אמה ווטסון: "כדי להיות בן זוג טוב יותר צריך להיות אדיב". צילום מסך מיוטיוב

אמה ווטסון: "כדי להיות בן זוג טוב יותר צריך להיות אדיב"

השחקנית האהובה על כולנו שעתידה ממש בקרוב לככב על המסכים בבתי הקולנוע בעיבוד החדש ללהיט "היפה והחיה", התייצבה בדוכן באמצע ניו יורק והעניקה עצות על אהבה למעריצים תמורת שני דולרים. אנחנו בטוחים שהמעריצים לא ישכחו את העצות החכמות שנתנה להם הכוכבת

אמה ווטסון היא אחת מהסלבס הכי אינטיליגנטיות ומוכשרות שיש, ללא ספק, ובנוסף להיותה שחקנית מוכשרת (שעתידה לככב ממש בקרוב על המסכים שלכם בעיבוד החדש ל"היפה והחיה") ופועלת מוכרת למען זכויות נשים, היא כנראה גם ממש טובה בייעוץ. למה? כי היא נתנה את כל הטיפים המלאים והמוצלחים לגבי מערכות יחסים, למעריצים שלה. כן כן, שמעתם נכון - פנים מול פנים למעריציה ממש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכוכבת האהובה התאחדה בסרטון מיוחד עם דרק בלסברג, כותב, סופר והעורך הראשי של "ניו יורק טיימס", וביחד איתו עשתה סרטון מיוחד בו ייעצה למעריצים וזרים ברחוב על הכל, כולל על אהבה. בסרטון רואים כיצד הוא ואמה הקימו דוכן, באמצע רחוב עמוס בניו יורק, ועליו כתוב "עצות מאמה ווטסון, במחיר של שני דולרים לעצה". כאשר אנשים התקרבו לדוכן, התאפשר להם לשאול את אמה כל העולה על רוחם, גם על אהבה.

גבר אחד שאל את אמה: "מה אוכל להביא לחברתי כמתנה ליום האהבה?", תשובתה הגאונית של אמה הייתה "לך תקנה לה תכשיטים וגבינה, היא תאהב אותם". 

ככל שהסרטון ממשיך, אמה עונה על שאלות בוערות בנושאים כמו פמיניזם, מערכות יחסים, החיים עצמם וחברות. הסרטון בהחלט מקבל תפנית מתוקה למדיי כאשר שני ילדים קטנים ניגשים לדוכן ואחד מהם שואל אותה "כיצד אוכל להיות חבר יותר טוב?", ואמה ענתה לו "עצם זה שאתה שואל את השאלה הזו כבר הופך אותך לחבר מדהים. תהיה אדיב כלפיה, ותרקוד! בנות אוהבות ריקודים ובנים שיודעים לרקוד הם נהדרים". אנחנו בטוחים ששני הילדים הקטנים שמחו לקבל עצות על מאמה המתוקה, שתככב בקרוב על המסכים שלנו כבל האגדית מ"היפה והחיה".

צפו:

 

תגובות