על נשיקות ואהבות: הסלבס מספרים על הנשיקה הראשונה . צילום מסך מיוטיוב

על נשיקות ואהבות: הסלבס מספרים על הנשיקה הראשונה

האם אי פעם תהיתם לעצמכם איך ואיפה התרחשו הנשיקות הראשונות של הסלבס האהובים עליכם? בדיוק לשם כך אספנו לכם את מיטב הסיפורים על הנשיקות הראשונות של המפורסמים האהובים. טיילור סוויפט וסלינה גומז הן רק חלק מהרשימה...

לא תהיתם אי פעם איך איפה ועם מי חוו הכוכבים הכי גדולים שכולנו מכירים את הנשיקות הראשונות שלהם? בדיוק לשם כך אנחנו פה עם הסיפורים המלאים על הנשיקות הקסומות (או לא, תלוי איך מסתכלים על זה) של הכוכבים הכי מוכרים שיש. שנתחיל?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיילור סוויפט

הזמרת האהובה והמוכשרת מספרת כי הנשיקה הראשונה שלה הייתה נעימה למדי ואפילו יצאה ממנה מערכת יחסים!. הם היו בני 15, והבחור עימו חוותה את הנשיקה הראשונה היה ידיד טוב שלה. "הייתי החברה היחידה בחבורת הבנות שלי אז שעוד לא התנשקה!", היא מספרת. בסופו של דבר השניים התנשקו וטיילור מתארת את הנשיקה ההיא כנעימה ולא רעה בכלל. השניים אף היו בזוגיות במשך שנה לאחר מכן!

ג'וש האצ'רסון

השחקן ג'וש האצ'רטון שלנצח יהיה עבורנו 'פיטה ממשחקי הרעב', שיתף את מגזין סבנטין בנשיקה הראשונה שלו, שלמעשה ממש לא הייתה רומנטית כמו שכולנו וודאי היו רוצים: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה למעשה מול מצלמה", הכוכב מספר. "זה היה בסרט הראשון שלי, 'מנהטן הקטנה', והייתי בו בן 11 בלבד. צילמנו את הסרט בניו יורק ואמא שלי הפתיעה אותי ע"י שהטיסה את אבא שלי במיוחד לסצנת הנשיקה כדי שאוכל לקבל תמיכה ממנו. אני זוכר את אותה הנשיקה כנשיקה ראשונה גרועה, אני חייב להודות, מכיוון שהיו לצידי 50 אנשי צוות שעמדו מסביב וצפו בהכל. זו הייתה לחלוטין הנשיקה הכי לא אמיתית, לא רומנטית ולא אינטימית ופרטית כפי שהייתי רוצה", הוא משתף.

צפו בנשיקה המתוקה והלא רומנטית במציאות הזו:

 טיילר פוזי

האם ידעתם שלמעשה הנשיקה הראשונה של הזאב הצעיר הייתה עם לא אחרת ממיילי סיירוס? "כשהייתי בן 9 עבדתי על סדרת טלויזיה שנקראה "דוק", בה כיכבו לצידי בילי ריי סיירוס (אביה של מיילי), ומיילי עצמה. הנשיקה הראשונה הייתה סצנה מתוך התוכנית, ולאחר הנשיקה המיוחלת השניים אף יצאו וניהלו מערכת יחסים שנמשכה שנתיים, עד שהשניים היו כבני 11. "שלוש שנים לאחר מכן ראיתי אותה בטלוויזיה בדיסני, והיא השתגעה מכך. אספר שעד היום אנחנו מיודדים", השחקן סיפר. 

סלינה גומז 

הזמרת\שחקנית האהובה על כולנו מצטרפת לרשימה הארוכה של שחקנים שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה על המסך, ומספרת כי הנשיקה הראשונה שלה הייתה למעשה כאשר שיחקה תפקיד אורח בסדרת הלהיט של דיסני "החיים היפים של זאק וקודי!", עם השחקן דילן ספראוס. גומז סיפרה למגזין tiger beat כך: "למעשה רכנתי אליו כדי לנשק אותו, וסגרתי את העיניים שלי קצת מוקדם מדי. אז למעשה פספסתי חצי מהשפה שלו. הטעות הזו יצרה נשיקה מאד מביכה, אבל הייתי בת 12, התלהבתי ונהניתי מאד", היא מספרת.

צפו בנשיקה המתוקה:

שיילין וודלי 

השחקנית האהובה שתמיד תיזכר לנו מסאגת "מפוצלים" או "אשמת הכוכבים" הרומנטי והטרגי, שיתפה בחוויות הנשיקה הראשונה שלה. "הייתי האחרונה תמיד בכל דבר, זו שממש לא מיהרה לפרוח, כמו שאומרים", משתפת השחקנית הצעירה. "בגיל 14 עוד שיחקתי בבובות ברבי ואת הנשיקה הראשונה שלי חוויתי רק כשהייתי בת כ-15 וחצי. (חייבים להגיד בנקודה זו שלנשיקה ראשונה אין גיל, וזה ממש לא מאוחר!) היו לו שפתיים גדולות ויפות, ובראש שלי חשבתי לפני הנשיקה שאני ממש לא יודעת מה לעשות איתן. הייתי כל כך מבולבלת!", שיילין משתפת.

אד שירן

הזמר הג'ינג'י מספר שלפני הנשיקה הראשונה 'האמיתית' שלו, שלדבריו התרחשה עם לשון, הוא לקח השראה מנשיקות שהוא ראה בסרטים ובטלוויזיה. אבל כאשר התנשק לראשונה, זה ממש לא הלך חלק, או כפי שדמיין: "הנשיקה הראשונה והאמיתית שלי עם לשון, הייתה כמו הנשיקה הראשונה של כולם עם לשון, אני משער. אני חושב שאם צפיתם המון בתוכנית כמו "One tree hill", או "The O.C" (תוכניות טלוויזיה אמריקאיות), הנשיקה הראשונה שלכם לשון תהיה מושלמת, כי יכולתם ללמוד ממשהו. אבל אני לא צפיתי בתוכניות הללו אז, והנשיקה הראשונה עם לשון שראיתי על המסך הייתה בסרט של ג'יימס בונד, אז לא לקחתי מזה השראה. בסופו של דבר הנשיקה הראשונה שלי הייתה מאד רטובה, מלאת רוק, וזה היה עבורי מאד מביך, אני לא זוכר את זה כחוויה טובה", הזמר מספר.

"מביכה ורטובה מדי" © צילום: gettyimages

 

תגובות