הלהקה של ארגון הנוער הגאה יוצאת לדרך ומחפשת אתכם!. איגי

הלהקה של ארגון הנוער הגאה יוצאת לדרך ומחפשת אתכם!

הכינו את מיתרי הקול שלכם, כי איגי (ארגון הנוער הגאה) מקימה את הלהקה שלה! זוהי קבוצה לחניכות וחניכים שחולמים לשיר על הבמה. הלהקה תופיע באירועים של איגי, ואת האודישנים אליה יעבירו בין השאר זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה שכולכם מכירים. כל הפרטים בכתבה הבאה

שרים במקלחת? מקנאים במתמודדות בתוכניות כמו "הכוכב הבא" או "The Voice"? הגיע הזמן לדבר הגדול הבא: תכירו את "הלהקה", קבוצה חדשה שקמה בימים אלו באיגי, ארגון הנוער הגאה, לנוער גאה שאוהב לשיר!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הלהקה תיפגש פעם בשבוע לחזרות ותשתתף במופעים, אירועים וימי שיא של "איגי" וידריך אותה גיא עקיבא, שמתנדב בארגון זו השנה הרביעית והוא בעצמו שחקן תיאטרון וזמר. "הלהקה של איגי נולדה מתוך חזון לשלב בין מוסיקה לקהילה", מספר עקיבא. "ידוע שמוסיקה מחברת בין עולמות, והגיע הזמן שגם לאיגי תהיה להקה שמורכבת מבני נוער להטבים מוכשרים שיצרו יחד". יחד עם עקיבא ילוו את הסדנה מתנדבות ומתנדבים נוספים הבאים מתחום ההדרכה והמוזיקה.

עקיבא מוסיף כי הלהקה תעבוד עם אנשי מקצוע מהתחום, תעבור סדנאות אמן, וכמוב "נשיר, נשחק, נרקוד, נופיע וניצור". 

על מנת להצטרף ללהקה יש לעבור אודישנים, שיתקיימו ביום חמישי 13.3 בשעה 16:30 בתל אביב. את האודישנים יעבירו עקיבא והצוות, ואליהם יצטרפו עברי לידר, רונה קינן וגל אוחובסקי. 

כמה מכוכבי הילדים והנוער מסרו לכם שכדאי ממש להגיע לאודישנים! 

להרשמה לאודישנים יש ללחוץ כאן על הקישור ולהירשם. בנוסף יש לבוא מוכנים לשיר שיר אחד קצבי, שיר אחד רגוע ובנוסף את השיר "שווים", וכן ממולץ להביא אקורדים/תווים/פלייבק לשיר שבחרתם.

 

תגובות