פורים ביחד: רעיונות לתחפושות לזוגות לרגע האחרון. צילום מסך מיוטיוב

פורים ביחד: רעיונות לתחפושות לזוגות לרגע האחרון

פורים ממש עוד רגע כאן, אתם רוצים להתחפש ביחד, אבל עדיין אין לכם רעיון לתחפושת מדהימה שתכבוש את כולם? אל דאגה! כי אספנו במיוחד בשבילכם את התחפושות הכי שוות, מגניבות ומקוריות לזוגות!

חג הפורים מתרחש ממש בעוד יומיים (ה') ואתם ובני הזוג לא יודעים למה להתחפש? לקחתם את הזמן כי אתם מתחפשים במסיבת פורים שאינה בבית הספר אלא רק בחופשה? בדיוק לשם כך אספנו לכם את הרעיונות הכי מגניבים לתחפושות מקוריות, וזוגיות כמובן.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 דונלד טראמפ והילארי קלינטון

את התחפושת הבאה אין אחד שלא יכיר, והיא מושלמת לזוגות. דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית והילארי קלינטון יריבתו המושבעת. לדונלד תצטרכו עניבה אדומה, חליפה שחורה ופאה כתומה ולהילרי תצטרכו חליפה כחולה ופאה בלונדינית קצרה. פשוט וקל להכנה! רק זכרו להתנהג בהתאם, בכל זאת אתם אנשים חשובים מאוד עכשיו. בהצלחה!

מה אתם צריכים?

- לדולנד תצטרכו עניבה אדומה, חליפה שחורה ופאה כתומה 

- להילארי תצטרכו חליפה כחולה, ופאה בלונדינית קצרה. 

© צילום מסך מיוטיוב

נגמרה הסוללה וגם אין אינטרנט!

אם אתם בכלל בקטע של תחפושות מפחידות, מעולה, כי הרעיון הבא במיוחד בשבילכם! את הצעקה, הבובה צ׳אקי או הרוצח הסדרתי כבר ממזמן מיצינו ואיך נגיד את זה בעדינות? מפחיד זה לא, כי את הדברים האלו החליפו המקרים הבאים: סוללה שנגמרת ומכניסה אותנו לאימה ולחץ, ואינטרנט שלא תמיד יש.  

מה אתם צריכים?

- בגדים שחורים או לבנים

- נייר ומדפסת

- ולאלה מכם שרוצים טיפה יותר להשקיע, ניתן גם לקנות צבע לבן או שחור (תלוי באיזה צבע בחרתם את החולצה) ולצייר את הסמל של האינטרנט או הבטרייה שנגמרת.

כעת, כל שעליכם לעשות זה ללבוש את הבגדים, לצייר עליהם את הסימנים או לחילופין להצמיד בריסטול בצורת ציור סמל ה-WIFI או הסוללה אותם ניתן להדפיס מהאינטרנט, וזהו אתם מוכנים. אפשר גם שאחד מבני הזוג יהיה הסוללה ובן הזוג השני יהיה האינטרנט. קל ומפחיד במיוחד! אנחנו אהבנו, ואתם?

© צילום מסך מיוטיוב

אימוג׳י הרקדניות                     

 ואם כבר עסקנו בענייני הטלפון אז איך אפשר בלי האימוג׳יז? הפרטים הבאים באמת פשוטים להשגה ונמצאים בכל בית, ויוצרים לכם את התחפושת המושלמת שלא צריך להתאמץ לקראתה בכלל.

מה אתם צריכים?

- פאה בלונדינית קצרה

- בגדי גוף שחורים

- סרט לשיער

 וזהו אתם הרקדניות מהאימוג׳י. מקורי וקל להכנה! תהנו, ואל תשכחו לרקוד, כן?

© צילום מסך מיוטיוב

אוראו 

מה אתם צריכים?

- בגדים לבנים

- טושים 

- בריסטול חום

איך מכינים?

כל שעליכם לעשות זה ללבוש בגדים לבנים (לקרם) ולצייר על בריסטול חום את צורת האוראו. גזרו אותה לחצי כדי שכל אחד מבני הזוג ישמש כחצי עוגייה, וזהו! יש לכם תחפושת מדליקה, מקורית וטעימה במיוחד! רק תיזהרו שלא יאכלו אתכם בטעות, כן?

וכמו שנאמר לפי השיר: מש... מש... מש... מי שמצא תחפושת לפורים לגמרי מרבין בשמחה! מקווים שעזרנו וחג שמח!

תגובות