מרגש: הצעת הנישואין הכי מפתיעה שנתקלנו בה . צילום מסך, אתר "boredpanda"

מרגש: הצעת הנישואין הכי מפתיעה שנתקלנו בה

טימותי וקנדיס הם לכאורה עוד זוג רגיל שהתחתן לאחרונה, אך מעט זמן לפני חתונתם התברר כי הצעת הנישואין המיוחלת של טימותי לחברתו, התחבאה לה כל הזמן מתחת לאפה של קנדיס במקום הכי מפתיע שיש, והיא לגמרי לא שגרתית ומיוחדת

לזוגות רבים סיפורים מרגשים על הצעות נישואין מרגשות ורומנטיות, אבל אין ספק שההצעה הזו השאירה אותנו מופתעים והמומים. טימותי וקנדיס חברים טובים משנת 2009, והתחתנו ממש לאחרונה לאחר שלוש שנים של זוגיות, והדרך הארוכה בה טימותי הציע לאשתו הטרייה נישואין במהלך שלוש השנים שלהם יחד, גרמה לאשתו להתפרץ בבכי כשהרגע הגדול הגיע. מבולבלים? הנה ההסבר מגיע.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כשהשניים החלו לצאת אי שם בשנת 2013, טימותי החל לכתוב לקנדיס מכתבי אהבה, ובכל אחד מהם התחבאה הודעה סודית. כאשר היו ברשותה 14 פתקים, השניים ישבו יחדיו וקראו כל אחד מהם, ולבסוף הצעת הנישואים הסודית, שהיא הייתה גם ההודעה המרגשת שנחשפה, נחשפה כאשר קנדיס גילתה שכל מכתב התחיל באות הראשונה של כל מילה בצירוף "Will You Marry Me". 

"מאד קשה להפתיע אותי אז זה לחלוטין היה מפתיע ותפס אותי לא מוכנה", קנדיס סיפרה לאתר חדשות אוסטרלי. "טים (קיצור לטימותי) תמיד היה ככה. באופיו הוא גבר מאד מתחשב ורומנטי". טימותי גם כתב לה שיר כאשר השניים חגגו בסה"כ חודשיים לזוגיות, ושר לה אותו כסרנדה בטקס חתונתם. 

הזוג המאושר והטבעת
הזוג המאושר והטבעת © צילום מסך, אתר "boredpanda"

 

תגובות