לראשונה: מחר יתקיים מצעד הגאווה גם בבאר שבע. צילום: ירון ברנר

לראשונה: מחר יתקיים מצעד הגאווה גם בבאר שבע

מצעד הגאווה כבר התרחש בחודש זה בתל אביב, עתיד להתרחש גם באוגוסט הקרוב בירושלים, והנה לראשונה בשנת 2017 לאחר שבשנה שעברה בוטל: מצעד הגאווה גם בבאר שבע. כל הפרטים

כפי שכולנו יודעים, חודש יוני שחל החודש הינו גם ידוע כחודש הגאווה ברחבי העולם. מצעד הגאווה השנתי בתל אביב כבר התרחש בתשיעי ליוני לפני מספר שבועות, מצעד הגאווה השנתי בירושלים יחול בחודש אוגוסט והנה בהפתעה מוחלטת, לאחר שבשנה שעברה הוא בוטל, הוא מתרחש מחר (ה') החל משעה 18:30.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בשנה שעברה כזכור המצעד בוטל, סביב הדבר היו מאבקים רבים וציון רז, דובר הבית הגאה בבאר שבע, מוסיף כי הסיבה לכך היא משטרת ישראל שהתנגדה לבקשותיה של הקהילה הגאה לגבי המצעד באותה שנה. עוד הוסיף רז על המצעד השנה כי הקהילה הגאה בבאר שבע מאד מתרגשת לקראת המצעד מחר, ומכך שהשנה כן נותנים לו מקום.

המצעד יחל ברחוב וינגייט לכיוון שדרות רגר, ולאחר מכן יתקיים הפנינג ברחבת העירייה עם מגוון אומנים וזמרים.

© צילום: gettyimages

"אנשים ממש גאים בעיר שלהם, יש אנשים שתופסים את באר שבע כעיר פחות חופשייה וליברלית בדעותיה מאשר תל אביב, שבה מתקיים המצעד כל שנה", מספר רז. "אולם, אלה שבחרו להישאר בעיר שלנו מרגישים שמקבלים אותם, ושהם מקבלים את היחס שמגיע להם". 

רחובות העיר רגר מכיוון וינגייט עד הנרייטה סולד, שז"ר - הנרייטה סולד, שמעוני - דרך המשחררים, וינגייט - רגר לכיוון רחבת העיריה, רגר - רחוב ויצמן, גולומב - דרך השלום ורחוב שז"ר -דרך השלום ייסגרו מחר החל מהשעה 18:00 בערב וייפתחו שוב בשעה 20:00, אנו מאחלים לבאר שבע מצעד מוצלח שיהיה מלא בגאווה.

 מצעד הגאווה בבאר שבע, מחר (ה'), 18:30, רחוב וינגייט ב"ש.

 

תגובות