הפלירטוט המושלם: כך תתחילי איתו נכון. צילום: shutterstock

הפלירטוט המושלם: כך תתחילי איתו נכון

רווקה ומוכנה כבר למצוא את הבויפרנד החדש? בחרי כמה מתוך דרכי הפלירטוט שהצענו, נסי אותם בכל פעם שאת יוצאת למשימה ובדקי מה הדרך הטובה ביותר עבורך, אנחנו בטוחים שתצליחי

 
רוצה להתחיל עם הקראש וממש אבודה? לא יודעת איך? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם כל הטיפים והדרכים השונות, בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

1. התקרבי - צרי איתו קשר עין והביטי עמוק עמוק בעיניו. כך הוא יראה שאת לגמרי בעניין, ומעוניינת בו.

© צילום: shutterstock

2. חייכי אליו ואמרי שלום כשאת עוברת במסדרון - אין צורך להתחיל שיחה ארוכה (אלא אם את רוצה). רק קחי חצי שנייה לנופף והמשיכי הלאה, זה כבר יגרום לו להסתכל.

3. בחרי שיר אהוב - הקשיבי לו לצורכי עידוד בזמן שאת מתארגנת, וכשתשמעי אותו כשאת בחוץ - הוא יגרום לך להרגיש נפלא ולקבל אומץ לדבר עם כל הבנים שבסביבה.

4. השאילי את הכובע שלו - תוכלי להחזיר אותו בכל זמן, אבל לא לפני שהוא יראה כמה את חמודה בו!

© צילום: shutterstock

5. שמרי מסטיק או ״טיק טק״ בתיק - ושאלי אותו "רוצה אחד?״ על מנת לגרום לשבירת הקרח ביניכם, במידה ואין ביניכם דיבור לפני כן.

6. התנגשי והחמיאי - רוצי לכיוון הבחור החתיך במסיבה ותתנגשי בו. תגידי: ״הו, סליחה - אני לגמרי מאבדת את תשומת הלב ליד בחורים חמודים״. לאחר מכן, הציגי את עצמך.

7. גרמי לדייט ספונטני - לדוגמה, תוכלי לסמס לו: ״אני כל כך רוצה גלידה! אולי תעזוב הכל ותבוא לאכול איתי?״ אפשר להוסיף גם איזה אימוג׳י קטן.

דרך מעולה לשבור את הקרח עם בדיחה שובבה
דרך מעולה לשבור את הקרח עם בדיחה שובבה © צילום: shutterstock

9. התאמני על הטכניקה שלך - נסי לפלרטט מעט עם הבחורים החמודים שאת מכירה, על מנת להתאמן. את תופתעי לגלות כמה ״אימוני הפלירטוט״ הללו יעלו את הביטחון העצמי שלך כשאת מנסה לפלרטט עם מישהו שבאמת מוצא חן בעיניך.

10. תני לו לתפוס אותך כשאת מסתכלת עליו - כשזה קורה, חייכי - זה ייתן לו סיבה לגשת אלייך.

11. התענייני - הראי לו כמה את מעוניינת, בזמן שאת שואלת אותו שאלות או מסכימה עם דבריו. אמרי "כן" מדי פעם והנהני עם הראש - זה יראה לו שאת מתעניינת ויגרום לו להמשיך לדבר איתך.

12. נסי לספר בדיחה טובה - אם תהייה בזכרונך אחת, תוכלי להשתמש בה בכל רגע ובכך למנוע שתיקות מביכות בשיחה. בנוסף, תגרמי לו לצחוק - את ללא ספק בדרך הנכונה!

את ללא ספק בדרך הנכונה!
את ללא ספק בדרך הנכונה! © צילום: shutterstock

13. הציעי לו לצאת ״בטעות״ - אם את ממש רוצה לצאת איתו לדייט אבל מתביישת עדיין כדי להיות ישירה מדי, פשוט סמסי לו: ״מה התוכניות שלך לערב?״ וכשהוא עונה, תכתבי: ״ מצטערת, זה היה בשביל ידיד אחר. אבל בכל מקרה, מה אתה עושה?״ -ההודעה הקטנה הזאת, תגרום לשניכם להתקרב.

14. תבחני טוב טוב את הלבוש שלו, וגלי עניין - אם מתנוססת דמות מפורסמת על חולצתו, כמו קבוצת ספורט, להקה או כל דמות אחרת, תשאלי עלייה. כך, הוא ישים לב שאת מתעניינת.

15. היי צפויה לפעמים - לדוגמא, זרקי עליו פיסת נייר "בטעות". כשהנייר יפגע בו והוא יסתובב להסתכל עלייך, התנצלי בצורה מוגזמת והראי לו שעשית את זה בכוונה, על מנת לפלרטט איתו (וכדי להתבדח).

הראי לו שעשית את זה בכוונה, על מנת לפלרטט איתו
הראי לו שעשית את זה בכוונה, על מנת לפלרטט איתו © צילום: shutterstock

16. השאירי תגובה באינסטגרם על תמונה מצחיקה - הגיבי: ״התמונה הזאת קורעת! מה קרה שם?״ לאחר שהוא עונה, שלחי לו הודעה פרטית: ״אתה צריך לספר לי באופן אישי. רוצה להיפגש השבוע?״.

17. אל תעני לכל ההודעות שלו - נסי להשתמש בעצתו של אחיהן הקטן של קיילי וקנדל, ברודי ג׳נר: ״כשאתם מתכתבים, אל תגיבי לכל דבר קטן שהוא אומר. השאירי שאלות תלויות באוויר. הוא ישקיע יותר אם הוא יצטרך לרדוף אחרייך קצת״.

18. העלי לסטורי תמונות של תחומי העניין שלך, לדוגמא של סרטים או הופעות שהיית רוצה ללכת לראות - אם הוא יזהה תחומי עניין משותפים, תהיה לו סיבה טובה להגיב (ולך תהיה סיבה טובה להזמין אותו).

תהייה לך סיבה טובה להזמין אותו
תהייה לך סיבה טובה להזמין אותו © צילום: shutterstock

19. הכירי אותו לחברייך - יהיה לך קל יותר להתקרב אליו, אם תקרבי אותו למישהו אחר שקרוב אלייך. וכך, תוכלי להכיר גם את החברים שלו.

20. במסיבה, כתבי על פתק: ״ רק אומרת שלום!״ - כשתראי אותו במסיבה, הכניסי את הפתק לכיס שלו - זה הרבה יותר חמוד מסתם הודעה בווטצאפ.

21. שלחי "הודעות פלירטוט" בווצאפ לפני שאתם נפגשים - לפני שאת רואה אותו, כתבי לו:״ אתה צריך ללבוש את החולצה הכחולה הזו הערב - היא גורמת לעיניים שלך להיראות מדהים.״

שלחי הודעת פלירטוט בווצאפ
שלחי הודעת פלירטוט בווצאפ © צילום: shutterstock

22. גרמי לו להילחץ מעט - לדוגמה, בפעם הראשונה שהקראש מסמס לך, כתבי לו: ״מי זה?״ וכשהוא יסביר עני: ״סתם צחקתי, איך אוכל לשכוח אותך?!״ והוסיפי אימוג'י מתאים. זה יגרום לו להבין כמה תשומת ליבך חשובה לו.

23. שלחי לו "הודעת פלרטוט" מהירה לאחר שהחלפתם מספרים - הדבר יפתיע אותו ויגרום לו לחייך.

24. גשי אליו - אם את רואה שהוא מסתכל עלייך, הראי לו שגם את בעניין, ושאת מלאת ביטחון. בדיחה קטנה וקלילה, כמו: ״בבקשה אל תגיד לי שיש לי משהו בשיניים״, תגרום לו לצחוק ולהתקרב אלייך.

הראי לו שגם את בעניין
הראי לו שגם את בעניין © צילום: shutterstock

25. שלחי לו טריילר או תמונה של סרט - זה יכול להפוך לדייט ממש מוצלח. יחד עם התמונה, כתבי: ״ארבע אחר הצהריים, רוצה ללכת? אני אפילו אחלוק איתך את הפופקורן שלי!״

26. שני את התמונה שלו בפלאפון שלך - כמה שיותר מטופשת ומצחיקה, כך יותר טוב. הראי לו את התמונה, ואמרי: ״זה פשוט נראה יותר אתה״ וחייכי - דרך מצחיקה להמשיך לפלרטט.

בהצלחה!

תגובות