ביוש לשונאים: דוגמנית מלאה נלחמת בתופעת השיימינג. צילום מסך מאינסטגרם

ביוש לשונאים: דוגמנית מלאה נלחמת בתופעת השיימינג

בתעשיית האופנה כל דוגמנית שאינה עונה לקריטריונים של מודל היופי האכזרי, אמורה כיביכול לקבל על עצמה את השיימינג וההערות הפוגעניות על גופה. נטלי הייג', דוגמנית מלאה מארצות הברית, החליטה להשיב חזרה כאשר שמעה הערה על גופה והצליחה להפתיע אפילו אותנו

תופעת השיימינג היא תופעה מוכרת ברחבי העולם ובתחום הדוגמנות גם כן. דוגמניות שבעיני החברה נחשבות מלאות ואינן עומדות בקריטריונים האכזריים של מודל היופי הנורא, חוות אותו מידי יום ביומו. דוגמנית אחת מארצות הברית שנתקלה בגבר שהגיב הערות פוגעניות על גופה, החליטה לא לשתוק והתוצאה מפתיעה במיוחד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נטלי הייג' מגדירה את עצמה כ- body positive מודל, כלומר דוגמנית שמעבירה מסרים לאהבת הגוף. הדוגמנית המרשימה טסה בטיסת "אמריקן אירליינס" לצורך צילומים, ולפתע הבחינה בכך שהגבר היושב לידה, בחור בשם אריק, שולח תמונות שלה והודעות עליה בטלפון הנייד שלו. כך הוא כתב בהודעה הנוראית: "אני חושב שהיא אכלה בחור מקסיקני (בגלל משקלה) אם מדווח לאחר הטיסה הזו שיש מישהו שיעזוב את המסלול מבלי שיסתובב לו הראש, תדעו שזו הבחורה על הטיסה שלי".

 

A post shared by natalie. (@nataliemeansnice) on

נטלי ממש לא התכוונה לשתוק על המקרה, והחזירה לו בדרך הכי מעצימה וסופרית שיש. הדוגמנית פנתה לבחור החצוף ואמרה לו ברוגע מוחלט: "אני מצייצת בטוויטר של "אמריקן אירליינס" במשך כל הזמן הזה, מיידעת אותם במספר המושב שלך, השם שלך, מספר הטיסה שלנו, מה קרה ומה אמרת. הראיתי להם את התמונות שראיתי שנשלחו דרך המכשיר שלך, והם מטפלים בזה".

בהמשך הדוגמנית שאלה אותו אם הוא רופא, אם הוא יכול להניח לגביה משהו שנכון לפי משקלה כי הוא מומחה בתחום. הבחור ניסה לדבר עמה אבל היא לא נתנה לו. "אני פשוט אשמח להבין מאיפה הקביעות שלך והידע מגיעים".

בתגובה הוא אמר לה שזה ממש לא עניינה, והיא החזירה לו ש"נכון, זה לא ענייני. כמו שהגוף שלי זה ממש לא עניינך. אין לך מושג מה אני יכולה או לא יכולה לעשות איתו".

צפו במקרה על המטוס, ואיך נטלי יצאה מזה כמו מלכה!

 

 

תגובות