כך תדעי: איזה סוג חבר הוא יהיה לפי המזל שלו?. צילום: shutterstock

כך תדעי: איזה סוג חבר הוא יהיה לפי המזל שלו?

נחמד לראות: איזה סוג של חבר הקראש שלך יהיה לפי המזל שלו? איזה חבר הוא יהיה אם הוא מזל סרטן, וכיצד מזל התאומים יהיה שונה ממנו בזוגיות? בואי לבדוק

בטח תמיד חלמת לגלות איך הקראש שאת אוהבת כבר כמה שנים טובות יהיה בתור חבר, וחוץ מדמיונך הפרוע, מעולם לא יכולת לדעת באמת. עכשיו, את יכולה! אם את יודעת מהו תאריך הלידה שלו (ובינינו, אם את אוהבת אותו ואת סטוקרית רצינית כמו כל הבנות המאוהבות אז את יודעת), כך תדעי, לפי המזל שלו, איך הוא יהיה כבן זוג.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מזל טלה - 21 במרץ עד ה-19 באפריל

ממבט ראשוני, בני מזל הטלה יכולים להיראות כבעלי 'אובר' ביטחון עצמי, מה שכמובן ישפיע על מערכת היחסים ויגרום לו אולי מעט לחוש שהוא טוב יותר ממך, במעט התנשאות. כזה חבר זה אחד שעלול להיות איתך לרוב בשביל 'פאן' ולא בשביל קשר רציני. הוא יכול להיות חסר סבלנות ותמיד יחפש את הדבר הבא שמרגש אותו. אם אתם כבר במערכת יחסים רצינית, דעי שהוא לחלוטין יעשה מאמץ. הוא יכול להיות חבר שאינו צפוי, וכזה שחש צורך להגן עלייך, קצת יותר מדי, אפילו מבלי להבין זאת. אבל, הוא יכול להיות מאד ספונטני, ולהפתיע אותך המון.

הוא יכול להיות מאוד ספונטני, ולהפתיע אותך המון
הוא יכול להיות מאוד ספונטני, ולהפתיע אותך המון © צילום: shutterstock

מזל שור - 20 באפריל עד ה-20 במאי

השוורים הם הבנים האלו שיביאו לך מתנות קטנות, פרחים או שוקולדים בזמן שהסתובבו איפשהו, כיוון שלא הפסיקו לחשוב עלייך במהלך כל הבילוי\העיסוק הפרטי שלהם. מקסים, לא? השוורים הם רומנטיקנים לחלוטין, ומאד רוצים להראות לך זאת ולהוכיח לך כמה הם כאלה. השוורים הם בנים מאד אמינים ונאמנים אל בת הזוג באותה מידה. 

מזל תאומים - 21 במאי עד ה-20 ביוני

לתאומים יש הרבה מאד התלהבות בנוגע לחיים, שזה דבר מצוין למערכת היחסים, והוא מאד אוהב לחלוק אותם עם הסובבים אותו, כולל בת\בן הזוג. כאשר אתם יוצאים עם בעלי מזל תאומים, תמיד תמצאו את עצמכם עושים דברים מהנים ומיוחדים שיוצאים מאיזור הנוחות שלכם. דבר אחד שבאמת אנשים שיוצאים עם תאומים, הוא שהם מאד מאד ספונטניים. בין אם זו ארוחה מפנקת ורומנטית שלא ציפית לה, או טיול מהנה בחיק הטבע, הם לגמרי יודעים איך להפתיע.

תמיד תמצאו את עצמכם עושים דברים מהנים ומיוחדים
תמיד תמצאו את עצמכם עושים דברים מהנים ומיוחדים © צילום: Getty Images

מזל סרטן - 21 ביוני עד ה-22 ביולי

בעלי מזל זה אינם פוחדים להיות כנים מאד עם הצד השני בנוגע לרגשותיהם, וזה הופך אותם קלים מאד לקריאה. אתם יכולים להביט עליהם ובאמצעות מבט אחד להבין מה הם בדיוק מרגישים. זה למעשה מקל על מערכת היחסים, כיוון שאתם לעולם לא צריכים לנחש מה הם ירצו מכם. אחד כזה הוא גם מאד אינטואיטיבי, כלומר, אפילו אם אתה בעצמך לא מבין עד הסוף מה אתה מרגיש, הוא יידע להגיד לך. בעלי מזל סרטן נחשבים בני זוג מאד נאמנים, הוא לא ינסה לשנות אותך אם אתם עצמכם לא ידועים בתור בני זוג נאמנים במיוחד. הוא יתמודד עם זה אם יצטרך בשעת הצורך, אבל כן יגרום לך לעבוד קשה כדי להרוויח את אמונו בחזרה, ויצפה ממך לתרום כדי שמערכת היחסים ביניכם תהיה חזקה וטובה.

מזל אריה - 22 ביולי עד ה-22 באוגוסט

בעלי מזל האריה מאד עקשנים באופן כללי, וזהו דבר שאינו משתנה כאשר זה מגיע למערכות יחסים וזוגיות. הוא אולי לא תמיד ירצה להתפשר, אפילו בסיטואציות הכי לא קלות שאפשר לחשוב  עליהן. לפעמים, אפשר לדבר איתו וזה ממש יהיה כמו לדבר לקיר. אולם, לא משנה כמה האריות יהיו עקשניים, יתרונו הוא שהוא יעשה הכל כדי להגן עלייך. כלומר, להגן עלייך מאנשים שמתנהגים אלייך ברשעות, ולעודד אותך כאשר את חווה יום רע. האריות הם אנשים מגוננים כיוון שהם יודעים שבן הזוג שלהם הוא חלק גדול ומשמעותי בחייהם, והם פוחדים שמשהו יקרה לכם ולכן חשים את הצורך להגן תמיד.

© צילום: shutterstock

מזל בתולה - 23 ביולי עד ה-22 בספטמבר

בעלי מזל הבתולה הם מסוג הבחורים שלפתע יופיעו בביתך בשעה שתיים לפנות בוקר עם רעיון למקום לצאת אליו או עם חטיפים וגלידה אם הם יודעים שלא הצלחתם לישון. הוא לחלוטין משקיע במערכת היחסים ומשקיע בלהכיר אותך לחלוטין. הוא רוצה לדעת שהוא מכיר אותך ולדעת עלייך הכל. לחלק מהאנשים, לצאת עם מזל בתולה עלול להיות לא קל לפעמים, כיוון שלעיתים בעלי מזל זה עלולים להיות קצת יותר מתוחים מרוב האנשים, והרצונות שלכם עלולים להתנגש לפעמים. בעלי מזל זה הם בהחלט מיוחדים, אין ספק.

 מזל מאזניים - 23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר

המאזניים הם אחד מבני הזוג היותר קלילים שתפגשו. הוא מוכן לעשות כמעט הכל, כל עוד זה אומר שיש לו הזדמנות לבלות איתך. אמנם זה נחמד בהתחלה, אבל בהמשך, הדבר עלול לגרום לו להיראות אדיש לכל דבר כמעט.
המשימה של בן מזל המאזניים בתור בן זוג, היא לגרום לבת הזוג שלו להיות שמחה, לא משנה מה. לרוע המזל, הדבר עלול לגרום לו לוותר על צרכיו שלו.
למרות זאת, אפילו אם תצטרכי לדבר איתו על הדבר הקשה ביותר, הוא מסוגל לשמור על קור רוח ולהתמודד עם חוסר הסכמה.

מזל עקרב - 23 באוקטובר עד ה-21 בנובמבר 

בן מזל העקרב ידוע בתור אחד שחולק תשוקה ועצמה עם בת זוגתו, דבר המניע את רוב מערכות היחסים שלו. העקרב עלול להתחיל לקנא ולהתעצבן במהירות, דבר שמסכן את מערכת היחסים שלו. בנוסף לכך, העקרב יכול להיות שמרן וסגור, ולמנוע מעצמו להיפתח לאחרים. אם את יוצאת איתו, עלייך להיות סבלנית במיוחד כלפיו, כי הסיכויים שהוא ייפתח אלייך מיידית נמוכים.

הסיכויים שהוא ייפתח אלייך מיידית נמוכים
הסיכויים שהוא ייפתח אלייך מיידית נמוכים © צילום: shutterstock

מזל קשת - 22 בנובמבר עד ה-19 בדצמבר

הקשת הוא מאוד כריזמטי, מה שאומר שהוא כל הזמן מפלרטט (שזו בטח הצורה בה נפגשתם). יש לו חוש אידיאליסטי כלפיי החיים, כלומר הוא מוכן להקריב הרבה בשביל העקרונות שלו. הוא מאמין שחשוב להנות בחיים, לא משנה מה. הדבר יכול להיות טוב ורע גם יחד: זה אומר שהוא גם ספונטני ואוהב הרפתקאות, אך גם אומר שיש לו קושי בהתחייבות ובהסתגלות.
הקשת אינו מאמין במערכות יחסים ארוכות ורציניות, אך הזמן שתזכי לבלות איתו יהיה מרגש במיוחד.

מזל גדי - 20 בדצמבר עד ה-19 בינואר

מערכת היחסים עם הגדי תימשך הרבה מאוד זמן, הוא יעשה כמיטב יכולתו על מנת לגרום למערכת היחסים לעבוד. אי לכך, הוא מסוגל להיות די בררן, כי הוא מחפש אחר "נצח", ויכולה להיות לו רשימה ארוכה של "שוברי עסקה" כשתיפגשו לראשונה. אל תתני לבררנות שלו או לשגעונות שלו להרתיע אותך. הגדי הוא אחד מבני הזוג הטובים ביותר שיכולים להיות לך (אם את מחפשת אחר מערכת יחסים ארוכה, כמובן) כי הוא יודע כיצד ליצור קרבה חזקה ואיך לגרום למערכת היחסים להימשך. 

© צילום: Getty Images

מזל דלי - 20 בינואר עד ה-18 בפברואר

בן מזל הדלי הוא ייצר מאוד חברותי בטבעו, אז הרעיון המושלם ביותר לדייט מבחינתו הוא לקחת אותך למסיבה עם כל האנשים האהובים עליכם ביותר. הוא נהנה לפגוש אנשים חדשים, כך שהסתגלות היא לא בעיה בשבילו. בן מזל הדלי מסוגל גם לתקשר בצורה מדהימה, כך שהוא לעולם לא ישאיר ויכוח לא פתור ויהפוך את מערכת היחסים לקלילה יותר. הוא מודע לכך שללא בסיס טוב, גם מערכות היחסים שנראות היציבות ביותר מבחוץ, עלולות לקרוס. אם בן מזל הדלי באמת אוהב אותך, הוא לא יהסס לעשות את העבודה הקשה.

מזל דגים - 19 בפברואר עד ה-20 במרץ

כשזה מגיע לזוגיות, בן מזל הדגים נמצא בתחתית הרשימה, וזאת מפני שאף אחת לא באמת רואה את הפוטנציאל האמיתי שלו מהרגע בו היא מתחילה לצאת איתו. לא רק שהוא מוכן לעשות כל מה שתרצי, אלא הוא גם טיפוס רומנטי במיוחד ויציב רגשית, דבר שכולן מחפשות בבן זוג.
אולי הוא לא ירצה להודות בכך מידית (או שאולי כן), אך בן מזל הדגים בהחלט מחפש אחר האחת. אמנם הוא ינסה להוציא את הטוב ביותר ממערכות היחסים הרגילות, אבל המטרה העיקרית שלו היא למצוא אהבה. מכאן נובע, שבן מזל הדגים יראה לך את הצדדים הטובים ביותר בו עד שתתאהבי בו מעל הראש.

תגובות