זוגיות מול עומס: איך ממשיכים לאהוב כששניכם לחוצים?. צילום: shutterstock

זוגיות מול עומס: איך ממשיכים לאהוב כששניכם לחוצים?

שניכם נמצאים בתקופת מבחנים, בגרויות ועבודות, ומיותר לציין שאתם לחוצים? יש דרך לשמור על זוגיות בריאה גם בזמנים לחוצים יותר! רוצים לגלות? המשיכו לקרוא!

זוגיות פותחת בפנינו עולם חדש, מדהים ומושך. לאהוב ולהיות נאהב הם שני הדברים הייחודיים בעולם. אך מה עושים שהמציאות מפריעה, ואין זמן בשביל לשמור על על האהבה הגדולה? זוגות רבים נפרדים כתוצאה חוסר זמן, או כי הלחץ והעומס בלוחות הזמנים עולים על האהבה והזוגיות ביניכם. האתגר שלכם הוא לשמור על הזוגיות גם בזמן הלחץ, הפתרונות לכך מחכים לכם בכתבה הבאה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תעריכו ותסתפקו

דבר ראשון והכרחי שיש לעשות הוא להבין שכל רגע זוגי הוא מיוחד ובעל ערך. הלחץ משותף לשניכם, אך גם האהבה. לכן, שני בני הזוג צריכים להודות על כל רגע יחד ולנצל אותו עד תומו. עזבו את מסכי הפלאפון או המחשב, ופשוט תהנו יחד. בני זוג שלא מעריכים את הרגעים המשותפים לעולם לא יסופקו, לא משנה כמה זמן תקדישו להם.

© צילום: shutterstock

תילחמו

לעיתים ישנן תקופות קשות לשני הצדדים. ולמרות זאת, על בני הזוג להילחם על למצוא זמן. בשש בבוקר, בעשר בלילה ואפילו פגישה קצרצרה של כמה דק' בין מטלה אחת לאחרת. גם אם אין את הזמן או היכולת להיפגש באופן פיזי, דאגו לשוחח כמה דקות מדי פעם בפעם, על מנת להרגיש מחוברים זה לחיי זו.

© צילום: shutterstock

תבינו את בני הזוג

לפעמים יקרו מצבים בהם רק צד אחד בקשר יהיה עמוס ולחוץ, וחוסר שוויון ייווצר. אם אתם נמצאים בצד שעמוס, נסו להשקיע כמה שיותר זמן לאהובכם, שלא ירגיש חוסר התעניינות מצדכם. אם אתם בצד השני, נסו להבין שהמצב אינו בשליטת בו הזוג, ואם יכל, היה מבלה אתכם את כל זמנו. אל תקשו עליו ותריבו איתו, אלא היו שם בשבילו.

© צילום: gettyimages

עשו דברים משותפים

אמנם זו אינה פגישה אמיתית ורומנטית כמו תמיד, אך גם למידה משותפת יכולה להרגיע מעט את הגעגוע. לכל אחד מבני הזוג יש צד לימודי חזק יותר וחזק פחות, תלמדו כיצד להיעזר בכישורי בן הזוג השני. הרצון להירתם ולעזור לבן הזוג מקרב מאוד ויעשה פלאים לקשר ביניכם.

© צילום: shutterstock

הקרבה

מאחר ויש לשניכם את אותה המטרה, שניכם צריכים לפעול על מנת להגשימם אותה. כלומר, עליכם להיות כמה שיותר גמישים למען בני הזוג. נסו לשנות תכניות ולקבוע סדר עדיפויות שיאפשר לכם ללמוד באופן מספק, אך גם ישאיר זמן לבלות מעט עם האהוב.

 

 

תגובות