שייך לעבר: הפרידות הכי מדוברות של הסלבס במהלך השנים. צילום מסך מאינסטגרם

שייך לעבר: הפרידות הכי מדוברות של הסלבס במהלך השנים

במהלך שני העשורים האחרונים היו הרבה פרידות בכל שנה ושנה של עוד זוג סלבס שאהבנו. פרידות שהיו מאד מתוקשרות ומדוברות ונזכרנו בכמה זוגות ששברו לנו את הלב

פרידות הן לא דבר נעים, ועוד יותר לא נעים כשאתה סלב וחווה אותן, אז לא מספיק שאתה סובל, כל העולם יודע מכך ועוסק בכך. אז אנחנו בחנו את המצב - אלו זוגות מפורסמים מוכרים נפרדו במהלך השנים? יצאנו לבדוק.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 שנת 2002 - בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק נפרדו

שני הזמרים האהובים על כולנו נפרדו אי שם לפני 15 שנה, די מטורף שהזמן עבר כל כך מהר אם אתם שואלים אותנו. הפרידה של השניים לא הייתה נעימה במיוחד, והשניים לא סיימו כידידים, שכן ספירס בגדה בו, בריטנוש, ממש לא יפה בעינינו.

© GettyImages

שנת 2004 - ג'ניפר לופז ובן אפלק נפרדו

הזמרת הלטינית האהובה ושחקן הקולנוע האהוב נפרדו בעבר הרחוק לפני כ-13 שנה. שנתיים לאחר הזוג הראשון שלנו. השניים היו זוג מאד אהוב על הציבור ואפלק אף הופיע באחד מהקליפים של ג'יי לו. אולם, השניים נפרדו לאחר שאפילו התארסו.

היו חמודים ביחד אבל לצערנו שייכים לעבר
היו חמודים ביחד אבל לצערנו שייכים לעבר © צילום: gettyimages

שנה לאחר מכן, 2005: ג'ניפר אניסטון ובראד פיט נפרדים

גל הפרידות ממשיך סך הכל שנה לאחר מכן, כאשר אחד הזוגות ההוליוודיים המוכרים בביצה נפרדים. מערכת היחסים בין השניים הייתה נראית כמו ההתאמה המושלמת, אבל כנראה שלשניים זה פחות התאים. 

© צילום: gettyimages

השנה: 2008. רייצ'ל מקאדמס וראיין גוסלינג נפרדים.

בשנה זו לכל אוהבי הסרט  הרומנטי המצליח "the notebook" (היומן) בכיכובם של השניים שניהלו מערכת יחסים במסך ואף בחיים האמיתיים, נשבר הלב. לאחר הפרידה השניים המשיכו להתראות במובן הידידותי, ולהמון מעריצים הייתה תקווה גדולה שהשניים יחזרו. דבר שלא קרה לצערנו, אבל אנחנו עם תקווה.

© צילום: gettyimages

השנה היא 2012, וג'לנה האהובים על כולם, נפרדים.

אי אפשר לעשות כתבה שכזו מבלי לדבר על האקסים המיתולוגיים ג'סטין ביבר וסלינה גומז, שהיו מאד אהודים על רוב הציבור ואף קיבלו מבני הנוער את הכינוי: "ג'לנה". השניים ניהלו מערכת יחסים מאד מתוקשרת, שמדברים עליה אפילו עד היום שלוש שנים לאחר סיומה.

כשהשניים עוד הראו סימנים של קאמבק
כשהשניים עוד הראו סימנים של קאמבק

שנת 2013: הערפדים הכי אהובים על המסך נפרדו

והגיע גם תורו של הלב של מעריצי "דמדומים" להישבר, כאשר רוברט פטינזון ששיחק את אדוארד קאלן, אהובה של בלה (קריסטין סטויארט בחיים האמיתיים) ששיחקו זוג על המסך שמהר מאד הפך גם לזוג במציאות, נפרדו לאחר חיים משותפים תחת קורת גג אחת ואפילו בעלי חיים משותפים שהשניים גידלו יחד. אין ספק שהפרידה הזו הייתה מאד משמעותית וזכורה, וליבם של המעריצים נשבר. אהבה אכן נושכת, לא?

בסרט האהבה שלהם לפחות ניצחה
בסרט האהבה שלהם לפחות ניצחה © צילום מסך מיוטיוב

ונסיים בשנת 2016, כאשר טיילור סוויפט וקאלוין האריס - כבר לא.

ואיך אפשר שלא לסיים את הכתבה עם הפרידה המשמעותית הזו, שהייתה בהחלט משהו מיוחד למעריצים, שמאד התרגלו לראות את השניים יחד. חופשות משותפות ותמונות מקסימות לא מנעו מהזמרת האהובה והדיג'יי\זמר מצליח בעצמו להיפרד, ולעולם כאב.

 

תגובות