שימי תבורי בשיר לאירועי הגאווה 2017; שילוב מיוחד ומרגש. צילום: מור זכריה

שימי תבורי בשיר לאירועי הגאווה 2017; שילוב מיוחד ומרגש

לא מובן מאליו שאמן ששמר עד כה מרחק מן הקהילה הגאה יבצע את אחד מהמנוני המצעד הקרוב, אך כשבשנים האחורנות אמנים מהז'אנר הים תיכוני עושים גם הם צעד עבור הקהילה השמחה - זה רק עושה טוב לכולם. טור דעה

מצעד הגאווה עתיד להתקיים ממש בעוד כשבועיים בדיוק, ביום שישי ה-9 ליוני. למצעד הגאווה המנון משלו, ולאחר שבשנים קודמות שרו את ההמנון אומנים מוכרים או מחוברים יותר לקהילה הגאה, כמו עדן בן זקן, עומר אדם, שרית חדד דודו אהרון ורבים טובים, פורסם כי השנה ישיר את ההמנון של ליין "WTF" לא אחר משימי תבורי, השייך לדור הותיק של המוסיקה הים תיכונית בארץ, בחירה מאוד מפתיעה ולא צפויה לאירוע שכזה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ליין המסיבות הגאה "WTF" פנה לזמר וביחד הם עובדים על המנון הגאווה לשנת 2017 שייקרא "מסיבה של תחפושות", שאף יצולם לו קליפ. בחירה מפתיעה כיוון שעד כה, שמר תבורי על 'יחסים קרים' עם הקהילה הגאה, שכן בעבר סירב להופיע בפניהם. בנוסף, זהו לא התבורי שמזוהה עם הקהל הצעיר, כזכור, בנו של הזמר הים תיכוני הוא בן אל תבורי, שהינו כוכב נוער גדול בימים אלו ביחד עם סטטיק.

© באדיבות יחסי ציבור

הופתענו לראות כיצד השנה הסכים תבורי לקחת חלק במה שבעבר סירב לו, וכמובן בבחירה בו כאמן המוביל. דפוס המוזיקה המזרחית והים תיכונית הוא דפוס חוזר בשנים האחרונות, אמני השנים הקודמות מוכיחים זאת, אך תבורי עצמו שייך לדור הישן של המוזיקה הים תיכונית, ויפה לראות שהמוזיקה הישנה והאמנים הדגולים אינם נשכחים ונשארים מאחור, ובעצם ניתנת במה לכולם להשמיע את קולם, גם לקולות העבר.

להיט מן העבר
 

השילוב בין הקהילה הגאה לאמן שכזה שאחראי על להיטי העבר המוכרים, גם כן מעניין, שכן הקהילה הגאה מביאה איתה המון צבעוניות ושמחה, אהבה ואחדות, ואנחנו שמחנו לשמוע כיצד כל המאפיינים הללו ישתלבו בהמנון החדש לשנה הנוכחית. הבחירה באמן שכזה יכולה בעינינו להוביל להופעה מוצלחת, ושונה בנוף מהמנונים קודמים והופעות העבר במצעד.

שימי תבורי - שיר הגאווה 2017
 

השיר יבוצע באירועי מצעדי הגאווה השונים, כבר החל מיוני הקרוב, ואת השיר יבצע תבורי בגרסה חיה על הבמה המרכזית של אירועי הגאווה אל מול יותר ממאה אלף איש.

 



תגובות