורי הקלעים, ודמי מאיצה בו לשאול את השאלה שהוא כל כך רוצה לשאול. לאחר נאום של הבחור, הוא כורע ברך וגורם לכל הבנות בקהל להתעלף. הבחורה עונה בחיוב, דמי הכי חמודה בעולם ומתלהבת כמו ילדה בגן, ומקדישה לזוג המאורס הטרי שיר, אין עליה:

 

 הצעה מהאקס

 זוג צעיר מגיע לאודישנים של האקס פקטור, כאשר שניהם נבחנים. לאחר שהאודישן שלו לא מצליח כל כך במילים עדינות, הוא נשאר שביל לתמוך בחברה שלו. רק שבאמצע השיר הוא עוצר אותה, וכורע מולה ברך, לעיני כל העולם. פייר, הכי התרגשנו (ושרנו בלב, רק שאתם לא רוצים לשמוע אותנו שרים).

 

 

אלן דג'נרס ונישואים 

כולנו מכירים את תכנית האירוח של אלן דג'נרס. בקטע הזה, אלן מראיינת זוג צעיר על מעשיהם ועל מקלט החיות שלהם, ואז מציעה להם לשחק במשחק שלה "Heads Up", משחק בו על אדם אחד לנחש את המילה הכתובה על המסך ע"י פנטומימה של השני. אחת המילים היא "הצעה", ולבחור יש רעיון גאוני איך להעביר לבת זוגתו את המילה בצורה הטובה ביותר:

 

 מאיזו הצעה הכי התרגשתם? איזו הצעה הכי אהבתם? ספרו לנו בתגובות! 

תגובות