כוכבת "החיים עצמם" מגיבה על הבודי שיימינג שעברה: "אלו הבחירות שלי והגוף שלי". צילום מסך מאינסטגרם

כוכבת "החיים עצמם" מגיבה על הבודי שיימינג שעברה: "אלו הבחירות שלי והגוף שלי"

בימינו, כוכבות נאלצות לחשוב לא פעמיים אלא עשרות פעמים על מה שהן לובשות כאשר הן יוצאות מהבית, בוודאי ובוודאי לטקסים. כוכבת "החיים עצמם" כריסטי מטס באה לטקס פרסי ה-mtv לבושה בשמלה שגרמה לה להרגיש יפה, וחטפה על כך "בודי שיימינג". במקום לשתוק, הכוכבת הגיבה לכל השונאים בגבורה

כוכבות רבות באות לטקס פרסים עם השמלה המושלמת בעיניהן, בכל פעם. כל אחת באה בראש ובראשונה עם שמלה שתרצה אותה, שהיא חושבת שתיראה בה טוב, ורק אחר כך אולי 'מתחשבת' ברצון הציבור, הצלמים וכו' בהקשר ללבוש.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כריסטי מטס מהסדרה המצליחה "החיים עצמם" (NBC) באה בשמלה קצרה אדומה, שהיא רצתה לבוא איתה, ולא תיארה לעצמה שתחטוף כל כך הרבה תגובות רעות, ותקבל מה שנקרא - "Body Shaming".

הכוכבת כריסטי מטס מ"החיים עצמם" לבשה לפני יומיים שמלת לטקס אדומה  לטקס פרסי ה-mtv, ולמרות שזו  נראתה מהמם בשמלה שלה היו מספר של אנשים שלא הסכימו עם הבחירות האופנתיות שלה. הכוכבת שלא ממש תואמת את אידאיל היופי הכה מצומצם של ימינו, חטפה בודי שיימינג אימתני מגולשים רבים ברשת.

גולשים רבים טענו כי כריסטי לא יכולה ללבוש שמלת כזו במידתה. הם טענו כי היא שמנה מידי בשביל ללבוש שמלה שכזו, ושהדבר לא הולם.

 

We created this custom dress for @chrissymetz at the @mtv #mtvmovieawards 😻#janedoelatex #chrissymetz

A post shared by Jane Doe Latex (@janedoelatex) on

הכוכבת מקדמת ופועלת למען אהבה עצמית בכל מידה ומראה, הגיבה בצורה הכי אגדית שיש והראתה לכולם לחלוטין מה זה כוח נשי, כאשר בסוף הטקס נכנסה לטוויטר והגיבה לכל אותם גולשים " לפרוטוקול, אני לובשת מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה. תנו לי לבשר לכם - זה הגוף שלי".

זה הגוף שלי!
זה הגוף שלי! © צילום מסך מטוויטר

הכוכבת המשיכה ואמרה כי היא לא מבינה למה יופי מתקשר למידה ולמה לא כל אחת יכולה ללבוש מה שהיא רוצה. עוד ציטוט מפרוסם שלה בעניין זה הוא "אני בעצם מבינה את הקשר, הקשר הזה נוצר רק בגלל שהמדיה הבנתה לנו שרזה שווה יפה אך האם זה באמת כך", הכי לא!

כל אחת יכולה ללבוש כל דבר ללא שום קשר לאיך שהיא נראית ואנחנו אומרות יו גו גירל, אלו מילים ששוה לשמור ולגזור.

תגובות