כמו שצריך: חבר הגן על חברתו כשנקראה "שמנה". צילום מסך, אתר "dolly"

כמו שצריך: חבר הגן על חברתו כשנקראה "שמנה"

מדיסון ובן זוגה טריי, נערים המסיימים יב' מאמריקה, נראו יפים וחגייגים בתמונות שצילמו והעלו לרשתות החברתיות לפני שיצאו לנשף הסיום שלהם. אולם, ערב שהיה אמור להיות יפיפה ומרגש נהרס באמצעו כאשר מדיסון גילתה להפתעה שמשתמשי טוויטר רבים השמיצו אותה על התמונות וכינו אותה שמנה. החבר שלה, בחר לא לשתוק והגן עליה. ראו איך

כולנו מחכים לנשף הסיום שלנו וכל כך מתרגשים בזכותו. זהו ערב שבנות מתארות אותו כערב מיוחדות, בן הן מרגישות לרוב נחשקות ויפות, ולכל בת הזכות להרגיש כך. מדיסון ובן זוגה טריי, תלמידי יב' מאמריקה, העלו תמונות חגיגיות שלהם בבגדי הנשף, ויצאו לעבר נשף הסיום שלהם. הם לא תיארו לעצמם שהערב המיוחד ייהרס כאשר מדיסון קיבלה המוני תגובות נאצה על משקלה ברשתות החברתיות, בעקבות הצילומים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"וואו, הוא אוהב אותך אפילו שאת שמנה", "כמה הוא קיבל בהתערבות על זה שהלך עם אחת כמוך לנשף", ואלו רק חלק מהתגובות המגעילות:

אחת מהתגובות
אחת מהתגובות © צילום מסך מטוויטר

שלא כמו הבריונים שנהגו ברשעות, והגיבה לכולם בציוץ יחיד שאמר כך: "לא מבינה איך אנשים יכולים להיות מגעילים וגסי רוח כלפי אנשים שהם אפילו לא מכירים".

התגובה שלה פשטה כמו אש וכעבור זמן קצר קיבלה כבר מעל ל-7,000 תגובות חוזרות, כולן אומרות כי הגישה של מדיסון נהדרת ושטוב שזו הגישה שלה, ושזו הגישה שלה לשונאים מגעילים בפרט. אולם התגובה הכי מרגשת הייתה של בן זוגה טריי, שכתב לה כך: 

© צילום מסך מטוויטר

"את לא שמנה מתוקה שלי, אלוהים הכין אותך בדיוק כפי שאת עבורי. את מושלמת". הכי מרגש ומחמם את הלב.

 

תגובות