כמו בסרט? הרגעים הרומנטיים שעובדים פחות במציאות. צילום מסך מיוטיוב

כמו בסרט? הרגעים הרומנטיים שעובדים פחות במציאות

נשיקה בגשם או אחרי ריב סוער אומנם נראית מושלמת ומלאת תשוקה בסרט הרומנטי המושלם, אבל במציאות כנראה שזה לא ממש ככה, אלא אם כן אתם מצליחים לשחזר את הסיטואציה באופן מושלם ואז אנחנו ממש מקנאים בכם. קבלו את כל הרגעים הרומנטיים שעובדים בסרטים. במציאות, פחות

כולנו היינו רוצים שהחיים שלנו, והחיים הרומנטיים בפרט היו נראים כמו איזה סרט קיטש מתוק, אבל ברוב המקרים לצערנו המציאות רוצה מעט אחרת. קבלו את כל הרגעים הרומנטיים שכנראה עובדים הרבה יותר טוב בסרטים מאשר בחיים האמיתיים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

התגנבות לחדרה מהחלון

הרגע הזה נראה בעשרות סרטים קיטשיים, ומיד אחריו הבחורה שואלת: "מה אתה עושה כאן?", והוא אומר לה שהוא לא יכול להירדם כי חושב רק עליה והוא חייב להתוודות בפניה על אהבתו. הרגע הזה פחות עובד בחיים האמיתיים, כאשר לרוב הבתים לא באמת ניתן להתגנב מבלי שתופעל אזעקה, ובחצרות פרטיות לא באמת ישנם עצים גבוהים שגם הגבר הכי חסון בעולם לא יוכל לטפס עליהם. הפעילות עצמה די מסוכנת והיא כנראה איזה רגע אייקוני שכל סרט רומנטי מנסה לצייר, אך לא באמת יעבוד בחיים האמיתיים. קבלו סרטון שמשלב גם את זה וגם נשיקה סוערת בגשם שתופיע בהמשך, מהסרט "הטוב שבי".

 

ההחלטה הגורלית לזרוק את המרושעת ולהשיג את הבחורה הטובה 

החלטה שכזו שנראתה באלפי סרטים רומנטיים, לי אישית זכורה מאד מסרט התיכון הקיטשי, "the duff" ("מתויגת") כאשר ווסלי עומד בבימת הנשף לאחר שזכה בתואר מלך הנשף יחד עם חברתו הרעה, מדיסון, אך הוא יודע בליבו פתאום באמצע רחבת הריקודים שמדיסון אינה הבחורה עבורו, ושהוא מעדיף להיות עם הבחורה הפחות מקובלת, שפתאום ברגע הארה התגלתה לו כאהבת חייו. גם בישראל יש נשף, וגם בו לעיתים יש את בחירת "מלך ומלכת האירוע הנוצץ", אבל רגעים כאלה שמורים לסרטים, ופחות קיימים במציאות. 

 

נשיקה בגשם שוטף

ו...איך אפשר לכתוב כתבה שכזו מבלי להזכיר את הרגע הרומנטי הזכור ביותר לכולנו. נשיקה, ולא סתם נשיקה, נשיקה בגשם שוטף וסוער (כי אפשר להתנשק סתם בבית, חס וחלילה). הדייט שלכם נגמר, היה לשניכם מושלם אבל אף אחד לא מעז לעשות את הצעד. את נכנסת הביתה מהר כדי לברוח מהגשם, והוא עוצר בעדך שניה לפני שאת מגיעה לכניסה ועומדת מתחת לקורת גג, ומצמיד אותך לנשיקה מתוקה או לוהטת, תלוי באווירה שנוצרה. מישהו מוכן להוציא אותנו מהסרט? כי אין ספק שזה לא בדיוק קורה כך בחיים האמיתיים. אנשים שכן עשו זאת, מתארים את החוויה כרטובה במיוחד כמובן, וממש לא נעימה.

 

הצהרת רגשות פומבית

אתה אוהב אותה, היא אוהבת אותך, אבל אי אפשר להסתפק באמירה פשוטה של התוודות על רגשות ב'אחד על אחד', נכון? לא חשוב איפה זה יקרה, העיקר שיהיו מסביבכם יותר מדי אנשים, כך זה, אמור, להיות הרגע הכי מושלם ברומנטיקה. לנו למשל זכורה טוב טוב הסצנה בפרק האחרון של הסדרה "זואי 101" (נוסטלגיה, מישהו?) בו קווין ולוגן, הזוג הבהחלט מוזר של העונה, מתוודים על רגשותיהם בנשף (דקה 2:50 בסרטון המצורף) אבל במציאות, כמובן שפחות. קודם כל, מעטים האנשים שאמיצים מספיק לעשות זאת, ומעטים הרגעים שהם באמת סופר רומנטיים לאחר שההצהרה קורית. בואו נשאיר את הרגעים האלה לסרטים, קפיש?

 

להשיג את המטוס שלה שניה לפני טיסה

היא עומדת עוד רגע ממש להמריא בטיסה שאינה במטוס פרטי (הרי שאז הגישה אליו כיביכול פשוטה יותר) לחצי השני של העולם, אבל אבוי, אתה לא גילית לה שאתה אוהב אותה ומאוהב בה עד מעל לראש לפני שנסעה, והיא נוסעת לה מבלי לדעת את האמת הקריטית. כן, הכי רגע מתוך סרט לא? רגע מתוך סרט שעוד לא שמענו על מקרה (או מקרה מוצלח, נגיד את זה כך) בו זה צלח בחיים האמיתיים. בינתיים, קחו רגע מתוך העונה החמישית של סדרת הנוער המוכרת "90210" בו אנני כמעט ממריאה לפריז, אבל ליאם, אהובה החתיך, עוצר את המטוס שניה לפני הטיסה, וגם מציע לה נישואים על הדרך. הלכנו לבכות בפינה שאנחנו רוצים גם.

 

 

תגובות