חלום שמתגשם: נערה הולכת לנשף עם כוכב מפורסם. צילום מסך, אתר "סנבטין"

חלום שמתגשם: נערה הולכת לנשף עם כוכב מפורסם

מי לא חולמת להגיע לערב הקסום ביותר בכיתה יב' עם הדייט המושלם שתמיד חלמה עליו? לנערה אחת מויסקונסין בשם אווה, החלום הזה עומד להתגשם, והדבר היחיד שלנו נותר להגיד זה שאנחנו ממש רוצים גם!

נכון שתמיד הייתם רוצים לזכות בדייט חלומי עם המפורסם שתמיד הערצתם לנשף? כך קרה לתלמידת יב' מארצות הברית בנשף שלה, ואנחנו לגמרי מתים מקנאה בחלום שהתגשם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אווה טרנטינו, נערה בת 18, תלמידת יב' מוינסקונסין, ארה"ב, עודדה את קבוצת הפוטבול של פיטסבורג ששייכת לארגון הפוטבול העולמי מאז שהייתה כבת ארבע בלבד, והגדירה את עצמה ממש כמעריצה מושבעת. חלומה הגדול היה ללכת עם השחקן האהוב עליה, ליוויאון בל, אבל היא ממש לא תיארה לעצמה שהוא באמת יתרחש.

ממש לפני מספר ימים, אווה צייצה לליוויאון שאם היא תקבל 500 retweets על הציוץ הזה, חובתו היא ללכת איתה לנשף הסיום שלה. השחקן הגיב בתגובה ש-600 תגובות והוא עושה איתה עסקה:

© צילום מסך

מעריציה של הקבוצה ושל השחקן נחשפו לציוץ זה, ועזרו לאווה להגיע ללא פחות מ-1,300 תגובות. השחקן בתגובה צייץ לה ש"עסקה זו עסקה, נתראה בנשף הסיום שלך", והשניים אכן הולכים ביחד!

© צילום מסך

בריאיון לאתר החדשות "News 12" האמריקאי סיפרה אווה הנרגשת: "אני חושבת שזה מגניב ומדהים בו זמנית. לא מאמינה שאני הולכת לנשף עם שחקן הפוטבול האהוב עליי! לא הרבה אנשים זוכים לומר ולעשות זאת".

יש רק קץ' קטן אחד לעניין: בית הספר של אווה מגביל את גיל האורחים שיובאו לנשף ל-19, והשחקן בן 25. עם זאת, אווה הגישה בקשה מיוחדת להביאו לנשף, ונכון לעכשיו בית ספרה שוקל אותה בחיוב. "אני מרגישה אסירת תודה, זה החלום שלי מכיתה ט' ואני לא מאמינה שהוא באמת מתחיל להתגשם", משתפת הנערה הצעירה.

אנחנו מחזיקים אצבעות שהחלום אחר יוגשם, והלוואי וזה היה קורה לנו!

תגובות