הלימון הקסום: בחור השיג מספר של בחורה בעזרת לימון. צילום מסך מטוויטר

הלימון הקסום: בחור השיג מספר של בחורה בעזרת לימון

ישנן דרכים מקוריות למדיי כדי להתחיל עם בחורות ולהשיג את מספר הטלפון שלהן, ומייקל כבן ה-17 מארצות הברית היה גם הוא יצירתי למדי, והשיג את מספר הטלפון של הבחורה עליה הוא חולם כבר מכיתה ט' - באמצעות לימון. כן כן, שמעתם נכון, לימון

מייקל ניג'ואין וחברתו לכיתה, נטלי סלגורו, שניהם בני 17, חברים טובים כבר מכיתה ט', אבל למעשה מעולם לא קיבלו את מספרי הטלפון האחד של השני. מייקל חיבב אותה כמעבר לידידה, ורצה לשנות זאת, ועשה זאת בדרך מקורית למדיי.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מייקל הרגיש שאינו יודע לדבר עם בנות, ורצה לעשות משהו מיוחד כדי למשוך את תשומת ליבה. אז כאשר הוא נתקל בפוסט בטאמבלר, שמדבר על איזשהו טריק עם לימון, הוא ידע בליבו שזו הדרך המושלמת להשיג את מספר הטלפון שלה. מבולבלים? נעשה לכם סדר:

© צילום מסך, אתר "seventeen"

התמונה נותנת את הדרך המושלמת להתוודות על אהבתם: 

"לא יודעים כיצד להתוודות על אהבתם? נסו את זה:

1. רכשו עשרות לימונים

2. לכו למושא אהבתם והפילו את הלימונים

3. תתחילו לאסוף אותם, אבל הפילו אותם שוב. ככל שתהיו יותר מטופשים זה יהיה יותר מוצלח

4. המשיכו לעשות זאת עד שתקבלו את תשומת ליבם (זה יכול לקחת כחצי שעה)

5. ולבסוף אספו את כל הלימונים

6. הסתכלו להם בעיניים והגידו להם - "sorry, i'm bad at pickup limes" - באנגלית, pickup lines פירושם משפטי התחלות, או בשפתנו הפשוטה - להתחיל עם בחורה. עוד פירוש שיש לצירוף pick up הוא הרמה, ועם משנים את האות N ל-M במילה lines (משפטים), מקבלים לימונים. כלומר - ממשפט באנגלית שפירושו: "סליחה, אני לא יודע להתחיל עם בחורות", המשפט נהפך ל - "סליחה, אני לא יודע להרים לימונים". 

איך הסיפור קשור למייקל ידידנו? המשיכו לקרוא!

 

בזמן שיעור, מייקל נתן לנטלי לימון עם מספר טלפון שרשום עליו:

© צילום מסך מטוויטר

"הוא העביר לי את הלימון הזה בשיעור והמספר שלו היה עליו. הסתכלתי עליו בבלבול גדול כי לא הבנתי בתחילה איזו בדיחה הוא מנסה להריץ עליי. אז הוא אמר לי 'its my pick up lime', (זה הלימון שלי שמתחיל איתך), כך גיליתי מה הוא רוצה, והוא הותיר לי ולכל הכיתה צחוק וחיוך גדול על הפנים. חבר מכיתתי חשב שזו עדיין בדיחה, ושאל את מייקל מה כוונתו. כשמייקל אמר לו למה התכוון באמת, כל בנות הכיתה שלנו נמסו מרוב חמידות". נטלי מספרת לאתר "סבנטין". 

טוויטר השתגע על העניין, וציוצים הקושרים לימונים אליהם החלו לצוץ בכל מקום. הציוצים החמודים והתומכים נתנו למייקל סוף סוף את הביטחון והוא הזמין את נטלי לצאת, הפעם באופן רומנטי, וסוף סוף לאחר כמה שנים טובות, קיבל את מספר הטלפון שלה!

 

 

תגובות