הכי סופרסטארית: ריהאנה בעצת פרידה למעריץ. צילום: gettyimages

הכי סופרסטארית: ריהאנה בעצת פרידה למעריץ

חוויתם שברון לב ופרידה? במקום לפנות לחבר או בן משפחה למה שלא תפנו לריהאנה? זה מה שעשה מעריץ של הכוכבת, ופנה אליה בטוויטר. התשובה שנתנה לו הזמרת הייתה מפתיעה ומרגשת

בואו נודה באמת, הסלבס האהובים עלינו תמיד יודעים לתת את עצות הפרידה הכי טובות ומוצלחות שיש. כך עשתה גם הזמרת האהובה מלאת הניסיון ריהאנה, שייעצה למעריץ לאחר שזה עבר פרידה. רוצים לשמוע מה אמרה לו הכוכבת? המשיכו לקרוא!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכוכבת חשפה ברשת החברתית "טוויטר", שיחה בהודעות הפרטיות באותה רשת חברתית, בינה לבין מעריץ שלה, שסיפר כי הוא חווה פרידה ומתקשה להתמודד. תשובתה של הכוכבת הייתה מפתיעה במיוחד:

© צילום מסך

בתגובה לשאלתו ריהאנה ייעצה לו: "תאמין כי הפרידה שחווית הייתה מתנה בפני עצמה! תבכה אם אתה צריך, אבל אתה לא תבכה ותרגיש ככה לנצח. אתה תמצא אהבה שוב, וזו תהיה אהבה אפילו עוד יותר יפה. עד שהרגע הזה יגיע, תהנה ממי שאתה".

אין ספק שמה שייעצה הכוכבת הוא מקורי ומיוחד, בעצם זה שאמרה לו שהוא צריך להתייחס לפרידה כאל מתנה בפני עצמה. זה אינו דבר טריוויאלי שאתה מצפה שמישהו יגיד לך מיד, ומיד לאחר שהפרידה קרתה כשאתה עסוק בכאב. יפה לראות שהכוכבת מעודדת את הבחור שהוא ימצא אהבה שוב, ושהוא צריך להתרכז בעצמו ובכמה הוא מדהים, ולא מי שנפרדה ממנו, כך צריך!

 

תגובות