נשיקות 101: כך תצלחו את הנשיקה הראשונה שלכם. צילום: gettyimages

נשיקות 101: כך תצלחו את הנשיקה הראשונה שלכם

חוששים מהנשיקה הראשונה עליה אתם חולמים כל חייכם? הנה הם מיטב הטיפים שכאשר הרגע הקסום יגיע, תדעו איך להגיע אליו מוכנים. בהצלחה!

כולנו מתייחסים באופן מיוחד לנשיקה הראשונה שלנו. כולנו מפנטזים שהיא תהיה ממש מושלמת כמעין רגע מתוך סרט, עם הבחור המושלם במקום הנכון וברגע הנכון. כדי שגם לכם החוויה תהיה חיובית ותכלול את כל אלו, הנה מיטב הטיפים כדי לעשות את זה נכון. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לפני הנשיקה - וודאו עם עצמכם שאתם עושים את זה עם הבן אדם הנכון

הרבה פעמים אנשים נוטים לחוות את הנשיקה הראשונה עם אדם שהם אינם מכירים, או שהוא לא באמת האדם הנכון שאיתו כדאי לחוות את החוויה. למה הם עושים זאת? לרוב כי הם מרגישים שהם הגיעו לגיל מסוים בו זה 'מוזר' שהם לא התנשקו עדיין, ורוצים להגיד לעצמם שחוו את החוויה. אם אתם האדם הזה - אל. אין באמת גיל בו צריך להשלים את המשימה הזו שנקראת 'נשיקה ראשונה', אפשר לחוות אותה בכיתה ג' בבית הספר, בתיכון וגם בשנות העשרים לחייכם, אם סיימתם תיכון ללא נשיקה ראשונה, הכל בסדר. אל תחוו אותה במסיבה עם בחור שאתן לא מכירות או בחורה שאינכם מכירים, רק כי אתם רוצים 'לגמור עם זה כבר'. חכו לרגע הנכון.

© צילום: shutterstock

כשם שעם הבן אדם - כך גם בבחירת המקום

כמו שייעצנו לכם באשר לאדם איתו אתם מתנשקים, כך נייעץ גם לגבי המקום. רגעים רומנטיים אינטימיים בכללותם אינם רגעים שרצוי לעשותם בציבור, בוודאי לא נשיקה ראשונה, שהיא אכן אירוע מיוחד ומעט מרגש אפילו. וודאו שאתם לבד, לא צריך בודדים ביער, אבל פשוט לא במקום שמלא באנשים, שלא קר או חם לכם והאווירה טובה. מקומת טובים לנשיקה הם הים למשל, פארק חמוד ושקט, או כל מקום שבתכלס, אתם תרגישו בו נוח.

© צילום: shutterstock

צחצחו שיניים וקחו מסטיק מנטה איתכם ליתר ביטחון

אם אתם למשל בתחילתה של מערכת יחסים עם אדם מסוים, יוצאים איתו לדייט, יודעים מראש שיהיה לכם נחמד ושזהו הרגע, קחו איתכם מראש בתיק סוכריות מנטה או מסטיק מנטה, וכמובן צחצחו שיניים באופן יסודי לפני הדייט. אתם לא רוצים שיקרה רגע מביך בו אתם נזכרים שלא צחצחתם שנייה לפני שהרגע מגיע, או לחילופין שהנשיקה תיקטע כי אינכם מריחים טוב מהפה (לבדוק שאין לכם פטרוזיליה בשיניים לאחר מכן במידה ולפני יצאתם לארוחה במסעדה זה גם טוב, סמכו עלינו).

© צילום מסך מיוטיוב

אל תהיו אגרסיביים

כל דבר מגיע עם טייטלים וציונים, כן, גם נשיקות, עם כל כמה שהדבר נשמע מוזר. כשבנות מדברות למשל על הבחור איתן התנשקו, השאלה הבאה שתמיד תישאל אחר כך היא: "נהנית? הוא מנשק טוב?". במידה וזו הנשיקה הראשונה שלכם, לא משנה מהו המין המגדרי שלכם, שממש לא משפיע או משנה בעניין, אנחנו יודעים שנשיקה לוהטת בסרטים תמיד נראית טוב, וכך גם הרצון הטוב שלכם ליצור אותה, אבל בגלל שזו נשיקה ראשונה, אל תקחו סיכון שכן תצליחו לייצר אותה כי תתנפלו על הבנאדם או תשתמשו בלשון בפעם הראשונה בעת הנשיקה. לרוב הבן אדם השני יפרש את זה כמעט תוקפני, אגרסיבי ולא מהנה. נשיקה ראשונה מוצלחת כאשר היא עדינה ומתוקה בתחילתה, ורק אחר כך מתלהטת, בצורה הנכונה כמובן.

 

תגובות