אהבה מרחוק: הזוג שנפגש לאחר שלוש שנים של אסמסים בלבד. צילום: shutterstock

אהבה מרחוק: הזוג שנפגש לאחר שלוש שנים של אסמסים בלבד

שמעתם וודאי על המון סיפורי אהבה מוזרים ומופלאים שהתחילו בדרך הכי מפתיעה שיש. הזוג הבא הסתמס במשך שלוש שנים, נפגש לראשונה והתאהב. אנחנו בהלם!

ישנם המון סיפורי אהבה מרתקים שהתחילו בדרך הכי מקרית שיש. הנה אחד שממש ישאיר אתכם בהלם ויגרום לכם להאמין באהבה מקרית, ואהבה ממבט ראשון, גם אם היא מתרחשת בטלפון הנייד שלכם. כן, אכן נשמע מוזר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מישל וג'וש, בוגרי אוניברסיטת "קנט סטייט" שבארצות הברית, התפרסמו השבוע לאחר שפורסמו באינטרנט ההודעות המשותפות של אנשים והציבור התלהב. הזוג הגיע אחד אל השני במקרה ללא מפגש, והסתמס במשך שלוש שנים, ולא נפגש מעולם!.

למה לשניים לקח כל כך הרבה זמן אתם שואלים? הכל התחיל כאשר במשך חודשיים ג'וש לא ענה להודעה ממישל ואמר לה בתגובה שהסיבה לכך הייתה כי מכשיר הטלפון שלו נהרס. לאחר מכן, כאשר היום לא ברור לו למה, הוא חיכה חודשיים עד שענה למישל להודעה ששלחה לו, "היי, סליחה שלא עניתי לך אז לפני חודשיים, הייתי במקלחת".

הזוג המאושר
הזוג המאושר © צילום מסך

"אני הייתי 'מחויבת' להומור שלי, והוא להומור שלו, שלמען האמת היו די דומים. אז אני שיתפתי איתו פעולה ופערי הזמן שלקחו לנו לענות אחד לשני, הצחיקו אותנו מאד. כבר אז לא התכוונתי לוותר עליו בקלות", סיפרה מישל בתוכנית הבוקר "בוקר טוב אמריקה", שם הם נפגשו לראשונה!

 

 

תגובות