דוגמנית למידות גדולות מייעצת: כך תאהבו את עצמכם . צילום מסך מאינסטגרם

דוגמנית למידות גדולות מייעצת: כך תאהבו את עצמכם

איסקרה לורנס היא אחת מהדוגמניות היותר מדהימות בשטח כרגע. לא רק בזכות העובדה שהיא יפה כל כך, אלא גם בזכות העובדה שהיא עובדת קשה מאד בשביל להפוך את תחום הדוגמנות לתחום יותר מקבל, ולשנות את אידיאל היופי שהוא מציב. עכשיו, היא יוצאת בטיפים לנערות צעירות על כיצד ניתן לאהוב את עצמכן

הדוגמנית המפורסמת איסקרה לורנס, דוגמנית למידות גדולות, סיפרה לא פעם שהתמודדה עם בעיות משקל רבות ודימוי עצמי נמוך כאשר הייתה נערה צעירה. כיום, בהיותה בת 26 בלבד, היא עובדת ב"ארגון העולמי להפרעות אכילה", כדי להעלות את המודעות לתופעה ולהילחם בה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לרשת החברתית "אינסטגרם", היא מעלה מגוון תמונות שאינן מלוטשות שלה, מדברת בפתיחות על הקשיים שהיא חווה ועל הדרך בה היא רואה את עצמה, ומזכירה ליותר משלושת מיליון עוקביה שלא תמיד כל מה שרואים ברשתות החברתיות הוא אמיתי.

אבל, אפילו עכשיו, שהיא דוגמנית מצליחה עם מיליוני מעריצים, עוקבים ומלאת קמפיינים, איסקרה מודה שעדיין ישנם זמנים בהם היא חשה חסרת ביטחון, כמו כולנו. כמו כולם היא מספרת שגם היא כמו שאר הבנות היא בדיוק הבחורה "שתתחרפן ברגע שזוג ג'ינס אחד לא עולה עליי", היא באמת מבינה.

בגלל שאיסקרה מבינה מאד על מה כולם מדברים, וחוותה על בשרה את הקשיים המוכרים, היא ישבה עם מגזין "סבנטין" האמריקאי ונתנה את מיטב הטיפים לאהבה עצמית, ביטחון עצמי ודימוי הגוף. הנה הם:

1. אל תחששי לבדוק את עצמך

"עם בגדים או בלעדיהם, זה לא משנה - ככל שתעמדו מול המראה ותבדקו את עצמכן, כך תלמדו להעריך אותו יותר, כשתרגישי נוח בעורך שלך. במקום להתמקד בדברים הקטנים האלו שלהם את וודאי קוראת 'פגמים', הסתכלי על מה שאת כן אוהבת. במקום להמשיך באיחולים ותקוות שהגוף שלך היה במידה אחרת או צורה אחרת - התמקדי במה שאת יכולה לעשות עימו. אולי תעמדי מול המראה ותחשבי שהצוואר שלך שמן מדי, אבל אז תוכלי להסתכל על הירכיים לדוגמא, ותרגישי כמה אסירת תודה את שיש לך אותם, הירכיים האלו שמאפשרות לך לקפוץ ולרוץ. ישנן דרכים לשנות את הצורה בה את רואה את גופך, כל גוף הוא קסום, והכל תלוי ביכולת שלך להגיד זאת לעצמך. את האדם היחיד בעולם שנראה כמו עצמך, העריכי זאת".

צריכות קצת השראה? בפוסט ותמונה שהעלתה לאינסטגרם הדוגמנית סיפרה כיצד בעברה לא אהבה את העובדה שיש לה ירכיים שמנות. מה שכתבה בהחלט מעורר השראה: 

 2. שימו לב אחרי מי אתם עוקבים ברשתות החברתיות, ואל תחששו להוריד עוקב

"נשמע מעט מוזר, אבל כשחושבים על זה - זה מאד שימושי. באינסטגרם יש קהילה מאד גדולה שמטרתה לגרום לחוש טוב עם עם גופך. יש לה אפילו השתטאג משלה - #bodypositive", היא משתפת. הדוגמנית המצליחה אפילו החלה בהשטאג מקורי משלה שנקרא - #everyBODYisbeautiful, כדי להזכיר לכולנו שאין גוף אחד מושלם - כולנו צריכים לזכור את הייחודיות שלנו ושל גופינו.

"אם זאת, לא כולם מעוררים השראה באותו האופן, וכשצץ לכם מול העיניים פוסט שגורם לכם לערער בתדמית שלכם ובגופכם, זו לא תחושה נעימה. אין שום סיבה שכל יום ירוצו מול העיניים שלכם תמונות שמעוררות בכם תחושות לא טובות שסתם גורמות לכם להרגיש רע עם עצמכם. אל תעקבו אחרי חשבונות אינסטגרם שאתם יודעים שרק יגרמו לכם להרגיש רע", היא מייעצת. "עקבו אחרי החשבונות המדהימים והקהילות התומכות שיגרמו לכם להרגיש טוב עם עצמכם".

© צילום: shutterstock

 3. מצאו את 'גיבור ההחלמה' שלכם

"לא משנה אם אתם מתמודדים עם דימוי עצמי נמוך או אף הפרעות אכילה, להתמקד באדם מסוים (או קבוצת אנשים!) שעוזרת לכם להרגיש חזקים, בעלי ביטחון ויפים בדרך שלכם ובכלל - יכול לעשות פלאים. אולי זו החברה הטובה, אחותכם הקטנה, כל מי שאתם שואבים ממנו השראה והוא דמות חשובה בחייכם - הוא גיבור ההחלמה שלכם". איסקרה מספרת שעבורה, האדם הזה הוא חברתה קרלי, שפגשה אותה לראשונה כאשר החלה לעבוד בארגון העולמי להפרעות אכילה, וקרלי הייתה אחת מחניכיו, כי סבלה מההפרעה: "היא כל כך מיוחדת עבורי. באמת התחברנו. שאבתי כל כך הרבה השראה מהאומץ שלה, חוזקה ותשוקה", הדוגמנית משתפת.

© צילום: shutterstock

בינואר האחרון, שתי הבנות אף עשו צילומים ביחד, שהנושא שלהם היה "דימוי גוף שונה וחיובי", כדי לחגוג את ההחלמה של קרלי מההפרעה. איסקרה שימשה כמעין מאמנת של חברתה, ועזרה לה מבחינת הפוזיציות והעמידה בצילום. השתיים אף לא שכרו אפילו מעצבת שיער או מאפרת, כי קרלי יפה בדיוק כפי שהיא. בדיוק מאותה הסיבה, הצילומים אפילו לא עברו ליטוש אחד. 

"העובדה שיכולתי להעניק לה את הצילומים האלו במתנה ולעזור לה כך הייתה כל כך מיוחדת ומדהימה בעיניי", איסקרה מספרת. "זה כל כך חימם לי את הלב ומילא אותי באושר. הייתי אסירת תודה בזכות העובדה שיכולתי לעזור לה, וכך עזרתי בעצם גם לעצמי", היא משתפת.

צפו בסרטון שליווה את הצילומים:

 

תגובות