כוכבת האינסטגרם מתוודה: "היה לי דימוי עצמי נמוך". צילום מסך מאינסטגרם

כוכבת האינסטגרם מתוודה: "היה לי דימוי עצמי נמוך"

גם אצל אלו שהכל נראה בחייהם מושלם, מתגלות בעיות. דוגמנית האינסטגרם המפורסמת, אלקסיס רן, שנדמה כי חייה מושלמים, אם לשפוט לפי התמונות מעוררות הקנאה שהיא מעלה לחשבונה, מגלה לעוקביה שלא כל הנוצץ הוא זהב בפוסט מרגש וחושפני

קשה לרפרף בתמונותיה של כוכבת האינסטגרם אלקסיס רן, מבלי שיתעוררו רגשות קנאה עזים על החיים הנפלאים שנראים שיש לה: השתזפויות בלתי פוסקות לצד הבריכה, טיולים ברחבי העולם במקומות יפייפים ועוד ועוד. אולם, נראה כי בחייה של הכוכבת לא הכל זוהר ונוצץ, והיא מתוודה על בעיות דימוי הגוף שיש לה בפוסט חושפני ומרגש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכוכבת שיתפה ברשת החברתית טוויטר כיצד בעברה התמודדה עם בעיות נפשיות וכן גם בעיות פיזיות -גופניות הקשורות לדימוי גוף נמוך. "עברתי הרבה בכל הקשור לבריאות. התאמנתי יותר מדי והתשתי את עצמי ואת הגוף שלי, כמו שניתן לראות מהתמונות שלי משנה שעברה".

 

By @justinmacala ✔️ @suziekmakeup

A post shared by ALEXIS REN (@alexisren) on

"עשיתי הכל לא נכון, חשבתי לא טוב, הייתי בגישה מאד מאד לא טובה", היא משתפת. "אולם היום אני בריאה, ושלא כמו בעבר, אני מסוגלת היום לאכול את כל ארוחות היום, בשלמותן, ולא להרגיש אשמה על כך. בעבר התאמנתי מתוך טירוף, להשיג את הגוף המושלם. היום אני מתאמנת כי אני אוהבת את זה. לא כדי להעניש את עצמי. הייתי צריכה להעיף מחיי את כל מה שלא עשה לי טוב ולאמץ לעצמי איזו גישה שהייתה מוזרה בשבילי אז. של קבלה והשלמה".

עוד התחילה הכוכבת לפרסם תמונות שלה מחייכת, מה שלא הייתה עושה בעבר, וסיפרה לעוקביה שהיא מעוניינת להמשיך לשתף את המסע שלה איתם. לאחר זמן קצר מעריצים החלו להגיד לכוכבת היפה בת ה-20 שהיא מודל לחיקוי, ושכל הכבוד לה על האומץ בשיתוף ושהיא ממשיכה לדבר בקול רם על בעיותיה.  

תגובות