בלי לקרוע את הכיס: רעיונות מקוריים למתנות לבני הזוג. צילום: gettyimages

בלי לקרוע את הכיס: רעיונות מקוריים למתנות לבני הזוג

יום הולדתו של בן הזוג שלכם הגיע, ואתם רוצים לחגוג אותו איתם. אבל אבוי - אין לכם יותר מדי כסף עליכם. רוצים פתרונות יצירתיים ויפים למתנות? המשיכו לקרוא!

יום ההולדת של בן הזוג הולכת וקרבה, אתם מתרגשת בטירוף, ורוצים להתפרע ולהעניק לו יום מושלם! אבל לצער, בדיוק באותו רגע חזרת למציאות ונזכרת שאין לך את היכולת הכספית לכך.  ישנן אין סוף דרכים להראות את אהבתנו והערכתנו כלפי חוגגי יום ההולדת, גם מבלי לשבור את קופת החזיר האהובה עלינו. בין אם אתם זוג שאוהב טבע, מסיבות, או סתם זמן לבד - בטוח תמצאו משהו שיתאים לכם בכתבה הבאה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

צאו לטיול בטבע

ישנם אלפי מסלולים חינמיים וקלים מבחינת דרגת קושי, אם במקרה יש ביום ההולדת של החוגג\ת יום יפה, זכרו לקחת מים, כובע, נעליי ספורט ובגדים נוחים. אה! וגם מצלמה כמובן, אחרת איך תישארנה לכם מזכרות יפות? וצאו לטייל! בשביל להעצים את חוויות יום ההולדת, דאגו לספר לכל עוברי האורח החולפים על פניכם שלבן זוגכן יש יום הולדת. לקבל "מזל טוב" רנדומליים תמיד יוצר הרגשה טובה בלב.

הקדישו מזמנכם

הקדישו את השבוע שקודם ליום ההולדת וקראו לו "שבוע הולדת". מכאן תוכלו לפעול כיד הדמיון, אבל אנחנו ממליצים לפתוח כל בוקר בפתק אהבה יפה או שוקולד מתוק (כי שוקולד זה תמיד טוב!) להעצים את תחושת ההתרגשות של החוגג שתגרום לחוגג יום ההולדת לחוש נאהב וחשוב.

© צילום: shutterstock

תהיו מוזיקליים

 לאורך כל השנה ישנן הופעות של אומנים מקומיים או בינ"ל. חפשו הופעה ביום שקרוב ליום ההולדת של בן הזוג ובדקו היכן היא עתידה להתקיים. למה, אתם תוהים? ובכן, ברבים מהמופעים שממוקמים בשטחי דשא (כמו בגני יהושע בתל אביב, לדוגמא) ישנו שטח דשא שאינו נכלל ברחבת הקהל אך נמצא קרוב לאזור. קחו שמיכה ופשוט התיישבו יחד סמוך לאזור זה. כך תוכלו לשמוע מוזיקה נהדרת בביצוע חי, תהיו יחד, ולא תוציאו שקל על ההופעה! בנוסף, בשבועות אלו בשרונה תל אביב, מתקיימת הופעת עמידה חינמית של אומנים מצליחים בכל יום שלישי. אחלה דרך לחגוג.

יום הולדת = זמן לקמפינג!

השיגו אוהל ובחרו מקום שקט ונחמד. החצר האחורית של הבית, הפארק השכונתי או אמצע יער - הכל מתאים. הקימו כמו מחנה קטן, רק של שניכם. הביאו מלא משחקי קופסא, דאגו למוזיקה טובה ופשוט תהנו יחד מיום ההולדת המדהים הזה.

© צילום: shutterstock

תתחברו אל הים

  ארזו בגד ים, קרם הגנה ומגבת ופשוט סעו לים! תוכלו לבלות שם את כל יומכם. בשביל לחסוך כסף, דאגו להביא אוכל מהבית, כך תצטרכו לשלם רק על הנסיעות באוטובוס/ אמצעי תחבורה אחר. הצטיידו במטקות או צלחת מעופפת, ספר טוב או אוזניות בשביל לשמוע מוזיקה. לפעמים כל מה שצריך בשביל לשמח את חוגג יום ההולדת הוא כמה שעות רגועות ומלאות אהבה. וגם יש אוכל, ואוכל זה תמיד טוב - אז בטוח יהיה כיף!

בישולים משותפים 

קנו שני סינרים ושני כובעי טבח (ניתן לקנות בחנויות הכל-בו בשקל לפריט) ובחרו מתכון ששניכם אוהבים. שימו מוזיקה ברקע ותנו לדמות השף להשתלט עליכם. במקרה הכי גרוע, ויצא גרוע - תזמינו פיצה ותהנו מערב רומנטי בבית! בתיאבון לך ולחוגג יום ההולדת! 

© צילום: shutterstock

הפתיעו אותם

 מסיבות הפתעה זה תמיד כיף, (רק צריך שבן הזוג לא יעלה עליכם ויבין שאתם מתכננים משהו) ארגנו מסיבת הפתעה או סתם מפגש חברים, אספו עשרה שקלים מכל חבר, קנו חטיפים ושתייה, שימו סרט בטלוויזיה ו-טאדאם! מפגש יום הולדת מוצלח. חוגג יום ההולדת ירגיש אהוב ושייך, וכולכם קיבלתם אוכל!

תגובות