יאללה תשירו: משתמש "טינדר" בפעולה מרגשת. צילום מסך

יאללה תשירו: משתמש "טינדר" בפעולה מרגשת

"טינדר" הינה אפליקציית היכרויות מבין המוכרות בעולם, אך לעיתים לא קל להתחיל בה שיחה, ולא קל אף יותר לקבל תגובה שתרצה אותך. משתמש באפליקציה בשם ג'ו, פיצח את השיטה, ומאז כל שיחה שלו קולחת יותר ויותר. ספויילר: היכונו למות מחמידות

כולנו מתחילים עם הקראשים במגוון הרשתות החברתיות ומגוון האפליקציות להיכרויות שעולמנו מציע. לא פעם קשה לנהל שיחה נורמלית, וקשה אף יותר לקבל תגובה בחזרה ממישהו ששלחת לו הודעה. ג'ו בייגל (עם שם משפחה כזה זה בהחלט עושה לנו חשק לאכול, סתם אומרים) פיצח את השיטה המושלמת שתבטיח לו תגובה מיידית וקבועה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כולנו חווים את התחושה הרעה הזו, בה אחרי ששלחנו הודעה שחשבנו עליה והתעמקנו בה כל כך הרבה זמן, בעינינו היא יצאה לא פחות ממושלמת, הצד השני קרא אותה, אבל התגובה ממנו פשוט לעולם לא מגיעה. אולי הצד השני לא מת על תמונת הפרופיל שלכם, 'משפט ההתחלות' שלכם טעון שיפור, אבל התשובה ללמה אין תגובה לא תגיע לעולם.

ג'ו בייגל, משתמש אפליקציית "Tinder" פיצח את השיטה, שעושה לנו חיוך על הפנים: הוא התחיל ליצור שירים משמותיהם של האנשים איתם דיבר! למשל, ראו:

© צילום מסך

ומיד, הוא שבה את ליבה של הבחורה איתה דיבר:

"מצלמת מסך, הגעת ללב שלי" © צילום מסך

באנגלית השירים האלו נקראים acrostics, ובייגל סיפר כי מאז שהתחיל להמציא את השירים הללו, התגובות שלו רק עולות ועולות. הוא סיפר לאתר החדשות האמריקאי "TheDailyMail" כך: "אני בר מזל, ככל שאתה מקבל יותר תגובות בטינדר, כך טינדר מוצא לך יותר התאמות. בשבילי - זה עובד נהדר". ראו את השיחה השנייה:

© צילום מסך

תגובתה של הבחורה לא איחרה מלהגיע: "אתה מותק, איך ידעת ששירים מהסוג הזה הם החולשה שלי?"

ג'ו המשיך והמשיך, ותגובות הנשים איתן דיבר הגיעו כל פעם במהירות האור, וכל תגובה הייתה יותר מתוקה מהשנייה. ג'ון מספר כי הכיר כך המון בחורות נחמדות, ופיתח יצירתיות וחשיבה. ג'ו, מסכימים איתך, זה הכי מקורי שיש. בא לך לשיר לנו גם?

 

תגובות